2009-05-05, 18:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av heltcola
Roligt att läsa denna tråd

Min kommer väll låta milda till skillnad mot dessa . i alla fall

15 år ung kåt och oskuld , mor bortrest för helgen (Det var Valborg) jag drar hem ett gäng och vi börjar kröka sen kommer flickan dit , man blir full tjejen drar in mig på mitt rum vi börjar smeka osv sen börjar mitt första samlag efter ett litet tag så kommer en kompis in i rummet och han ser först inte vad som händer och han frågar om ett par andra kan komma sen märker han vad vi gör och han står där och flinar sen stänger han dörren och efter ett tag så kommer han in igen och ska lossas fråga något bara för att få se oss enu en gång står han där med ett flin sen går han ut och stänger dörren , efter ett tag så hör jag dörren öppnas igen och jag skriker till vafan vill du nu då ? och vrider huvudet mot dörren och då är det grannen som står där med en öppen mun och chockande ögon själv klart har han som har varit inne i rummet 2 gånger innan öppnat ytterdörren för grannen som kom och bad oss sänka musiken .

Blev lite pinsamt resten av tiden man bodde där

Shit. 3,5 rader utan komma eller punkt. Stycka upp texten gärna så man orkar läsa :P
Citera
2009-05-06, 00:42
Medlem
13teckenlangts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Talltita
Vilken fantastisk underhållning denna tråd bjuder på, kan bara konstatera att mina sexäventyr är ingenting mot vad vissa här har upplevt.

Mitt sjukaste, eller iallafall pinsammaste, sexäventyr hittills var väl när jag vaknade upp hos mitt krogragg efter en natt av fumligt fyllesex och kunde konstatera att jag fått mens under natten... ordentlig mens. Det var blod t.o.m på väggen brevis sängen

Lite diskret medan han ännu sov lyckades jag få bort blodet från väggen men blodet på lakanet var inte mycket att göra åt... bara att ligga kvar och låtsas som inget. När han sen var i badrummet försökte jag få bort det värsta med lite vatten, dock med klent resultat. Så jag bäddade sängen i panik och begav mig hastigt hemåt utan att säga något.
Nu när det har gått en hel del år sedan händelsen känns det inte så farligt men just då skämdes jag som en hund.

aha! det var du !
Citera
2009-05-06, 01:52
Medlem
tayfoXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ptoma
Det här hände en midsommarafton när jag var 19-20 år lastgammal. På festen finns det en 17-årig tjej med gigantiska bröst som beter sig ganska slampigt och det är ju som vi alla vet en fantastisk egenskap hos en kvinna så länge det inte är en flickvän, syster eller mamma

Hur som haver, efter lite att ha hejdlöst kastat i oss höghaltig alkohol så frågar denna underbara lilla varelse med de enorma talangerna om jag inte vill följa med upp i skogen för att få en present. Självklart accepterade jag inbjudan, en liten skogspromenad är alltid välkommet. Midsommar handlar ju trots allt om sprit, sex, ångest och naturupplevelser. Väl en bit inne i skogen tar hon av sig tröjan och trycker upp mig mot ett träd, knäpper av mig och drar ner mina vita stuprör. Sen följer en hyfsad avsugning. Väl klar och 300 miljoner invånare lättare så ler hon och säger att vi ses därnere. Själv står jag kvar en stund och suger lite på upplevelsen med ett fånigt leende.

När jag kommer tillbaka till festen så ser jag samma unga dam i tagen med att frenetiskt hångla med en av mina vänner och min första tanke är att stoppa dem och berätta för min vän vad hon haft i munnen för några minuter sedan. dock så gör sig min lilla djävul på axeln sig påmind och vi börjar planera hur vi ska kunna utnyttja detta på bästa sätt så vi låter min vän slicka i sig mina beska droppar

Samma lilla stycke åker senare hem till en annan vän för att kopulera men det är en annan historia. Vän nummer ett tråkar jag än idag att han teoretiskt sätt har haft min schnabel i munnen och om det inte är dags att komma ur garderoben snart, hehe. Det är detaljerna som gör livet värt att leva.

HAHA! den liknar en sak som också hände mig, vi var ute (utomhus) och festade några polare och en del tjejer, efter ett tag så går jag och tjejen bakom kröken för att hångla lite o så, sen kommer min stupfulla polare o ber henne om några pussar men jag säger ifrån, sen går han lite besviken. Efter ett tag så får jag mig en fin avsugning av tjejen och det tar max 1 minut efter jag fick min färdiga avsugning sen kommer min polare tillbaka o jag säger förlåt, klart du ska få hångla med tjejen, sagt o gjort så börjar dom grov hångla o jag börjar as flabba o skriker, hon har förfan sugit av mig nyss. Polaren ser spy färdig ut och vänder upp o ner på sprit flaskan o halsar som en gud, det tar ungefär 5 minuter o sen har han sprungit all världens väg o vi försöker få tag i honom och hittar honom senare med en stulen cykel som ja, knappt såg ut som en cykel längre. Han är skitförbannad o sen går vi vidare med honom o han har sönder allt som kommer i hans väg. På väg ute så träffar vi på några polare o sen berättar jag allt för dom o dom börjar skrika åt min polare att han sugit min kuk o sånt. Så han blir helt jävla förbannad o försvinner o hörde sedan först av honom nästa dag och detta hände för runt 1½ år sedan o vi driver med honom om det här fortfarande
Citera
2009-05-06, 09:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av tayfoX
HAHA! den liknar en sak som också hände mig, vi var ute (utomhus) och festade några polare och en del tjejer, efter ett tag så går jag och tjejen bakom kröken för att hångla lite o så, sen kommer min stupfulla polare o ber henne om några pussar men jag säger ifrån, sen går han lite besviken. Efter ett tag så får jag mig en fin avsugning av tjejen och det tar max 1 minut efter jag fick min färdiga avsugning sen kommer min polare tillbaka o jag säger förlåt, klart du ska få hångla med tjejen, sagt o gjort så börjar dom grov hångla o jag börjar as flabba o skriker, hon har förfan sugit av mig nyss. Polaren ser spy färdig ut och vänder upp o ner på sprit flaskan o halsar som en gud, det tar ungefär 5 minuter o sen har han sprungit all världens väg o vi försöker få tag i honom och hittar honom senare med en stulen cykel som ja, knappt såg ut som en cykel längre. Han är skitförbannad o sen går vi vidare med honom o han har sönder allt som kommer i hans väg. På väg ute så träffar vi på några polare o sen berättar jag allt för dom o dom börjar skrika åt min polare att han sugit min kuk o sånt. Så han blir helt jävla förbannad o försvinner o hörde sedan först av honom nästa dag och detta hände för runt 1½ år sedan o vi driver med honom om det här fortfarande
Hahaha skön historia

(800:e inlägget)
Citera
2009-05-06, 11:03
Medlem
Eyecandyss avatar
detta var med min första PV när jag var en 15 år eller så. Han hade haft 2 tjejjer innan mig så han var (lite) mer erfaren än mig. Jag låg mest still på rygg och tyckte att det var mest tråkigt. (Kom gjorde jag aldrig med honom hehe)

Så, detta händer i hans 90 säng i hans rum. Missionären med honom stånkandes över mig. När han är på väg att komma så börjar han att stutsa upp och ner ännu fortare och mer frenetiskt. Ungefär samtidigt som han kommer öppnar hans mamma dörren "ska ni ha fika". Killen, som i detta in kan bara sluta att komma, men han försöker att rädda situationen så gott han kan (tror jag syftet var) flyttar sig lite och råkar få sitt knä utanför ramen av sängen..
Han gör nu en snygg kullebytta ner på golvet. Eftersom han fortfarande kommer (eller tja, något sånt) så har han inte riktigt kontroll över sig själv så han "tippar" framåt, kuken går givetvis i golvet först jag tror näsan att han ska bryta den.
Hans mamma försvinner snabbt och så gjorde även jag.

Ett par år senare träffade jag en assnygg kille på puben. Blir en snabbis på toan. Han pillar på mig så jag har det lite mysigt och sen betalar jag tillbaka med en avsugning. Dock ska det sägas att när jag var 8 eller så trillade jag av min cykel och har ett ack så litet glapp (mindre än 1mm) mellan framtänderna. Suger för fullt och på något jävla vänster får jag in en liten del av strängen på hans kuk mellan tänderna.. Så när jag låter munnen åka ner nästa gång så slutar det med att jag har halva käften full med blod... Det är nog det vidrigaste jag har upplevt i mitt liv.
Jag gav honom en av mina tamponger jag hade i min handväska (fråga mig inte varför - men jag tänkte att det kunde suga upp blodet) och gick ut och blev askanon efter det.

Avsugningar slutade jag med efter den incidenten, vill inte bli känd som kuk förstöraren.. :S
Citera
2009-05-06, 12:25
Medlem
Mark Tremontis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eyecandys
Ett par år senare träffade jag en assnygg kille på puben. Blir en snabbis på toan. Han pillar på mig så jag har det lite mysigt och sen betalar jag tillbaka med en avsugning. Dock ska det sägas att när jag var 8 eller så trillade jag av min cykel och har ett ack så litet glapp (mindre än 1mm) mellan framtänderna. Suger för fullt och på något jävla vänster får jag in en liten del av strängen på hans kuk mellan tänderna.. Så när jag låter munnen åka ner nästa gång så slutar det med att jag har halva käften full med blod... Det är nog det vidrigaste jag har upplevt i mitt liv.
Jag gav honom en av mina tamponger jag hade i min handväska (fråga mig inte varför - men jag tänkte att det kunde suga upp blodet) och gick ut och blev askanon efter det.

Snälla säg att det är nåt sickt jävla joke!

Fyfan vad svårt jag kommer ha att sova i natt. Noooooooo
Citera
2009-05-06, 12:28
Medlem
Eyecandyss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mark Tremonti
Snälla säg att det är nåt sickt jävla joke!

Fyfan vad svårt jag kommer ha att sova i natt. Noooooooo

Tro mig, jag vill säga att jag skojjar men jag kan inte. Nästa gång jag fick mens mådde jag ännu mer illa..

Tror jag måste bli full ikväll nu...
Citera
2009-05-06, 12:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eyecandys
Tro mig, jag vill säga att jag skojjar men jag kan inte. Nästa gång jag fick mens mådde jag ännu mer illa..

Tror jag måste bli full ikväll nu...

ja ut med dig, sup till och sug kuk. Så kan du återkomma sen och berätta en till roliga historia
Citera
2009-05-06, 16:02
Medlem
neffrans avatar
Riktigt kul läsning!

Kan berätta en lite komisk sak som hände en utav mina polare för något år sedan, låt oss kalla honom "Stefan".
Stefan var tillsammans med en sydamerikanska och han skröt alltid över hur bra sexet var.
Sen så en gång hade tydligen bruden gått med på att ta den i 2an, Stefan ställer sig bakom och ska precis köra in den då hon säger "ta det jäävligt försiktigt nu Stefan!".
Han tar sats och trycker in den för kung och fosterland, hon skriker som en gnu och Stefan greppar en kudde och trycker upp den i käften på'na. Sen kör han på.
Citera
2009-05-06, 16:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bomber Harris
ja ut med dig, sup till och sug kuk. Så kan du återkomma sen och berätta en till roliga historia
"Jourhavande skithög"
Citera
2009-05-06, 16:25
Medlem
Alladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av neffran
Riktigt kul läsning!

Kan berätta en lite komisk sak som hände en utav mina polare för något år sedan, låt oss kalla honom "Stefan".
Stefan var tillsammans med en sydamerikanska och han skröt alltid över hur bra sexet var.
Sen så en gång hade tydligen bruden gått med på att ta den i 2an, Stefan ställer sig bakom och ska precis köra in den då hon säger "ta det jäävligt försiktigt nu Stefan!".
Han tar sats och trycker in den för kung och fosterland, hon skriker som en gnu och Stefan greppar en kudde och trycker upp den i käften på'na. Sen kör han på.

Stefan borde få ett kok stryk, det är de enda jag konstaterar av den historian.
Citera
2009-05-06, 19:39
Medlem
boijas avatar
har ni hört den här?
De va en gång en kvinna som gick i en djuraffär, och där satt de en groda med en lapp framför där de stod "köp grodan, ingen är bättre än han på att slicka fitta." sen kolla hon priset och den kosta 1000 kr. Så hon köpte grodan och tog hem den. Och sen tog hon av sig kläderna och la grodan vid fittan. men de hände inget. Så då ringde hon affären som sålde den, och mannen sa att han skulle komma. 5 min senare kom han och sa till grodan "de här är tame fan sista gången jag visar dig hur man gör!!"
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in