Var på Raymond & Maria för en massa år sen med dåvarande flickvän och hennes syrra med pojkvän. Till saken hör att min flickvän som vi kan kalla för Lassie var/är en riktig screamer. När vi hade sex så ylade hon högt som en parningssjuk och vildmarkslängtande byracka.
Vi var i ett av rummen sittandes på bänken och insöp atmosfären med alla älskande par, trekanter, fyrkanter och femkanter. Lassies syrra och hennes snubbe börjar sätta igång bredvid oss så vi ville inte vara sämre utan går igång på golvet.
Lassie börjar yla och alla i lokalen stannar upp helt ställda. Första gångerna jag hade sex med Lassie började jag ofta garva, kåt och pumpande men garvade som en tok. Efter ett tag så vande jag mig och fokuserade mig på min uppgift som stallion men för alla andra så var det en ny upplevelse.
Lassies syrra får spel, vet inte hur hon ska tackla situationen och skäms. Klär på sig och rusar därifrån med sin karl efter sig.. - Men älskling, kom igen nu

.
Jag och Lassie gjorde klart vår business och när hon kom till sans undrade hon vart fan hennes syrra tog vägen.
Vi var där flera gånger till men av någon anledning ville inte syrran följa med fler gånger. Även hon var en Lassie vilket jag gjorde henne medveten om några år senare... Genetiskt tydligen.