Citat:
Jag var oskuld och skulle få en avsugning för första gången, hon suger friskt och jag mår som en prins, jag känner att jag nog kommer spruta nu, inte för att det är en större orgasm eller så men nu kommer det nog snart gå för mig.
Nåväl, jag släpper på trycket när trycket är som störst och vips så är det av en händelse så att jag inte alls skulle spruta. Nej, jag var grymt pissnödig och kombinationen av nervositet samt oskuld gjorde att jag pissade i tjejens gap...
Jag skämdes som en hund och bara blundade och ville inte titta ner. En tjej som blir pissad i munnen kan man liksom förvänta sig en viss reaktion av. Men, tvärtom var hon lika glad för det. Hon fortsätter runka med ollonet på tungan och försöker svälja för glada livet. Hon blir plaskvåt i håret och tröjan men jag vet inte om var rubbad av någon p-rulle så att hon trodde att jag skulle spruta så mycket men hon borde liksom känt skillnaden på att det inte var en sats...
Det var dessutom inte första gången hon sög av killar, hon var känd som en duktig sådan. Min teori är att hon helt enkelt gillade wetsex (vilket jag inte gör...)
Det hela avslutades med hon efter några minuter började suga igen och denna gången fick spruta på riktigt, dock inte i munnen...
Låter snarare som en fantasi från nån som älskar "golden shower"-slask
Du som skriver detta är med andra ord en pissrunkare
De flesta män har väl svårt att pissa när man har stånd och det tar ett tag innan kuken ställer om sig mellan spermasprut och urinsprut..