2007-11-20, 15:46
Medlem
hembränts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ptoma
Det här hände en midsommarafton när jag var 19-20 år...(Massa text)

Hahah Känner igen detta! En polare som var i Bulgarien fick en tidig kväll upp en brud som sög av han. Detta uppskattades mycket fastän hon va lite slampig men bra på att suga var hon visst
Efter ett tag när de gått ner igen så hittar polare nr1 bruden hånglandes med polare nr2
Det roliga är att han inte sa något tills dagen efter, då alla hade suttit och pratat igenom gårdagens händelser, där polare nr2 då skröt om sitt strul innan han fick reda på den bittra sanningen..
Citera
2007-11-20, 20:46
Bannlyst
Detta utspelade sej en midsommar på 80-talet när somrarna var vackra, långa och livet inte hade några gränser. Det var knytkalas ute på en ö i yttre skärgården med massor av mat och dryck. Efter några timmar tyckte jag och en liten nätt varelse att det skulle vara mysigt att gå en sväng in i skogen för att få vara lite ifred. Så länge allt väl, sedan började eländet.......

Det började med en vinglig färd över en äng och när vi hoppade över taggtråden fastnade hon med kjolen och ramlade handlöst framlänges och slog i näsan i backen så blodet flödade, jag garvade rätt hämningslöst med hon var rätt cool och lackade inte ur för det. Vi fortsatte vår färd för att hitta vår lilla lugna vrå och i en liten slänt med högt gräs tappar jag balansen och far ner med ett vrååååål...... rakt ner i ett massivt buskage av brännäslor. Satan vad ont det gjorde, nu var det hon som garvade med sin blodiga näsa så tårarna rann på henne, men det var coolt, jag skulle ju snart få knulla.

Snart hittade vi en liten glänta och la ut en filt för att sätta igång med det mysiga, det blev lite petting och hångel när hon skriker till och frågar varför jag nöp henne. Eeeh, va? SKit samma, fortsätter och kysser henne på kroppen, sedan känner jag hur det sticker till som fan i pungen.. va faaan... då sätter vi oss upp och ser att vi är helt översållade med någon typ av små orange skitmyror som bits som fan. Upp hoppar vi båda och springer nakna och försöker borsta av oss dom små ettriga myrorna. Efter ett tag klär vi på oss och lommar tillbaks till festen, något nuppa blev det aldrig. Och när vi kommer till festen så frågar folk vad fan vi har gjort, då börjar vi syna varandra lite närmare. Hennes snok är stor och svullen och ser lite krokig ut, hennes armar och ben är fulla av små bulor (efter myrorna), hela jag är full av nässelblåsor och jag ser ut som om jag somnat i solen. Hur pungen såg ut ska vi inte snacka om. Framåt småtimmarna fick jag en jävla feberfrossa till råga på allt. Men full blev jag.
Citera
2007-11-22, 06:21
Medlem
stRs avatar
Sen-sommaren 2005 har jag fest här hemma i lägenheten, vi ska senare på kvällen till en festival i grannstaden, vi är ett par 3-4 grabbar som spelar musik, kalasar alkohol och snackar snusk. Mitt ex ringer och vill komma förbi med en tjejkompis som är tillsammans med min kompis(vilken röra) och förfesta med oss (en riktig kåtslyna).
Väl här så kommer vi på att det behövs ciggaretter, så jag, exet och hennes tjejkompis beger oss till kiosken strax utanför här. På vägen tillbaka rökandes på varsin cigg så börjar vi prata om att det var längessen vi knullade (vi hade bra sexliv iaf) så vi bestämmer att hon ska komma på bakfylle mys dagen efter, framme vid porten så skickar vi dock upp hennes kompis i lägenheten och vi går ner i källaren.

Vi orienterar oss till mitt källarförråd som står nästan helt tomt och olåst, i mörkret ger hon mig en riktig avsugning på knän, jag står och njuter lutandes mot väggen med kuken långt ner i halsen när källardörren börjar låta. Det tänds i gången men inte i själva förrådet och vi hör steg komma mot oss. Tjejen drar ur ballen och lägger t-shirten över men står kvar på knä. Knäpptysta hör vi hur någon börjar greja i förrådet mittemot, och någon av oss gnider väl till foten mot betonggolvet. Sekunden senare kikar grannkärringen in huvudet med ett "OJ!" varav hon fort som fan drar ut huvudet, tjejen börjar låtsas prata om nå jävla prylar som om vi skulle faktiskt göra något vettigt i förrådet, jag bara garvar åt henne fortfarande lutandes mot väggen och full som ett ägg. Hon blir sur och försöker gå iväg men jag insisterar på att hon såklart ska avsluta det hon har påbörjat. En kladdig flickmun senare och vi är påväg upp, jag nöjd som aldrig förr och tjejen tycker allt är så pinsamt. Vi återgår till festandet och har helkul.

Väl framme vid festivalen kommer tjejens gamla klasskompis som alltid verkat lite halvtänd på mig och slänger sig skrikandes mitt namn och börjar kyssa över hela mig. Jag tänker "äh vafan" och kysser tillbaka.
Mitt ex blir svartsjuk och förbannad och sliter tag i min polare som varit med hela kvällen och hånglar upp han totalt. Jag börjar asgarva återigen men säger inget. Exet och polaren strular runt hela kvällen. Jag och den enda polare som vet att hon sög i källaren står och asgarvar, han som är tillsammans med exets kompis. Dagen efter berättar jag för pojken med p vad han har haft i sin mun.

100% sanning, det enda som utelämnas är efterfesten.
Han som blev utsatt kan säkert bekräfta om ni ber snällt, han heter DWOY på forumet.
Tack för mig!

Tje
Citera
2007-11-22, 12:39
Medlem
Ptomas avatar
För ett par år sedan så fick jag med mig en dam från krogen. Hon var blyg och lite stel och när vi gick in till sovrummet ville hon dessutom ha lampan släckt. Vi låg och nojsa lite och sen smekte jag henne på ryggen när jag bumpa in i världens j-a finne vilket jag påpekade. - Vicken jäla finne du har på ryggen kvinna!
- De e ingen finne, det är min bröstvårta ditt pucko!

Glömde jag nämna att hon var plattbröstad?

Nä, det vart inge pippa denna natt Kvinnor blir så lätt förnärmade, hehe. Trött på drama så vände jag mig om och sa godnatt. När jag vaknade på morgonen så var hon borta och lika väl var väl det.
Citera
2007-11-22, 15:23
Medlem
Nahibos avatar
Citat:
För ett par år sedan så fick jag med mig en dam från krogen. Hon var blyg och lite stel och när vi gick in till sovrummet ville hon dessutom ha lampan släckt. Vi låg och nojsa lite och sen smekte jag henne på ryggen när jag bumpa in i världens j-a finne vilket jag påpekade. - Vicken jäla finne du har på ryggen kvinna!

Nä, det vart inge pippa denna natt Kvinnor blir så lätt förnärmade, hehe. Trött på drama så vände jag mig om och sa godnatt. När jag vaknade på morgonen så var hon borta och lika väl var väl det.

hade hon alltså.. brösten på ryggen?
Citera
2007-11-22, 15:23
Medlem
rohyps avatar
Citat:

Allt du säger är sant också, va , va?`
Citera
2007-11-22, 15:32
Medlem
Ptomas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nahibo
hade hon alltså.. brösten på ryggen?

Nej, hon låg på rygg men jag trodde jag smekte henne på ryggen.

@ rohyp - Inte allt men det mesta
Citera
2007-11-25, 15:18
Medlem
rohyps avatar
Citat:
Nej, hon låg på rygg men jag trodde jag smekte henne på ryggen.

@ rohyp - Inte allt men det mesta

Va?
Citera
2007-11-25, 19:34
Medlem
Det roligaste var nog idag Jag blev av med oskulden kl 3 på natten idag, sedan gick jag och flickan till vår badhytt och där satte jag henne en gång till, ca 3 på eftermiddagen.

Tyckte det var spännande för att vara andra gången
Citera
2007-11-26, 13:11
Medlem
dreasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deyenieye
Det roligaste var nog idag Jag blev av med oskulden kl 3 på natten idag, sedan gick jag och flickan till vår badhytt och där satte jag henne en gång till, ca 3 på eftermiddagen.

Tyckte det var spännande för att vara andra gången

Får ta och gratulera iså fall
Citera
2007-11-26, 14:07
Medlem
framochtillbakas avatar
Citat:
Har en polare vi numera kallar för duvan. En gång när han skulle ha sex med sin tjej var han dyngrak men pilsk som en örn. Hans tjej ställde upp mer av empati än av kåthet. Enligt henne som var han knappt talbar.

Han för in den och sätter igång.
- Går det bra frågor hon..
- ah föfa.

Problemet är att i hans sinne har han säkert sex men det är bara hans huvud som går fram och tillbaka, resten av kroppen är blickstilla.
Sjukt rolig Själv har jag bara varit med om att bli nästintill knockad.
Citera
2007-11-26, 19:48
Medlem
highstakess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skippyy
Detta hände en tjej den lilla staden Arboga där jag bor.

Tjejen hade varit och festat en natt i Örebro och hittat sig en kille som hon fick följa med hem. Där gjorde dem det ena och det andra. Morgonen därpå skulle killen dra och jobba, så han lämnade en extranyckel åt tjejen att slänga ner i postluckan.
Tjejen vaknar, upptäcker att killen är borta och blir smånostalgisk för kvällen innan. Så hon skriver en skitsöt lapp och lägger den på byrån i hallen.
Hon hade precis tänkt att gå, men blev hastigt skitnödig. Så hon gick in och sket, men det funkade inte att spola. Hon blir skitorolig, och tyckte det skulle bli skitpinsamt utifall han kom hem´och såg hennes skit i toan. Så hon tog en plastpåse från köket och "tog" upp efter sig. Hon knöt påsen, tog sin väska och gick ut. Hon låste och slängde nyckeln i postluckan. Hon hinner gå ett par steg innan hon kommer på - BAJSPÅSEN LIGGER I HALLEN, bredvid den söta lappen....

100% sann, lovar och svär, känner henne.

En till:

Samma sak nästan. Om en kille som kallas Hästen som också är härifrån. Inte för hans kuk utan för han ser ut som en häst och är helt jävla körd i huvudet. Han gjorde en dam sällskap hem en utekväll och "sov över".
När han vaknade dagen efter, saknades hans kläder. Han letade och letade, och blev argare och argare eftersom han trodde att tjejen snott hans kläder. Så han sket i en plastpåse, stack flera hål med en kniv och svingade runt påsen med skit utskvättandes från den i hela köket.
Helt plötsligt kommer tjejen in, bärandes på hans kläder och frågar vad fan han håller på med. Han svarar likadant, undrandes vart fan hon varit.
-Tvättar dina kläder, sa tjejen.
Lika sann som den här http://www.youtube.com/watch?v=aikg6OP3jwU ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in