2009-02-11, 18:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av elclassico09
Lång, absurd historia
Tror du själv att det du just skrev var sant? Kan du inte visa lite bilder från Kapstaden? Gärna bild på denna MILF och möjligtvis hennes son också. Jag tvivlar starkt på att du ens har vart i Sydafrika.
Citera
2009-02-11, 19:08
Medlem
Witticisms avatar
Shit.. Jag har fått vara med om ett sexäventyr som var så... helt fucking amazing att det tyvärr har förstört mitt sexliv sedan dess. Ingenting kan någonsin bli lika sexigt och spännande och själva sexet var gudomligt, ja, helt vansinnigt, otroligt.... Perfekt.

Berättar jag historien kommer folk dock antingen tro att jag trollar, överdriver eller så kommer jag inte kunna beskriva med ord tillräckligt bra för att ni ska förstå. Så jag låter det vara, och förbannar mig själv för att jag började tänka på det ikväll igen. Ännu en frustrerad natt framför mig nu...
Citera
2009-02-11, 19:10
Medlem
dA_1_nibblahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BettanyMaid
Inte det roligaste kanske, men när jag var i Tyskland på en klubb hade jag först ett gb med 25+ män och blev senare pissad på i duschen samtidigt av sju karlar. Det var rätt intressant och ja, roligt också. Men bäst sex har jag haft med min nuvarande pojkvän. Han är sjukt bra.

En gång hade jag sex med far och son samtidigt. Lite sicko. Sonen var bättre.

We have a winner!
Citera
2009-02-11, 23:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Petter Utas
Den är grön va?

Nej röd faktiskt :P
Citera
2009-02-11, 23:43
Medlem
PabloPs avatar
Skulle köra med ett ex till en stad några timmar bort. När vi väl åkt en timmes tid på motorvägen flyger fan i henne. I sisådär 130 knutar öppnar hon min gylf och tar fram snorren. Sedan händer något lätt oväntat, hon knäpper upp sitt säkerhetsbälte och börjar suga för fullt! Ni kan ju tänka er vilken pryl att bli avsugen mitt på motorvägen i hygglig fart. Hon kämpar tappert och är allt annat än orutinerad. Det tar högst tio minuter så känner jag att det börjar ila i kroppen. Då tänkte jag något i stil med hur fan ska detta gå? Men det var för sent att stanna till och någon avfart syntes inte. Plötsligt kommer hela satsen och hon sväljer för glatta livet. Att få utlösning i 130 knyck kan inte rekommenderas! Fy tusan vad jag hade svårt att hålla kontroll på bilen och i den farten är det något vådligt. Lite ostadig lyckas jag köra av vid nästa avfart och stanna till vid en bensinmack. Det tog en stund att bli fullt körduglig, men vilken upplevelse!
Senast redigerad av PabloP 2009-02-11 kl. 23:45.
Citera
2009-02-12, 01:34
Medlem
thefisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PabloP
Skulle köra med ett ex till en stad några timmar bort. När vi väl åkt en timmes tid på motorvägen flyger fan i henne. I sisådär 130 knutar öppnar hon min gylf och tar fram snorren. Sedan händer något lätt oväntat, hon knäpper upp sitt säkerhetsbälte och börjar suga för fullt! Ni kan ju tänka er vilken pryl att bli avsugen mitt på motorvägen i hygglig fart. Hon kämpar tappert och är allt annat än orutinerad. Det tar högst tio minuter så känner jag att det börjar ila i kroppen. Då tänkte jag något i stil med hur fan ska detta gå? Men det var för sent att stanna till och någon avfart syntes inte. Plötsligt kommer hela satsen och hon sväljer för glatta livet. Att få utlösning i 130 knyck kan inte rekommenderas! Fy tusan vad jag hade svårt att hålla kontroll på bilen och i den farten är det något vådligt. Lite ostadig lyckas jag köra av vid nästa avfart och stanna till vid en bensinmack. Det tog en stund att bli fullt körduglig, men vilken upplevelse!

Hahaha! Life is a gamble!
Citera
2009-02-12, 02:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PabloP
haha den var grym
Citera
2009-02-12, 03:22
Medlem
BehindTheNames avatar
Det 'vildaste' eller 'sjukaste' (Beror ju själv på hur man ser det) var nu för någon sommar sen.
Var på en grillfest hos en bekant där det var hyfsat mycket folk och lagom hårt supande under hela kvällen. Det började bli rätt sent och folk började röra sig hemåt då jag och en annan snubbe fick för oss att vi skulle basta då vi hade tillgång till en hyrd bastu.

För vad är härligare än att sitta i en bastu och svettas som en träskutter i en ugn på fyllan?

Så vi utropade att festen skulle fortsätta nere i bastun, med oss fick vi ett litet ett gäng folk. Så vi förflyttade oss dit och fortsatte hårdsupa i bastun då en tjej vars namn jag inte ens kommer ihåg började utföra oralsex på en av dom andra killarna i bastu. Vilket resulterad i lite kåtstämning och till slut en grupp på sju personer som hade en mer eller mindre galen orgie i och utanför bastun.

Riktigt kul grej på fyllan som jag inte ångrar. Och eftersom jag förmodar att någon kommer att fråga hur många killar respektive tjejer vi var så var vi fyra killar, tre tjejer samt en jävla massa backar Anderssons från systembolaget

mvh
Citera
2009-02-12, 03:29
Medlem
Alladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BehindTheName
Vilket resulterad i lite kåtstämning och till slut en grupp på sju personer som hade en mer eller mindre galen orgie i och utanför bastun.

Måste vart en väldigt speciell liten grupp som partajat i den där stugan...
Citera
2009-02-12, 03:52
Medlem
BehindTheNames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alladin
Måste vart en väldigt speciell liten grupp som partajat i den där stugan...

Äh, man är ju inte mer än människa
Citera
2009-02-12, 03:55
Medlem
thefisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BehindTheName
Äh, man är ju inte mer än människa

Öpp öpp öpp.Du glömde att lägga till full framför människa.
Citera
2009-02-12, 15:09
Medlem
min debut på denna tråd.

Det hela utspelar sig på en kryssning till en av baltstaterna. Jag, tre killar jag inte kände och fyra tjejer som jag kände varav en som jag fått till det med tidigare var med på nämnda kryssning.
Två hytter hade vi, uppdelat tjejer i en, killarna i den andra. Festandet kom snabbt igång och det blev en hel del drickande. I takt med att drickandet ökade så minskade omdömet i killarnas hytt. Rätt logiskt. Någon form av drog kom fram, troligtvis cannabis. Då en av killarna var rätt skum och hade tidigt fått vakternas ögon på sig så bestämde jag mig för att söka säng fär natten på annat ställe. Jag ville inte bli indragen i något skit. Jag gick därför till tjejernas hytt och knackade på. Jag applicerade hunvalpstaktiken och beklagade mig: "jag vill sova men de är för stökiga". Det fungerade och jag blev insläppt.

Jag kravlar därför upp i min tidigare samlagspartners säng som inte protesterar. Fingrar börjar vandra på båda håll och helt plötsligt så är pålen inne och får sitt. Avsugning följer och sedan lite andra aktiviteter och ställningar som en överslaf tillåter. Hon får bita i kudden eftersom det ligger tre vänner till henne som ligger och sover mindre än en meter i alla riktningar. Så rent tekniskt blir det väl en fyrkant med tre tjejer.
På morgonen så följer stor förvåning när de ser mitt huvud när jag tittar ut över kanten för att lokalisera mina kläder.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in