2007-11-15, 17:16
Medlem
Nahibos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Waldemar Krabb
Under valborg i våras råkade jag ut för en lustig incident.

Jag finner mig plötsligt sittande, skapligt berusad vid en majbrasa när en klasskamrat kommer dit. Vi börjar hångla och är snart på väg till min systers lägenhet. Där sitter vi i trappuppgången tills min syster anläder och släpper in oss. Syrran förutsätter såklart att vi inte ska knulla eftersom bäddsoffan står i hennes rum. Det gör vi förstås ändå och efter 45 minuter kommer hon såklart in i sitt sovrum där jag har mitt ansikte i klasskamratens sköte. Syrran stänger dörren och vi får båda panik. i köket hör jag min syster skrika "DET ÄR JU MITT RUM".

Efter ett tag inser vi att det ändå är kört och fortsätter ha sex.

Efter det vill vi fly, men kan inte eftersom sovrummet är beläget så att man måste gå igenom nästan alla andra rum för att komma ut. Ännu lite senare kommer en man in med en gitarr. Han sjunger en sång om att min syster är sur och att jag har ångest nu, men ännu mer imorgon.

Epilog: Vi vaknar klockan sju nästa morgon, hon smyger hem till sina föräldrar och jag driver runt i en kall stad med bakfylla i fyra timmar tills bussen går.

Syrran berättar för min bror och våra föräldrar. Det är konstig stämning nästa skoldag.

Hahahaha vafan?! en man med gitarr? var fan kom han ifrån? att han sjunger om din ångest och din systers ilska gör det hela ännu bättre, jag kräver att du letar upp mannen med gitarren och ber han sjunga sången igen så du kan spela in den och lägga upp den nånstans på internet
Citera
2007-11-16, 01:32
Bannlyst
Hände för en del år sedan att man fick kåtnojja på söndagkvällen efter 2 dagar hårt festande och ramlade in på "Vinst varje gång" bara för att få knulla. Hittade ett ledigt objekt som faktiskt såg jävligt bra ut, tänkte att hon är väl antingen homo eller upptagen, men va fan, har ju inget att förlora så jag gick fram och började snacka.
Efter någon timme så säger hon att hon gick ut ensam för hon törstar efter lite närhet och värme, perfekt tänker jag. Efter ytterligare någon timme glider vi hem till henne och det blir faktiskt förbannat bra sensuell sex. Och snygg är hon också, och sjysst, och rolig. Det är så jag börjar fundera vad haken är, men det finns ingen hake, jag har haft grymt flyt bara. Framåt småtimmarna somnar vi och vaknar inte förrens framåt 10-tiden. Jobbet, fan, äh, skit i det tänker jag. Hon är så jävla snygg. Hon ligger där, vacker, helt perfekt........ då känner jag hur magen är uppsvälld av allt festande och tänker att jag bara måste lägga en liten ljudlös. Om jag lyfter på täcket så stiger nog doften upp och hon vaknar nog inte. Jag klämmer på lite och hoppas på att det inte ska braka till fööör mycket.
Broooaaaatch! Värsta rännskitan rakt ut mot väggen och på golvet. Det var bara att snabbt som fan klä på sej och rusa iväg och aldrig mer träffa skönheten. Jävla mage!
Citera
2007-11-16, 19:28
Medlem
Det här var en rolig tråd.

Jag måste få berätta om något som är 100% sant, och som inträffade när jag var runt 25 år gamal. Våra dåvarande grannar, ett par i runt 22års åldern hade en liten fest. Bara jag och min dåvarande flickvän var där, tillsammans med min brors bäst vän, i det här fallet kallad Peter.

Nåväl... det hela slutar med att vi alla går ut på den lokala danskrogen, inget konstigt i det. Peter i det här fallet har redan pratat med mannen i förhållandet, i det här fallet kallad Mattias (Fignerat) om att han ska få sova över där.

Nu är det så, att Peter ragger upp en donna på lokala danshaket. Mattias Flickvän (som äger lägenheten) blir full och går hem och somnar av någon anledning i soffan. Mattias blir stupfull och går hem och somnar i sängen, lika lätt att väcka som ärkeängeln Gabriel. Peter däremot, som fått nyckel av Mattias tar hem sin donna.... som råkar ha lingonveckan.

Så.... Peter... Drar hela programmet med Tant Lingon... allt medans Mattias ligger brevid och sover, och sängen ser ut som något mellan Stockholms Blodbad och exorsisten. Detta upptcäker Peter när donnan somnat... typ vid 3-tiden.... och drar därifrån. Döm om Mattias flockväns förvåning när hon går upp vid 7 på morgonen för att gå på toa (från soffan), och hittar sin kille... i en säng som ser ut som något från SAW III, tillsammans med en tjej med världens största minneslucka.... det krävdes en del förklaring från Mattias (Som inte hade en ANING om vad som hade hänt)...

Sug på den dockusåpan mina vänner....
Citera
2007-11-17, 13:03
Medlem
Ptomas avatar
Tråden börjar arta sig

Var på semester i Grekland med ett par polare (vi var 18 år) när vi en kväll träffar ett par norska modeller. Vi var alla berusade vilket höjde våra förväntningar och förmodligen sänkte modellernas krav Vi går ner till stranden för att dricka öl och invänta soluppgången.

En av tjejerna frågar mig om vi inte ska ta och bada lite vilket jag självklart var med på. Vi klär av oss nakna och hoppar i. Lite hångel i vattnet och sen ligger vi på stranden och vågorna slår in över våra fötter. Fantastiskt, kan knappt tro att det är sant. Jag och världens vackraste kvinna och polarna och de andra modellerna som kollar på, men full och pilsk sket jag i vilket.

Sen händer det. Ska precis föra in min penis i henne när en JÄTTEVÅG slår in över stranden. Vi far hejdlöst ifrån varandra och hostar efter kallsuparna. Alla polarna garvar vilket jag faller in i. Norskan som skulle ge mig ett livs upplevelse däremot är skitförbannad och tycker inte alls att det är lika roligt. Fick mig att hjälpa till att leta efter hennes plånbok som även den sköljdes iväg medan polarna fortfarande tjuter av skratt.

Fortfarande stöddig efter bången som nu lagt sig frågar jag henne om vi inte ska gå till hotellrummet. Hon synar mig uppifrån och ner och säger - Är du dum eller!?

Blev inge pippa ska väl tilläggas men däremot ett rykte som spred sig skitfort till alla skandinaver på den lilla ön.
Citera
2007-11-18, 22:38
Medlem
Varulvs avatar
Sjukaste jag varit med om var iaf att jag och min dåvarande flickvän hade köpt oss ett paket kondomer av billigt fabrikat. Vi hade helt enkelt dåligt med pengar, men misstaget kommer då alldrig att upprepa sig!

Vi körde igång och sådär men när vi skulle byta ställning så kändes det helt annorlunda och skönare så jag kollade efter:

Och visst var det som jag befarat. Kondomen hade åkt av, men vart var den att finna?

Sagt och gjort så började vi leta men kunde inte hitta den någonstans. Så vi körde igång med lite pillmys igen, varpå, när jag pullar henne, upptäcker att kondomen är långt uppe i henne.

Så det var ju bara att gräva ut, och garva åt det.
Citera
2007-11-18, 23:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skippyy
Detta hände en tjej den lilla staden Arboga där jag bor.

Tjejen hade varit och festat en natt i Örebro och hittat sig en kille som hon fick följa med hem. Där gjorde dem det ena och det andra. Morgonen därpå skulle killen dra och jobba, så han lämnade en extranyckel åt tjejen att slänga ner i postluckan.
Tjejen vaknar, upptäcker att killen är borta och blir smånostalgisk för kvällen innan. Så hon skriver en skitsöt lapp och lägger den på byrån i hallen.
Hon hade precis tänkt att gå, men blev hastigt skitnödig. Så hon gick in och sket, men det funkade inte att spola. Hon blir skitorolig, och tyckte det skulle bli skitpinsamt utifall han kom hem´och såg hennes skit i toan. Så hon tog en plastpåse från köket och "tog" upp efter sig. Hon knöt påsen, tog sin väska och gick ut. Hon låste och slängde nyckeln i postluckan. Hon hinner gå ett par steg innan hon kommer på - BAJSPÅSEN LIGGER I HALLEN, bredvid den söta lappen....

100% sann, lovar och svär, känner henne.

nästan exakt som denna filmen då..
http://youtube.com/watch?v=aikg6OP3jwU
Citera
2007-11-19, 14:50
Medlem
rotwilts avatar
jobbig läge

Bra tråd detta mkt rolig läsning.

Nåväl.. Detta hände en vän till en kompis till mig.

Vännen var hemma hos sin flickvän som han inte varit ihop med särskilt länge. Dom hade bestämde sig för att ha lite extra kul och hade sex i köket. Han körde henne doggy-style mot matsalsbordet och exalterad av situationen frågade han om dom inte kunde köra i 2:an vilket flickvännen inte hade något emot. Han sätter igång och allt var frid och fröjd. Plötsligt hör han hur någon fipplar med låset till ytterdörren som låg precis brevid köket, han och damen blir stressade som fan och ska såklart avbryta. Men mitt allt går något snett, exakt vad är oklart men förmodligen spände sig tjejen och killen inser det jobbiga: Han sitter fast!! I sin desperation trycker han ifrån allt vad han kan och det blir baksug. Tjejen skiter över hela hans mage varpå killen mår dåligt (som man gör när nån bajsar på en) och spyr på henne.
Låset går upp och in kommer päronen, det blev nog en soft situation.

Har hört att farsan tyckte så j-vla synd om honom att han fick duscha.
Citera
2007-11-19, 15:21
Bannlyst
Ja den sjukaste måste vara när jag knullade med min polares morsa när jag var 15 år.
Hormonerna sprutade ur min öron.Hon var då 35 och jävligt fast i kroppen fast hon hade fött 3 barn.
Hade i alla fall gått och små stött på henne en längre tid fast mest på skämt.
Men en kväll när jag visste att min polare sov borta och gubben hennes var resemontör och var ej hemma så ringde jag henne.
Hon sa du xxxxxx du kommer fan inte ner joel och robbin är hemma och ligger och sover.
Men jag sa jag smyger in Lena jag vet att du är sugen på mig, nej du kommer inte hit, fast jag visste att hon var sugen ,så jag sa vet att alltid eran bakdör är öppen så om du nu verkligen inte vill så låser du dörren och så la jag på luren.
Det tog mig ungefär 10 min för mig att komma dit.
Väl frame vid dörren tog jag ett djupt andetag och kände efter ÖPPET.
Pulsen steg till 200 ska tillägas att jag var spik nykter.
Smyger upp till hennes rum där hon siter med ett natt linne på sig och säger xxxxxx detta går inte det förstår du väll.
Vad tror du Johannes ( min polare) skulle säga om han fick reda på detta!
Jag sa, ingen får reda på detta.
Så jag la mig brevid stoppade in handen under nattlinnet inga trorsor och jordens buske NICE tyckte jag DÅ de var 16 årsen så rakade fittor fanns knappt då.
Hon var så jävla blöt och hon sa nej deta går inte samtidigt som hennes ben gled isär.
Så jag slicka min livs första fitta as äckligt tyckte jag då.
Stoppa in min lilla stenhårda tonårskuk.
De få ggr jag knulat tidigare så lyckades väl man bara håla på max 2 min men nu knullade vi i 30 min minst och jag börja undra va fan har hänt.
Men hennes fitta var så slapp jämnfört med de tonårsfittorna jag varit inne i tidigare.
Fick i alla fall stå på knä och böja mig låångt bak så kuken trycktes i mot toppen på hennes fitta.
Till slut gick det för mig.

Hon sa detta säger du inte till någon.
det gjorde jag inte heller på några år.
Flytta hemifrån något år senare, men så träffa jag henne på en midsommarfest 8 år senare när jag var hemma hos mina föräldrar.
Båda var små fulla och givet vis knullade vi igen.
Men denna gång var det inte lika kul ha ha
Citera
2007-11-19, 17:29
Bannlyst
I går så gick Efterlyst på tv, och då sitter man ju bänkad, Hasse Aro är fin och hans gropiga kinder får ju vilken man som helst att "smälta" särskillt i sina fina nya glasögon, men frågan är om inte Lef G-W Persson är snäppet vassare. När han viskar detaljer om styckmördare samtidigt som han retas med sina glasögon stoppar dom i munnen och rullar dom mellan fingrarna...
Citera
2007-11-19, 17:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rotwilt
Bra tråd detta mkt rolig läsning.

Nåväl.. Detta hände en vän till en kompis till mig.

Vännen var hemma hos sin flickvän som han inte varit ihop med särskilt länge. Dom hade bestämde sig för att ha lite extra kul och hade sex i köket. Han körde henne doggy-style mot matsalsbordet och exalterad av situationen frågade han om dom inte kunde köra i 2:an vilket flickvännen inte hade något emot. Han sätter igång och allt var frid och fröjd. Plötsligt hör han hur någon fipplar med låset till ytterdörren som låg precis brevid köket, han och damen blir stressade som fan och ska såklart avbryta. Men mitt allt går något snett, exakt vad är oklart men förmodligen spände sig tjejen och killen inser det jobbiga: Han sitter fast!! I sin desperation trycker han ifrån allt vad han kan och det blir baksug. Tjejen skiter över hela hans mage varpå killen mår dåligt (som man gör när nån bajsar på en) och spyr på henne.
Låset går upp och in kommer päronen, det blev nog en soft situation.

Har hört att farsan tyckte så j-vla synd om honom att han fick duscha.

Mmm, eller hur Baksug? Av vad för helvete? Kallas myt
Citera
2007-11-19, 20:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skippyy
Detta hände en tjej den lilla staden Arboga där jag bor.

Tjejen hade varit och festat en natt i Örebro och hittat sig en kille som hon fick följa med hem. Där gjorde dem det ena och det andra. Morgonen därpå skulle killen dra och jobba, så han lämnade en extranyckel åt tjejen att slänga ner i postluckan.
Tjejen vaknar, upptäcker att killen är borta och blir smånostalgisk för kvällen innan. Så hon skriver en skitsöt lapp och lägger den på byrån i hallen.
Hon hade precis tänkt att gå, men blev hastigt skitnödig. Så hon gick in och sket, men det funkade inte att spola. Hon blir skitorolig, och tyckte det skulle bli skitpinsamt utifall han kom hem´och såg hennes skit i toan. Så hon tog en plastpåse från köket och "tog" upp efter sig. Hon knöt påsen, tog sin väska och gick ut. Hon låste och slängde nyckeln i postluckan. Hon hinner gå ett par steg innan hon kommer på - BAJSPÅSEN LIGGER I HALLEN, bredvid den söta lappen....

100% sann, lovar och svär, känner henne.

Mmmhm! Right! Så din polare har fått den här filmen gjord efter hennes lilla bajsäventyr? http://www.youtube.com/watch?v=aikg6OP3jwU (Don't think so!) Eller är det kanske standard att "skita i" en påse och sen glömma den när man haft one night stands? Jag är skeptisk hörrö.
Citera
2007-11-20, 13:25
Medlem
Ptomas avatar
Det här hände en midsommarafton när jag var 19-20 år lastgammal. På festen finns det en 17-årig tjej med gigantiska bröst som beter sig ganska slampigt och det är ju som vi alla vet en fantastisk egenskap hos en kvinna så länge det inte är en flickvän, syster eller mamma

Hur som haver, efter lite att ha hejdlöst kastat i oss höghaltig alkohol så frågar denna underbara lilla varelse med de enorma talangerna om jag inte vill följa med upp i skogen för att få en present. Självklart accepterade jag inbjudan, en liten skogspromenad är alltid välkommet. Midsommar handlar ju trots allt om sprit, sex, ångest och naturupplevelser. Väl en bit inne i skogen tar hon av sig tröjan och trycker upp mig mot ett träd, knäpper av mig och drar ner mina vita stuprör. Sen följer en hyfsad avsugning. Väl klar och 300 miljoner invånare lättare så ler hon och säger att vi ses därnere. Själv står jag kvar en stund och suger lite på upplevelsen med ett fånigt leende.

När jag kommer tillbaka till festen så ser jag samma unga dam i tagen med att frenetiskt hångla med en av mina vänner och min första tanke är att stoppa dem och berätta för min vän vad hon haft i munnen för några minuter sedan. dock så gör sig min lilla djävul på axeln sig påmind och vi börjar planera hur vi ska kunna utnyttja detta på bästa sätt så vi låter min vän slicka i sig mina beska droppar

Samma lilla stycke åker senare hem till en annan vän för att kopulera men det är en annan historia. Vän nummer ett tråkar jag än idag att han teoretiskt sätt har haft min schnabel i munnen och om det inte är dags att komma ur garderoben snart, hehe. Det är detaljerna som gör livet värt att leva.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in