2008-04-01, 12:03
Medlem
EmmaRuts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skippyy
Detta hände en tjej den lilla staden Arboga där jag bor.

Tjejen hade varit och festat en natt i Örebro och hittat sig en kille som hon fick följa med hem. Där gjorde dem det ena och det andra. Morgonen därpå skulle killen dra och jobba, så han lämnade en extranyckel åt tjejen att slänga ner i postluckan.
Tjejen vaknar, upptäcker att killen är borta och blir smånostalgisk för kvällen innan. Så hon skriver en skitsöt lapp och lägger den på byrån i hallen.
Hon hade precis tänkt att gå, men blev hastigt skitnödig. Så hon gick in och sket, men det funkade inte att spola. Hon blir skitorolig, och tyckte det skulle bli skitpinsamt utifall han kom hem´och såg hennes skit i toan. Så hon tog en plastpåse från köket och "tog" upp efter sig. Hon knöt påsen, tog sin väska och gick ut. Hon låste och slängde nyckeln i postluckan. Hon hinner gå ett par steg innan hon kommer på - BAJSPÅSEN LIGGER I HALLEN, bredvid den söta lappen....

100% sann, lovar och svär, känner henne.

Har sett en reklamfilm som ser ut exakt så
Bajspåsen låg vid lappen, right?
Citera
2008-04-01, 16:53
Medlem
Ptomas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Och det är något swingerställe antar jag, eller?

Japp, i Stockholm. Vet dock inte om de fortfarande är igång.. Var ett av de bättre på den tiden. Inga freelancers och peeping toms utan sällskap att bjuda på

Kan berätta lite snabbt men kanske inte lika rolig om en annan gång då jag tar en tjej bakifrån och känner en hand som börjar pilla mig i röven som jag snabbt slår bort. Har liksom annat att fokusera på. Efter tredje gången så blir jag förbannad och redo att nita den jäveln som är o pillar i det enkelriktade bushålet...

Upptäcker att det är en polare jag inte sett på extremt länge som djävlas. Så vi drar därfrån för att snacka skit o dricka bira.. Det var inge vidare pök jag hade med mig med andra ord
Citera
2008-04-02, 19:10
Medlem
Ptomas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M.I.A
Du missade inget speciellt, var där en gång i 10 minuter och skyndade mej iväg med en obehaglig känsla över att ha varit på en alldeles speciell plats med massa psykbryt.

Kanske hade jag otur och det var en kväll för just psykbryt men både folket och lokalerna var riktigt sunkiga.

Fegis

Påminner mig om en annan händelse på samma ställe. En kroppsbyggare kommer in med en riktig 10 poängare till kvinna. Hon gick självsäkert in till mitten av lokalen och tog utstuderat av sig kläderna. Tro mig när jag säger att varenda snubbe stannade upp med öppen flugfångarhåla till mun. Även en och annan kvinna när de såg köttstycket till atlet.

Kroppsbyggaren sliter av sig kläderna. Snubben ville spela cool men såg inte så grann ut när han försökte slita jeansen över skorna som fortfarande satt på fötterna. Det är nu han börjar bli nervös, svärande och hoppandes på ett ben i ett försök att hålla balansen. Det är kanske 10 par där inne som glor och väntar på den heta sammandrabbningen mellan dem båda när snubben får scenskräck!!!

Han får inte upp den, tjejen försöker rädda situationen genom att fluffa upp den men icke sa Balder. Jag kommer så väl ihåg hennes kommentar:

- Men för helvete Micke, skärpt dig nu..
- Sorry, jag vet inte vad det är med mig..

Hon blir pissed, tar sina kläder och börjar klä på sig och därefter drar medan hennes kavaljer moloket och skamset klär på sig utan att se någon i ögonen. Alla tittade medlidsamt på honom.. Ja nästan alla. Själv hånflina man

Undrar hur det gick för de små liven....

mvh
Psykbrytet
Senast redigerad av Ptoma 2008-04-02 kl. 19:25.
Citera
2008-04-02, 21:24
Medlem
Ptomas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrRedman
Det verkar finnas många bra historier från det där stället.

Grymt många Lite kul med folk som kom dit för första gången och de kan delas in i tre grupper.

De som kom ångrade sig och stack. Detta var en majoritet.

De som kom och där bruden eller snubben tände på alla cylindrar och glömde bort sin respektive som blev apsur. Detta var en majoritet.

De som kom och satte igång som om de inte gjort annat. Detta var en minoritet.
Citera
2008-04-02, 23:43
Medlem
MrRedmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ptoma
Grymt många Lite kul med folk som kom dit för första gången och de kan delas in i tre grupper.

De som kom ångrade sig och stack. Detta var en majoritet.

De som kom och där bruden eller snubben tände på alla cylindrar och glömde bort sin respektive som blev apsur. Detta var en majoritet.

De som kom och satte igång som om de inte gjort annat. Detta var en minoritet.

Två majoriteter???
Citera
2008-04-03, 02:51
Medlem
prettygirls avatar
OT raderat.

/Mod
Citera
2008-04-03, 08:19
Medlem
Ptomas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrRedman
Två majoriteter???

Enligt mina i detalj genomförda och statistiskt säkerställda undersökningar så är förhållandet 40%-40%-20%. Så ja, två majoriteter...
Citera
2008-04-03, 16:00
Medlem
kimp4hs avatar
kan berätta de värsta som hände mig när jag var 15 dock 4 år sen

hadde varit på fest , supit satan och raggat upp en brud hon va 14 jag var 15 vi gick hem till henne och hadde sex jag knullade henne först i f****n för att sedan byta till rumpan sedan avslutade jag med att spruta ner hennes ansikte och sagt o gjort precis när jag kommer hör jag dörren öppnas bakom mig och där stog hennes bror , en 18 årig galen kurd eller nåt o skriker nåt på !)(#/%#(!)% språk så jag blir livrädd och springerförbi varav han tar tag i mig så jag sänker brorsan och springer hem , klockan var väl sådär 3 på natten men grejjen var att jag var naken när jag sprang hem ! gick dock dit 2 dagar efter och hämta mina kläder när inte han va där . sen dess har jag aldrig sett röken av han eller henne
Citera
2008-04-03, 16:08
Medlem
red&blues avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kimp4h
hadde varit på fest , supit satan och raggat upp en brud hon va 14 jag var 15 vi gick hem till henne och hadde sex jag knullade henne först i f****n för att sedan byta till rumpan sedan avslutade jag med att spruta ner hennes ansikte och sagt o gjort precis när jag kommer hör jag dörren öppnas bakom mig och där stog hennes bror , en 18 årig galen kurd eller nåt o skriker nåt på !)(#/%#(!)% språk så jag blir livrädd och springerförbi varav han tar tag i mig så jag sänker brorsan och springer hem , klockan var väl sådär 3 på natten men grejjen var att jag var naken när jag sprang hem ! gick dock dit 2 dagar efter och hämta mina kläder när inte han va där . sen dess har jag aldrig sett röken av han eller henne

Frågan är ju nu om du på allvar tror att vi ska tro på detta eller om du ironiskt skriver ett inlägg som riktar sig till alla troll här?
Citera
2008-04-03, 16:14
Medlem
kimp4hs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av red&blue
Frågan är ju nu om du på allvar tror att vi ska tro på detta eller om du ironiskt skriver ett inlägg som riktar sig till alla troll här?

jadu jag tror knappt själv på de här , men sanningen är enkel , de va nog den pinsammaste grejjen i mitt liv , dock bor hon inte så långt från mig och de va inte så många människor ute vid den tiden , kan även tilläga att de var på hösten ! tro mig eller inte , bryr mig inte ville bara tilläga de !
Citera
2008-04-03, 16:18
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av booshduckdow
Körde ett roligt kortspel som gick ut på att erkänna sexuella hemligheter, och svepa drinkar. Så efter en flaska whiskey så är jag VÄLDIGT full.

Jag och tjejen ramlar in i sängen och det enda jag minns är att hon säger att hon ska hämta glidmedlet. Jag vaknar på morgonen och har lite ångest för att jag somnat ifrån henne. och säger att jag mår lite konstigt.. "Det känns så tomt, känns som jag tappat något" och ber om ursäkt för att jag somnade igår.

Hon frågar om jag skojar och berättat att vi hade helt galet sex från 2 till halv sex på morgonen, jag blickar över golvet och upptäcker att det ligger en dildo, glidmedel, handbojor och kedjor på golvet.. och att jag är väldigt öm där bak

du har sett för mycket på "Mina jag och Irene"
Citera
2008-04-03, 18:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kimp4h
jadu jag tror knappt själv på de här , men sanningen är enkel , de va nog den pinsammaste grejjen i mitt liv , dock bor hon inte så långt från mig och de va inte så många människor ute vid den tiden , kan även tilläga att de var på hösten ! tro mig eller inte , bryr mig inte ville bara tilläga de !

Och hur fan kom du in i lägenheten/huset där du bor då? Du sa ju själv att du sprang hem helt naken. Eller stod du och vrålade näck med nyknullad balle på gården tills någon vaknade och buzzade in dej?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in