Det 'vildaste' eller 'sjukaste' (Beror ju själv på hur man ser det) var nu för någon sommar sen.
Var på en grillfest hos en bekant där det var hyfsat mycket folk och lagom hårt supande under hela kvällen. Det började bli rätt sent och folk började röra sig hemåt då jag och en annan snubbe fick för oss att vi skulle basta då vi hade tillgång till en hyrd bastu.
För vad är härligare än att sitta i en bastu och svettas som en träskutter i en ugn på fyllan?
Så vi utropade att festen skulle fortsätta nere i bastun, med oss fick vi ett litet ett gäng folk. Så vi förflyttade oss dit och fortsatte hårdsupa i bastun då en tjej vars namn jag inte ens kommer ihåg började utföra oralsex på en av dom andra killarna i bastu. Vilket resulterad i lite kåtstämning och till slut en grupp på sju personer som hade en mer eller mindre galen orgie i och utanför bastun.
Riktigt kul grej på fyllan som jag inte ångrar. Och eftersom jag förmodar att någon kommer att fråga hur många killar respektive tjejer vi var så var vi fyra killar, tre tjejer samt en jävla massa backar Anderssons från systembolaget
mvh