2008-08-31, 18:48
Medlem
runkakukens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av phade
Hade du tvättat dig?

Ja. Fast jag antar att det luktar manliga hormoner ändå.
Citera
2008-08-31, 19:11
Medlem
tyses avatar
en kompis äventyr

kanske inte roligaste men väldigt roligt, en kompis sätter på en brud på en fest och går sedan ner helt naken till köket för att hämta några öl. sen går han upp till rummet igen och fortsätter lekarna under täcket.
Citera
2008-08-31, 20:45
Medlem
gubbslemmets avatar
Kanske inte värsta grejen, men i vilket fall så var både jag och sambon rejält kåta efter att man varit på affärsresa/konferens i en vecka. Lite god mat, vin och sedan kel i bubbelpoolen med lättare petting.
Raskt över till sovrummet där den bautastora platt-tvn råkar vara på. Ställer upp sambon på alla fyra, och börjar så sakteliga knulla i hårda bestämda tag. När hon gnyr och lever om som satan och man själv flåsar och anstränger sig för att hålla tillbaka orgasmen så drar naturligtvis "I en annan del av Köping" igång samtidigt som sambon kommer åt fjärrisen och höjer volymen på max. Riksmongot Linda Hammar orerar om med sina mongopolare och jag får fullständigt psykbryt och klarar fan inte av att fortsätta knulla. Särskilt när den där feta killen stolt visar upp sin nya fina mopedbil. Blev till att ta en paus för att fortsätta senare. Sambon härmar fortfarande Linda mellan varven i sängen
Citera
2008-08-31, 22:45
Medlem
666FaceBreaker*s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gubbslemmet
Kanske inte värsta grejen, men i vilket fall så var både jag och sambon rejält kåta efter att man varit på affärsresa/konferens i en vecka. Lite god mat, vin och sedan kel i bubbelpoolen med lättare petting.
Raskt över till sovrummet där den bautastora platt-tvn råkar vara på. Ställer upp sambon på alla fyra, och börjar så sakteliga knulla i hårda bestämda tag. När hon gnyr och lever om som satan och man själv flåsar och anstränger sig för att hålla tillbaka orgasmen så drar naturligtvis "I en annan del av Köping" igång samtidigt som sambon kommer åt fjärrisen och höjer volymen på max. Riksmongot Linda Hammar orerar om med sina mongopolare och jag får fullständigt psykbryt och klarar fan inte av att fortsätta knulla. Särskilt när den där feta killen stolt visar upp sin nya fina mopedbil. Blev till att ta en paus för att fortsätta senare. Sambon härmar fortfarande Linda mellan varven i sängen

Hahahahahahahahahaha!!

Jag döööööör!

Peace 666
Citera
2008-09-01, 02:06
Medlem
Ledarens avatar
Citat:

Best story... EVER!
Citera
2008-09-01, 04:03
Medlem
CommonKnowledges avatar
Inget äventyr men närpå:
Hon ville att jag skulle "stalka" henne genom stan, parker osv för att sen när hon öppnar dörren till sin lägenhet knuffa in henne och "våldta" henne.

Jag började gå därifrån vid "stalka". Lite för extremt för min del.
Citera
2008-09-01, 12:12
Medlem
gubbslemmets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 666FaceBreaker*
Hahahahahahahahahaha!!

Jag döööööör!

Peace 666

Jag med
Citera
2008-09-01, 12:12
Medlem
gubbslemmets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CommonKnowledge
Inget äventyr men närpå:
Hon ville att jag skulle "stalka" henne genom stan, parker osv för att sen när hon öppnar dörren till sin lägenhet knuffa in henne och "våldta" henne.

Jag började gå därifrån vid "stalka". Lite för extremt för min del.

Kan du inte pm:a mig hennes mailadress?
Citera
2008-09-01, 13:31
Medlem
CommonKnowledges avatar
Citat:
Kan du inte pm:a mig hennes mailadress?
Har tyvärr(eller som tur är) ingen kontakt med henne idag.
Citera
2008-09-01, 16:57
Medlem
gubbslemmets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CommonKnowledge
Har tyvärr(eller som tur är) ingen kontakt med henne idag.

Ajdå. En sån grej vore ju intressant o testa annars. Men iofs lite väl "udda", men samtidigt lite lockande.
Citera
2008-09-03, 11:31
Medlem
gubbslemmets avatar
Har ännu en söt historia att berätta. Brorsan var tillsammans med en "välbyggd" tjej. En varm sommarnatt för några år sedan fick de för sig att smyga ner till sjön o ta sig ett nattadopp. Det bar sig inte bättre än att lustarna gjorde sig påminda och bryggan intogs. Tjejen på alla 4, brorsan bakom och hej och hå.
Bryggan knakade oroväckande, och till slut hände det oundvikliga, bryggan gick av på mitten. Resultatet blev glada skratt från brorsan, men klagan från tjejen då hon fick gott om stickor både här o där. Brorsan fick sedan heta "valjägaren".
Citera
2008-09-03, 11:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av runkakuken
Ja. Fast jag antar att det luktar manliga hormoner ändå.

Så din flickvän luktar manliga hormoner i arslet? Vem var där innan dej då?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in