Citat:
Ursprungligen postat av M.I.A
Du missade inget speciellt, var där en gång i 10 minuter och skyndade mej iväg med en obehaglig känsla över att ha varit på en alldeles speciell plats med massa psykbryt.
Kanske hade jag otur och det var en kväll för just psykbryt men både folket och lokalerna var riktigt sunkiga.
Fegis
Påminner mig om en annan händelse på samma ställe. En kroppsbyggare kommer in med en riktig 10 poängare till kvinna. Hon gick självsäkert in till mitten av lokalen och tog utstuderat av sig kläderna. Tro mig när jag säger att varenda snubbe stannade upp med öppen flugfångarhåla till mun. Även en och annan kvinna när de såg köttstycket till atlet.
Kroppsbyggaren sliter av sig kläderna. Snubben ville spela cool men såg inte så grann ut när han försökte slita jeansen över skorna som fortfarande satt på fötterna. Det är nu han börjar bli nervös, svärande och hoppandes på ett ben i ett försök att hålla balansen. Det är kanske 10 par där inne som glor och väntar på den heta sammandrabbningen mellan dem båda när snubben får scenskräck!!!
Han får inte upp den, tjejen försöker rädda situationen genom att fluffa upp den men icke sa Balder. Jag kommer så väl ihåg hennes kommentar:
- Men för helvete Micke, skärpt dig nu..
- Sorry, jag vet inte vad det är med mig..
Hon blir pissed, tar sina kläder och börjar klä på sig och därefter drar medan hennes kavaljer moloket och skamset klär på sig utan att se någon i ögonen. Alla tittade medlidsamt på honom.. Ja nästan alla. Själv hånflina man
Undrar hur det gick för de små liven....
mvh
Psykbrytet