Sen-sommaren 2005 har jag fest här hemma i lägenheten, vi ska senare på kvällen till en festival i grannstaden, vi är ett par 3-4 grabbar som spelar musik, kalasar alkohol och snackar snusk. Mitt ex ringer och vill komma förbi med en tjejkompis som är tillsammans med min kompis(vilken röra) och förfesta med oss (en riktig kåtslyna).
Väl här så kommer vi på att det behövs ciggaretter, så jag, exet och hennes tjejkompis beger oss till kiosken strax utanför här. På vägen tillbaka rökandes på varsin cigg så börjar vi prata om att det var längessen vi knullade (vi hade bra sexliv iaf) så vi bestämmer att hon ska komma på bakfylle mys dagen efter, framme vid porten så skickar vi dock upp hennes kompis i lägenheten och vi går ner i källaren.
Vi orienterar oss till mitt källarförråd som står nästan helt tomt och olåst, i mörkret ger hon mig en riktig avsugning på knän, jag står och njuter lutandes mot väggen med kuken långt ner i halsen när källardörren börjar låta. Det tänds i gången men inte i själva förrådet och vi hör steg komma mot oss. Tjejen drar ur ballen och lägger t-shirten över men står kvar på knä. Knäpptysta hör vi hur någon börjar greja i förrådet mittemot, och någon av oss gnider väl till foten mot betonggolvet. Sekunden senare kikar grannkärringen in huvudet med ett "OJ!" varav hon fort som fan drar ut huvudet, tjejen börjar låtsas prata om nå jävla prylar som om vi skulle faktiskt göra något vettigt i förrådet, jag bara garvar åt henne fortfarande lutandes mot väggen och full som ett ägg. Hon blir sur och försöker gå iväg men jag insisterar på att hon såklart ska avsluta det hon har påbörjat. En kladdig flickmun senare och vi är påväg upp, jag nöjd som aldrig förr och tjejen tycker allt är så pinsamt. Vi återgår till festandet och har helkul.
Väl framme vid festivalen kommer tjejens gamla klasskompis som alltid verkat lite halvtänd på mig och slänger sig skrikandes mitt namn och börjar kyssa över hela mig. Jag tänker "äh vafan" och kysser tillbaka.
Mitt ex blir svartsjuk och förbannad och sliter tag i min polare som varit med hela kvällen och hånglar upp han totalt. Jag börjar asgarva återigen men säger inget. Exet och polaren strular runt hela kvällen. Jag och den enda polare som vet att hon sög i källaren står och asgarvar, han som är tillsammans med exets kompis. Dagen efter berättar jag för pojken med p vad han har haft i sin mun.
100% sanning, det enda som utelämnas är efterfesten.
Han som blev utsatt kan säkert bekräfta om ni ber snällt, han heter DWOY på forumet.
Tack för mig!
Tje