Kan dra första (och hittils enda) gången jag hade trekant med två tjejer. Inte så sjukt eller roligt men en milstolpe i mitt liv
Var senaste nyåret. En kompis skulle ha fest och jag fick den ärofyllda uppgiften att bjuda dit fruntimmer. Bjöd dit två gäng. En grupp med tjejer som var gamla kompisar och ett gäng som jag aldrig träffat men hade en av dem på msn. Den sistnämnda gruppen var två år yngre än oss (vi var 18/19). Lätta byten med andra ord.
Iallafall, alla blir fullare och fullare. De yngre tjejerna är riktiga fjortisar. Korta kjolar, tuttar som dom kan vila hakan på och allmänt tighta. Jag raggar så in i helvete på två stycken. Börjar strula med en, vi går ner i källaren där vi har sex mot ett skåp. Blir avbrutna av en annan polare (cockblock! inte coolt) så vi går upp igen. Letar upp den andra tjejen och lurar in henne i en garderob där vi också har lite snabbsex, kjolen upplyft och strumpbyxorna nerdagna till knäna ungefär.
Klockan är nu nära tolv. Vi bestämmer oss för att dra upp på stan för att träffa allt folk man känner vid tolvslaget. På stan är det packat med folk. Tappar bort allihop men lyckas hitta den första tjejen jag hade sex med. Vi går runt och letar efter dom andra men hittar bara en annan av hennes vänninor. Jag ger då det smarta förslaget att vi borde gå hem till mig (bodde nära) och styra efterfest. Vi kunde ringa dom andra när vi var där. Sagt och gjort, vi rör oss hem till mig. När vi försöker ringa så är nätet överbelastat eller något så ingenting funkar.
Iallafall, tjejerna sitter i min säng och jag i min skrivbordsstol mitt emot. Byter ut lita kåta blickar med tjejen jag knullat med tidigare. Till slut går hon fram till mig och kysser mig. Jag sätter mig mellan dom båda tjejerna och strular med den ena. När jag märker att den andra tjejen blir uttråkad vänder jag mig om och hoppas på att hon kysser tillbaka vilket hon gjorde! VINST tänkte jag.
Det fortsätter så där ett tag, hoppar mellan varje och deras toppar/klänningar åkte av. Knäpper upp bådas BHar, och ställer mig upp framför dom. Fick hinta lite om vad som skulle göras så jag knäppte upp
mina byxor och drog ner dom. Ena tjejen fattade vinken och drog ner mina kalsonger. Kåt som jag var så ställer sig kuken rakt ut. Ena börjar suga och den andra slickar min pung. Shit, jag har ALDRIG känt mig så kunglig som då.
Efter ett par minuter knuffar jag ner dom båda på rygg (jag står fortfarande framför dom) och drar ner deras trosor. Börjar slicka den ena och byter lite fram och tillbaka
innan jag drar av mig byxorna och böjer över mig den ena (den snyggare såklart). Tränger in i henne och knullar ett tag i missionärsställning medans den andra ligger brevid, byter sedan till den andra och gör samma sak. Det fortsätter så här ett tag. Jag blir riden av den ena samtidigt som den andra sitter på mitt ansikte. Har extremt svårt att komma på fyllan och så var det även denna gång. Knullade mig trött sen var det bara att avrunda det hela.
Tjejerna drog hem och jag kände mig som en man. Hade doppat veken i tre tjejer på en kväll. Bra start på det nya året