2009-05-06, 19:56
Medlem
Sedatives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av boija
har ni hört den här?
De va en gång en kvinna som gick i en djuraffär, och där satt de en groda med en lapp framför där de stod "köp grodan, ingen är bättre än han på att slicka fitta." sen kolla hon priset och den kosta 1000 kr. Så hon köpte grodan och tog hem den. Och sen tog hon av sig kläderna och la grodan vid fittan. men de hände inget. Så då ringde hon affären som sålde den, och mannen sa att han skulle komma. 5 min senare kom han och sa till grodan "de här är tame fan sista gången jag visar dig hur man gör!!"

Vem fan är du!? Din sjuka fan.
Citera
2009-05-06, 20:02
Medlem
Thoorfanghs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av boija
har ni hört den här?
De va en gång en kvinna som gick i en djuraffär, och där satt de en groda med en lapp framför där de stod "köp grodan, ingen är bättre än han på att slicka fitta." sen kolla hon priset och den kosta 1000 kr. Så hon köpte grodan och tog hem den. Och sen tog hon av sig kläderna och la grodan vid fittan. men de hände inget. Så då ringde hon affären som sålde den, och mannen sa att han skulle komma. 5 min senare kom han och sa till grodan "de här är tame fan sista gången jag visar dig hur man gör!!"

Haha, den är ju riktigt bra men passar kanske inte i den här tråden. Humor kanske?
Citera
2009-05-06, 20:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sedative
Vem fan är du!? Din sjuka fan.

Vad är ditt problem? Förstod du inte det roliga som alla vi andra gjorde? Var hittar du det sjuka?
Citera
2009-05-06, 20:41
Medlem
Sedatives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 348
Vad är ditt problem? Förstod du inte det roliga som alla vi andra gjorde? Var hittar du det sjuka?

Jo jag tyckte det va jätte kul. Precis som alla ni andra!! Glömde bara skriva "hahaha" i min förra post. ja så var det...........
Tycker det är skitkul när man drar av ett spontant skämt! SÅ jävla kul! GARVBÖL!!!!
Senast redigerad av Sedative 2009-05-06 kl. 20:52.
Citera
2009-05-06, 21:10
Medlem
SundayTruckers avatar
Fick hem en...

10 poängare för ett par veckor sedan.
Fullt ställ "jorden runt".

På morgonen när hon ville "gosa" sa jag:
Vi drar ett streck över det här.
(Ångrar mig lite).

Men fy fan va rakryggad jag gick därifrån

Snygga tjejer ska bara ha KUK! Ingen kärlek!

(Detta efter celibat i 6 mån.)
Citera
2009-05-06, 22:13
Bannlyst
Midsommarknull

Midsommar för nåra år sen spenderade jag och en vän hos mina kusiner ute på landet.

Mina kusiner hade fest och det skulle komma en massa folk.
Det hade precis tagit slut med min kille och jag kände mig redo att gå vidare.
Jag hade bestämt mig för att ha sex med nån den kvällen.
Jag berättar det här för min kompis när vi sitter tidigare på dan och solar.
Hon läser mitt horoskop för mig och håller på att garva ihjäl sig.

"Dina planer för kvällen kommer inte kunna genomföras"

Skitkul tyckte vi.. Ja hävdade dock att ja visst skulle ha sex och att inget jävla horoskop skulle stoppa mig.

Festen kom igång och jag hittade mitt offer.
En snygg kille ett par år yngre än mig men snyggast på festen va han.

Jag gjorde nåt jag aldrig gjort förut.

Jag frågade rakt ut om han ville ha sex.
Han sa ja och jag tog hans hand och ledde honom mot de lilla huset ja å min väninna sov i.

Vi börjar hålla på, men killen får inte upp den.

Jävla horoskop jävel!
Citera
2009-05-06, 22:52
Medlem
rejmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SundayTrucker

(Ångrar mig lite).

Hahah kungligt! Hon lär ju ha skrivit 1000 ord i sin lilla blogg om vilka svin killar är som bara vill knulla
Citera
2009-05-06, 22:54
Medlem
-Jamaica-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WesleyPipes
Jag vinner. Jag sprutade över en bruds mage, doppade tummen i det, strök den över hennes panna och sade "Simbaaaa..."

HAHAHAHAHAH!!!! Roligaste ever!!
Citera
2009-05-06, 23:00
Medlem
Happymanwithcats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nazipolis

vet inte om man kan kalla det för ett "sexäventyr" precis
men det var väll runt 20-21 när vi var ett gäng polare som drog över till danmark för att supa. efter flera timmars supande så kommer jag bort i slummen och bestämmer mig för att dra vidare ensam istället!
går på en gata där det är massa neonskylltar, men dock inte en käft så långt ögat når. men jag bestämmer mig för att gå in där och supa, väl inne så uppfattar jag att det är ett myskoställe. väl inne så är det en liten bar och två-tre pers som sitter och ölar. kommer fram en kille till mig och börjar fråga massa intima grejer så jag var helt hundra på att det var en bögklubb. men det visar sig senare att det är lokalen för porrfilmsinspelning och grejer och bli erbjuden att sätta på en brud för 800 dk framför kameran. fick börja med att raka ballen och olja in den. full och kåt så bränner jag på henne i ca 20 min enligt vad jag har blivit tilltalad till att göra!
efter detta så får jag pengarna och drar vidare. var nog fan den skönaste bruden, tror att hon var mexikanska eller nåt!

Det där var det sjukaste jag läst
Vet du möjligtvis porrfilmens namn?
Hittade du dina polare sen?
Citera
2009-05-07, 00:29
Medlem
Förra sommaren var jag ihop med en helt okey brud som tyvärr blev lite vrickad efter ett tag och lite slapp men iaf. vi hade varit ihop någon månad och hade haft sex någon gång tidigare iaf så ligger vi där en dagefter skolan i hennes säg och stånkar o har oss. efter en stund kommer hennes lillasyster som var i 14-15 år åldern in.. jag var för övrigt 18 och tjejen var 16-17

kolla lite o tänker ' vad fan håller de på med' så utbrister hon 'Men (insert name) då' var av hon svarar 'vadå' jag ville verkligen bara sjunka genom jorden och fan nu får man blir det obekvämt dagarna framöver. lillasystern lämnar rummet då o vi fortsätter en stund sen blev det bara obekvämt. höll faktiskt några månader efter det sen var det över..

Träffade dock den bruden hemma hos henne ett halvår senare. blir lite kyss o smek o var väl tal på lite KK iaf. när jag ska gå så kommer hennes farsa in och är arg som ett bi. jag kände redigt hur hans hjärta bultade och att snart får jag en knytnäve. Jag fulständigt frös och tänkte nugår det illa. Han hejar till glatt och sen ger tjejen en utskällning som heter duga. smiter därifrån och hör redigt hur han skäller ut henne för att ha playat o varit en hora osv..
Senast redigerad av swec_fullmoon 2009-05-07 kl. 00:31.
Citera
2009-05-07, 00:36
Medlem
BettanyMaids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SundayTrucker

(Ångrar mig lite).

Men, jag förstår inte. Varför? Du hade väl fått knulla mer, tänker jag.

Vill du ha en ful tjej? Var hon för snygg? Antar att du menade något annat!
Citera
2009-05-07, 12:46
Medlem
Felonys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WesleyPipes
Jag vinner. Jag sprutade över en bruds mage, doppade tummen i det, strök den över hennes panna och sade "Simbaaaa..."

För ett par helger sen kom min pojkvän inuti mig. Jag tog lite sperma på tummen, strök över hans panna och sa "Siiimbbaaaaa...".
Tack för inspirationen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in