2008-09-29, 00:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sessish
En historia en arbetskompis berättade som handlade om hennes granne, vet inte om den är sann men arbetspolaren intygade att den var det.

Å fy f-n! Det här måste bara vara en skröna!
Citera
2008-09-29, 00:35
Bannlyst
Jäklar så äckligt det sista med liken var!
Citera
2008-09-29, 00:37
Medlem
bakug inför mamma

en polare hade lite kul med sin flickvän för ett ag sedan, de hade av de jag har fattat ett väldigt experimentalt sexliv. en gång när han skulle köra henne bakifrån så hade hennes mamma kommigt in, rädd som han blev drog han ut sin kuk snabbt. vilket resulterade i baksug för tjejen som ni kanske förstår är det ju inte mysigt om man har bajs på drulen och möjligen på andra närliggande delar med så när hon skulle bända sig om och be om ursäkt spydde han henne i ansiktet... det kanske allra roligaste var väl nog att hennes mamma såg alltihop....
Citera
2008-09-29, 00:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av freswe
Å fy f-n! Det här måste bara vara en skröna!

Var ju hennes granne iofs, men ja vet inte.
Citera
2008-09-29, 01:09
Medlem
lupozs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cyanideinjected
en polare hade lite kul med sin flickvän för ett ag sedan, de hade av de jag har fattat ett väldigt experimentalt sexliv. en gång när han skulle köra henne bakifrån så hade hennes mamma kommigt in, rädd som han blev drog han ut sin kuk snabbt. vilket resulterade i baksug för tjejen som ni kanske förstår är det ju inte mysigt om man har bajs på drulen och möjligen på andra närliggande delar med så när hon skulle bända sig om och be om ursäkt spydde han henne i ansiktet... det kanske allra roligaste var väl nog att hennes mamma såg alltihop....

För det första så har den postats tidigare i tråden för det andra så är det en gammal skröna. Kom på med något eget istället.
Citera
2008-09-29, 02:10
Medlem
Sir.Ps avatar
Citat:
En historia en arbetskompis berättade som handlade om hennes granne, vet inte om den är sann men arbetspolaren intygade att den var det.

Grannen, en tjej i 25års åldern var i London på semester och hälsade på en tjejkompis som bodde där. Sista kvällen innan hon skulle åka hem till Sverige igen så var dom ute på en nattklubb. Där träffar hon en söt engelsman som hon dansar och hånglar lite med. Han vill självklart att hon skall följa med honom hem men hon nekar eftersom hon skall flyga hem nästa dag. Han ger henne iallafall sitt nummer och hon lovade att höra av sig nästa gång hon kom till London. En liten tid efter hon kommit hem så börjar hon få någon slags utslag runt munnen, näsan och även på tandköttet. Hon tror att hon fått herpes och går till vårdcentralen. Väl där så säger dom att dom inte tror det är herpes men vet inte vad det kan vara. Hon får en remiss till infektionskliniken på sjukhuset och åker dit. Läkaren där har inte heller en aning om vad det kan vara med tar en massa prover och skickar iväg till labb. Några dagar senare får tjejjen ett samtal från läkaren på mobilen att hon måste komma upp till kliniken med en gång. Hon åker dit och träffar läkaren och när hon går in väntar även två poliser på rummet. Poliserna säger att dom vill veta allt hon gjort den senaste tiden, vilka hon träffat, haft närkontakt med osv. Hon fattar ingenting och ifrågasätter varför dom vill veta det. Då säger läkaren "Jo det är så att vi har hittat spår av likmaskar i din mun"
Tjejjen har ju kvar nummret till killen hon träffade i London och ger det till polisen som kontaktar den brittiska polisen som besöker killen i hans lägenhet där dom hittar ett flertal lik.

Kanske inte så roligt men garanterat sjukt, och ja har som sagt ingen aning om sanningshalten i det.
Skröna. Har fan hört 100 historier med likmaskar inblandade. Alla har visat sig vara falska.
Citera
2008-09-29, 02:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sir.P
Skröna. Har fan hört 100 historier med likmaskar inblandade. Alla har visat sig vara falska.

Mig veterligen är likmaskar fluglarver, "spår av fluglarver i sin mun" får jag överhuvudtaget inte att gå ihop. Hur i djävulen skulle det smitta genom lite hångel?!? Hur drabbas man själv av likmask om man fortfarande är i livet och inte har nekrotisk vävnad? Och hur skulle killen ifråga fått med sig skräpet till krogen? Nekrofil? Kannibal? Zombie? Det här var så långsökt och så verklighetsfrånvänt att det inte ens är en bra skröna.

Därigenom inte sagt att jag klandrar Sessish för att ha delgett oss den.
Citera
2008-09-29, 04:06
Medlem
loserfans avatar
[quote=Ptoma](hon såg ut som hon försökt stoppa en buss med ansiktet)QUOTE]

hahahahahaha ja vråler
Citera
2008-09-29, 11:16
Medlem
Alladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ptoma
Och än en gång så upprepar du din tes som ett mantra. Falizos story var sötast i hela tråden. Who gives a fuck om den är påhittad, ge dig nu din missunsamma fagott..

Än en gång? Då misstar du mig för någon annan...
Citera
2008-09-29, 14:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pyewackett
Mig veterligen är likmaskar fluglarver, "spår av fluglarver i sin mun" får jag överhuvudtaget inte att gå ihop. Hur i djävulen skulle det smitta genom lite hångel?!? Hur drabbas man själv av likmask om man fortfarande är i livet och inte har nekrotisk vävnad? Och hur skulle killen ifråga fått med sig skräpet till krogen? Nekrofil? Kannibal? Zombie? Det här var så långsökt och så verklighetsfrånvänt att det inte ens är en bra skröna.

Därigenom inte sagt att jag klandrar Sessish för att ha delgett oss den.

Han var tydligen nekrofil, därav liken hemma i lägenheten.
Citera
2008-09-29, 16:50
Medlem
handtralalas avatar
Citat:
Han var tydligen nekrofil, därav liken hemma i lägenheten.

För det första, det är en skröna. Jag har, precis som flera andra i tråden, hört denna historia förut från annat håll. För det andra, såvitt jag vet knullar inte nekrofiler med ruttna lik utan med nyligen döda människor, ergo inga likmaskar. För det tredje, skulle nekrofilen i den här skrönan haft oralsex med liket innan han gav sig ut i nattvimlet eller vad? Förstår inte annars hur han skulle fått likmaskar i munnen. För det fjärde, vad Pyewackett skrev.
Citera
2008-09-29, 20:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av skaaaaliz
Detta rakade inte ha hant pa storsjoyran forra aret?
nej du, det var hultsfred, så du kan slappna av.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in