2008-03-27, 00:28
Medlem
mr. hobos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeeDee86

En kille skulle träffa en tjej över internet. Han hade sett fram emot de som fan då hon va jätte söt o allt. hon va även lite "galen" i sängen som han gillade då. men i vilket fall så hade hon i deras akt då frågat fall hon kunde få göra en sak på honom som hon alltid drömt om. ja visst svara han o tror väll att han ska få vara med om de bästa när hon binder fast honom i sängen i både armar o ben.
Nej då hon sätter sig o skiter honom på bröstet!
Killen blir som tokig men kommer inte bort så han får ligga kvar där medans hon springer ut där ifrån o tar sitt pick o pack o lämmnar honom med skit på bröstet o fast spänd i sängen. han kunde bara vänta på att hans polare som han bodde tillsammans med skulle komma hem o hjälpa honom loss...
han bor iofs i karlshamn men ändå

antingen ljuger du eller så ljög din kompis för den där historian är en legendarisk internet-myt.
Citera
2008-03-27, 09:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mr. hobo
antingen ljuger du eller så ljög din kompis för den där historian är en legendarisk internet-myt.

Behöver det inte alls vara, en polare till mej hämnades på sitt ex (som varit otrogen mot honom) genom att skita på fotänden av sängen när hon somnat och sedan lämna en lapp att en skithög som hon förtjänar en skithög, och eftersom han inte är en skithög så lämnade han en annan skithög på fotänden av sängen.
Citera
2008-03-27, 10:25
Moderator
^Eazs avatar
Ok får väl berätta ett par. Tänker berätta några egna, istället för att säga att det är "polare"...

Första, var 16-17 år, så det var det tidiga 90talet och jag var punkare, med tuppkam och allt. (detta spelar inte roll förräns nästa berättelse.)

Jag och en tjej som jag varit ihop med ca 2 veckor hade supit hemma hos hemma på bästa punkarsätt (dvs hembränt och galiano shots).
Vi ska ha lite rajtantajtan, varpå hon sätter sig på mig och rider i mörkret.
Jag minns inte nedanstående, utan fick det berättat för mig av henne dagen efter när jag vill klättra på igen och hon klagade på värk..

Jag somnar (läs: däckar) vilket hon inte märker utan fortsätter jobba. Uppenbarligen gör jag lite grymtande ljud under tiden vilket hon tar som att jag är vaken och uppskattar detta.
Jag vaknar till, och kommer i henne. Vi (jag somnar om) somnar gott. Så långt är detta ingen komik alls, utan det kommer när jag klättrar på henne lite igen där på förmiddagen för ett bakis-skjut. Hon frågade mig om jag vet hur länge vi höll på natten innan, vilket jag svarar ca 20-30 minuter. (detta var ju trots allt så mycket jag kom ihåg.). Men nejdå, den lilla flickstackarn satt och red mig i 2.5 timme.

2. Samma flicka, samma punkar supande. Denna gång hos min kära lille broder.
Jag åker och hämtar henne från bussen på brors motorcykel (Nej, jag hade inget körkort, och det hade inte bror heller, men vi var ju punkare.). När jag kommer tillbaka upptäcker jag att han och en polare redan börjat på dunken och tänker i mitt stilla sinne, hur fan ska det här räcka till mig?!
Sagt och gjort, jag snor dunken och börjar supa. Som vanligt när man blir full så tror man mer om sin sexuella förmåga än vad sanningen är.

Så drar med henne upp till ett extra rum där även brors trummor, gitarrer osv står.
Sätter på henne bakifrån, och börjar självklar må dåligt. Spyr (enligt henne)
ner allt i rummet när jag försöker ta mig till toaletten. Men (igen enligt henne) så när jag är klar med spyandet, så tror jag att hon är minst lika pilsk fortfarande spylukten till trots, och försöker klättra på henne igen.... Hon gick och lade sig på en soffa i ett annat rum, medans jag sov i spyorna.

3.
Detta handlar om 2 kompisar (som även var ett par). Dessa skulle vara kattvakt åt min och min dåvarande flickväns kattunge eftersom vi skulle iväg över helgen.

Hur som helst, de var i min flickväns lägenhet, och lusten föll på, så de hoppade upp i sängen varpå han gick på henne som värsta djuret (hint: bakifrån). Att se påsen dingla och skutta under honom, måste våran katt tyckt var en mycket lockande liten leksak. Så denna hoppade upp i sängen och sätter klorna i hans pung.

Vrål, och flickan i förhållandet, fick ta katten (medans hon asgarvade) och fly med den in på toaletten då han skulle vrida nacken av den (fullt förståligt.).
Såren blödde och blev infekterade.

Har mer historier, men sitter på jobbet. Så detta får räcka
Citera
2008-03-27, 12:38
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr. hobo

Det är tillomed en myt som är äldre än internet.
Citera
2008-03-27, 14:05
Medlem
Ptomas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Det är tillomed en myt som är äldre än internet.

Skitsamma om det är en myt! Alla stories är välkomna vilket oxå påpekas i trådstarten..
Citera
2008-03-27, 14:19
Bannlyst
Kan ju även vara så att man försöker upprepa en myt eller story som man hört. Som en kul grej alltså. Man behöver ju inte själv ha kommit på det.
Citera
2008-03-27, 15:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jack BauerCTU
hela handen??

HELA handen..
Citera
2008-03-27, 15:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ptoma
hahahaha, blev du rädd efter att ha träffat ett sexmonster raring?

Det är just dom som är kolan man vill åt..

var mest orolig över att jag inte skulle kunna gå när hon var färdig med mig
Citera
2008-03-27, 15:36
Medlem
elevators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ^Eaz
3.
Detta handlar om 2 kompisar (som även var ett par). Dessa skulle vara kattvakt åt min och min dåvarande flickväns kattunge eftersom vi skulle iväg över helgen.

Hur som helst, de var i min flickväns lägenhet, och lusten föll på, så de hoppade upp i sängen varpå han gick på henne som värsta djuret (hint: bakifrån). Att se påsen dingla och skutta under honom, måste våran katt tyckt var en mycket lockande liten leksak. Så denna hoppade upp i sängen och sätter klorna i hans pung.

Vrål, och flickan i förhållandet, fick ta katten (medans hon asgarvade) och fly med den in på toaletten då han skulle vrida nacken av den (fullt förståligt.).
Såren blödde och blev infekterade.

har nästan varit med om samma sak då jag blev riden i en soffa av en tjej vars busiga katt hela tiden strök omkring mellan mina ben. jag har aldrig varit så rädd i hela mitt liv. jag hade väl iofs nästan förtjänat det då det hela var en kärleksaffär och jag hade flickvän vid sidan om.
Citera
2008-03-30, 15:37
Medlem
Ptomas avatar
Var på Raymond & Maria för en massa år sen med dåvarande flickvän och hennes syrra med pojkvän. Till saken hör att min flickvän som vi kan kalla för Lassie var/är en riktig screamer. När vi hade sex så ylade hon högt som en parningssjuk och vildmarkslängtande byracka.

Vi var i ett av rummen sittandes på bänken och insöp atmosfären med alla älskande par, trekanter, fyrkanter och femkanter. Lassies syrra och hennes snubbe börjar sätta igång bredvid oss så vi ville inte vara sämre utan går igång på golvet.

Lassie börjar yla och alla i lokalen stannar upp helt ställda. Första gångerna jag hade sex med Lassie började jag ofta garva, kåt och pumpande men garvade som en tok. Efter ett tag så vande jag mig och fokuserade mig på min uppgift som stallion men för alla andra så var det en ny upplevelse.

Lassies syrra får spel, vet inte hur hon ska tackla situationen och skäms. Klär på sig och rusar därifrån med sin karl efter sig.. - Men älskling, kom igen nu .

Jag och Lassie gjorde klart vår business och när hon kom till sans undrade hon vart fan hennes syrra tog vägen.

Vi var där flera gånger till men av någon anledning ville inte syrran följa med fler gånger. Även hon var en Lassie vilket jag gjorde henne medveten om några år senare... Genetiskt tydligen.
Citera
2008-04-01, 02:50
Medlem
Mitt sjukaste/roligaste sexäventyr

Upplevde jag nu i helgen då jag och min flickvän hade sex elva (11) gånger under drygt 40 timmar, oavsett tid på dygnet. Ungefär ett samlag var 3,5:e timme alltså, fuck yeah. Aldrig varit med om något liknande! Ett av samlagen lyckades vi dessutom komma samtidigt, vilket jag aldrig upplevt förut. Sista samlaget var jag dock lite halvslak av utmattning och när jag följt henne till tunnelbanan på söndagen linkade jag hem som en hjulbent cowboy, och öm som fan är jag fortfarande, men jag tror aldrig har känt mig så mätt/fullkomlig/lycklig förut! Helt enkelt det bästa och mesta sex jag någonsin haft

Helvete vad nice det är att vara nyförälskad och att ha en tjej med samma höga sexdrift.
Senast redigerad av Mr. Viking 2008-04-01 kl. 02:56.
Citera
2008-04-01, 08:11
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ptoma
Var på Raymond & Maria för en massa år sen med dåvarande flickvän och hennes syrra med pojkvän.

Och det är något swingerställe antar jag, eller?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in