2009-02-09, 12:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chandl3r
3 Saker jag vill ha reda på angående din historia

1: Adress där hon bodde
2: Vilket år detta utspelade sig
3: Vilken var din flygrutt till Capetown?

Du trollar uppenbart, bevisar du att du talar sanning så får du en stående ovation av mig

1. kommer jag verkligen inte ihåg!
2. 2001-12-05
3. kastrup-johannesburg(vänta i ca 1.5 timme innan avfärd mot cape town).
Citera
2009-02-09, 14:29
Medlem
Apanalol001s avatar
pullade nån brud på en klubb, drog iväg till stranden där jag satte på henne
Citera
2009-02-09, 20:07
Medlem
GurkGmedveds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kanonmat
Jag var oskuld och skulle få en avsugning för första gången, hon suger friskt och jag mår som en prins, jag känner att jag nog kommer spruta nu, inte för att det är en större orgasm eller så men nu kommer det nog snart gå för mig.

Nåväl, jag släpper på trycket när trycket är som störst och vips så är det av en händelse så att jag inte alls skulle spruta. Nej, jag var grymt pissnödig och kombinationen av nervositet samt oskuld gjorde att jag pissade i tjejens gap...

Jag skämdes som en hund och bara blundade och ville inte titta ner. En tjej som blir pissad i munnen kan man liksom förvänta sig en viss reaktion av. Men, tvärtom var hon lika glad för det. Hon fortsätter runka med ollonet på tungan och försöker svälja för glada livet. Hon blir plaskvåt i håret och tröjan men jag vet inte om var rubbad av någon p-rulle så att hon trodde att jag skulle spruta så mycket men hon borde liksom känt skillnaden på att det inte var en sats...

Det var dessutom inte första gången hon sög av killar, hon var känd som en duktig sådan. Min teori är att hon helt enkelt gillade wetsex (vilket jag inte gör...)

Det hela avslutades med hon efter några minuter började suga igen och denna gången fick spruta på riktigt, dock inte i munnen...

sJukt xD
Citera
2009-02-09, 21:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Apanalol001
pullade nån brud på en klubb, drog iväg till stranden där jag satte på henne

Otroligt spektakulärt!
Citera
2009-02-09, 21:15
Bannlyst
Citat:
Jag var oskuld och skulle få en avsugning för första gången, hon suger friskt och jag mår som en prins, jag känner att jag nog kommer spruta nu, inte för att det är en större orgasm eller så men nu kommer det nog snart gå för mig.

Nåväl, jag släpper på trycket när trycket är som störst och vips så är det av en händelse så att jag inte alls skulle spruta. Nej, jag var grymt pissnödig och kombinationen av nervositet samt oskuld gjorde att jag pissade i tjejens gap...

Jag skämdes som en hund och bara blundade och ville inte titta ner. En tjej som blir pissad i munnen kan man liksom förvänta sig en viss reaktion av. Men, tvärtom var hon lika glad för det. Hon fortsätter runka med ollonet på tungan och försöker svälja för glada livet. Hon blir plaskvåt i håret och tröjan men jag vet inte om var rubbad av någon p-rulle så att hon trodde att jag skulle spruta så mycket men hon borde liksom känt skillnaden på att det inte var en sats...

Det var dessutom inte första gången hon sög av killar, hon var känd som en duktig sådan. Min teori är att hon helt enkelt gillade wetsex (vilket jag inte gör...)

Det hela avslutades med hon efter några minuter började suga igen och denna gången fick spruta på riktigt, dock inte i munnen...

Låter snarare som en fantasi från nån som älskar "golden shower"-slask
Du som skriver detta är med andra ord en pissrunkare

De flesta män har väl svårt att pissa när man har stånd och det tar ett tag innan kuken ställer om sig mellan spermasprut och urinsprut..
Citera
2009-02-11, 04:30
Medlem
Har läst samtliga inlägg och jag måste tacka för en mycket underhållande läsning.
Jag ska,när jag orkar efter att ha spenderat de senaste 5 timmarna till att asgarva åt alla roliga inlägg,se om jag kan minnas någon rolig händelse som jag kan dela med mig av.
Än en gång,tack för alla roliga berättelser!
Citera
2009-02-11, 04:37
Medlem
BettanyMaids avatar
Inte det roligaste kanske, men när jag var i Tyskland på en klubb hade jag först ett gb med 25+ män och blev senare pissad på i duschen samtidigt av sju karlar. Det var rätt intressant och ja, roligt också. Men bäst sex har jag haft med min nuvarande pojkvän. Han är sjukt bra.

En gång hade jag sex med far och son samtidigt. Lite sicko. Sonen var bättre.
Senast redigerad av BettanyMaid 2009-02-11 kl. 04:40.
Citera
2009-02-11, 06:01
Medlem
PabloPs avatar
Ett av de knäppaste minnen jag har är från Roskilde festivalen. Något rund under fötterna och själv tillbaka mitt i natten från konsertområdet ser jag granntältet röra sig fram och tillbaka. Jag står en stund och tittar på det i fylleruset och kan för mitt liv inte förstå hur fan ett tvåmanstält kan röra sig med jämna rörelser! Jag ger upp försöken att förstå vad ögonen ser. Morgonen därpå kryper polaren ut ur det lilla tältet, efter kommer en blyg tjejkompis och jag utropar något i stil med "nu fattar jag varför tältet rörde på sig inatt"!
Citera
2009-02-11, 06:24
Medlem
PabloPs avatar
För en del år sedan var jag och två polare på semester på Rhodos. En kväll ska vi till en större nattklubb utanför stan. Utanför hotellet försöker vi få tag på taxi men misslyckas. Istället börjar vi snacka med två snygga danskor som också försöker få taxi. Vi bestämmer oss för att gå till en närbelägen pub och danshak. Väl på plats drar jag upp den längre och snyggaste donnan på dansgolvet. Några låtar senare är våra tungor minst lika tätt sammanslingrade som kropparna. Efter en helkväll ute så bestämmer vi oss för träff nästa kväll. Efter nästa festkväll är vi rejält pilska och sticker ner på stranden. Vi går runt och spanar efter lämplig plats men det var lättare sagt än gjort. Till slut går vi bakom en liten byggnad där det finns sandfri klinkers på marken.

Kläderna åker av i rasande fart och får fungera som madrass till damen. Vilket skjut det blir, hon har läcker kropp och är tänd som en majbrasa! När båda har kommit samtidigt ligger jag kvar i henne en stund och vi småpratar. Plötsligt dyker det upp en annan kille och vi tittar hastigt på honom. Han försvinner fortare än kvickt och vi börjar asgarva. Dagen efter när jag och polarna ska ner och bada går vi förbi den lilla byggnaden. Då upptäcks att jag och Alice som hon hette har legat utanför strandens skithuset och knullat... Vilka äventyr vi hade på Rhodos, jag och Alice i underlivet!
Senast redigerad av PabloP 2009-02-11 kl. 06:26.
Citera
2009-02-11, 16:40
Medlem
SUPERHITLERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BettanyMaid
En gång hade jag sex med min far och son samtidigt. Lite sicko. Sonen var bättre.
Grattis. Du vinner. Överlägset.
Citera
2009-02-11, 16:53
Medlem
SUPERHITLERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BettanyMaid
En gång hade jag sex med min far och son samtidigt. Lite sicko. Sonen var bättre.
Citera
2009-02-11, 18:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SUPERHITLER

E de far o son SUPERHITLER, eller blev du lldeles till dig av tanken?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in