2009-01-29, 00:09
Medlem
bloodredpouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SUPERHITLER
Tack för att du informerade oss om detta. Satt just och funderade på om JUST DU anser att det är sant eller inte. Skönt att få klarhet. Ditt bidrag till Flashback är ovärderligt.

Tack för din respons!
Citera
2009-02-08, 21:06
Medlem
Arieswarlords avatar
Kan väl försöka väcka den här tråden till liv med en av mina historier.

Det var en tjej som var nåt så jävla vacker. Vi kallar henne Elin. Hon var inte en sån där typisk blondinbella med enorma bröst. Det var bara något hos henne som gjorde mig helt hyperkåt. Iallafall, hade festat med henne ett antal gånger med hade aldrig ens kommit nära henne. Pratade alltid med henne, men det kom alltid någon emellan. Hennes vänner, mina vänner, någon annans vänner, osv.

Är ute på krogen en dag med några polare, och vem träffar jag där om inte Elin.
Vi dricker lite och har det allmänt trevligt och hon säger att hon ska hem till en av sina kompisar på efterfest. Självklart går jag och mina kompisar också dit.
Kände hur min vän där nere började krypa fram ur sin grotta och gnugga sig i ögat. Nu jävlar tänkte jag.

Efter lite snack, å lite mer alkohol så började jag å hon komma närmare varandra. Så jag säger till en av mina kompisar, vi kallar honom Marcus, att vänta en stund medans jag gjorde mitt jobb. Men innan vi hoppade i säng så skulle hon ju ta sig en cigg... jaja visst tänkte jag och följde med ut. Sen gick vi tillbaka in och vi gick in i det enda lediga rummet, resten var ockuperade av folk jag inte känner, fast det fanns ju inte så många rum så det är väl förståeligt.

Nu kommer det värsta, mitt under det jävla förspelet så öppnas garderobsdörren och Marcus står där med sin jävla mobilkamera! Elin rusar ju ut fort som fan och Marcus står det med sitt jävla ansikte och skrattar åt mig! Fy fan vad arg jag blev, visste inte mitt eget namn under de närmsta sekunderna.

Nej, jag slog inte Marcus, han är en allt för bra vän... fast det kan också bero lite på alkoholen också.
Citera
2009-02-08, 22:34
Medlem
Jag var 17 år gammal och hade kommit till insikt om tiden var inne "doppa grytan". Jag tänkte för mig själv hur jag på ett smidigt sätt skulle kunna hitta just den personen som var villig att utforska det mesta tillsammans med

Jag tog tillfället i akt att utnyttja en av mina gåvor (enligt mina polare) min övertalningsförmåga, på ICQ (som jag för övrigt avgudar nu när jag ser tillbaka på mina äventyr)

Ni vet den där lilla fliken där man skriver sitt personliga meddelande? Hur som helst just denna flickan verkade väldigt tilltalande och det kliade i fingrarna så jag beslöt mig för att henne ska jag ha, mohaha

Så detta verkar väl inte så speciellt än så länge eller vad säger ni? Okej dags att avslöja lite hemligheter då kanske..

Denna flickan var för det första ingen flicka utan snarare en MILF (ja hon hade barn, silikon, rakad överallt [visa det sig], gick med på det mesta, OCH framför allt så bodde hon i Sydafrika!!!)

Så allt började alltså på ICQ (tack gud för denna fantastiska uppfinning!!) Låt oss kalla Milfen i historien för Anna. Anna var väldigt på, bara efter några samtal, jag hade nämligen lättat på hjärtat och berättat för henne att jag hade starka känslor för henne baserat på vår förvånansvärt starka personkemi som redan utvecklats samt att jag naturligtvis kände mig attraherad av tanken på att vara med en erfaren kvinna..

Tiden gick, vi pratade varje kväll i sisådär ett halvårs tid (tänk er kostnaden för dessa samtal länderna emellan för snart nio år sedan, uppskattningsvis 30-40.000kr, men vad gör man inte när man är kär inte sant :P)

Jag som student hade självfallet inte möjligheten att punga ut med 15-20.000 på en flygbiljett tvärs över jordklotet, så jag föreslog att hon kunde hjälpa till med det mesta av betalningen (låt säga hela) Och visst gjorde Anna det!

Biljetterna damp ner i brevlådan lagom till jul (vilken julklapp jag skulle få doppa!!!). Nu började planeringen, hur skulle jag få ledigt från skolan, hur skulle jag berätta för Pappa att jag skulle åka jorden runt för att sätta på en MILF, inte kunde han väl förstå det ?

Tiden närmade sig för avfärd och då borde man väl vara upphetsad och entusiastisk inte sant? Tyvärr fanns där en baksida med det hela dock, jag och Anna hade bråkat mer eller mindre oavbrutet i två månaders tid. Visserligen var det mestadels bagateller men fortfarande så väcker det ju en viss känsla av oro såhär innan avresan. Jag menar man vill ju helst inte stå på en flygplats ganska exakt 1.040 mil bort (Låter som en resa mellan jorden o månen inte sant haha?)

Aja jag bestämde mig för att jag inte är den som ska vara den, enda sedan jag föddes har jag fått lära mig att man måste kämpa för att komma någonstans och definitivt inte ge upp.. Då får jag fan allt ta och leva upp till vad jag lärt mig så jag tog mitt pick & pack och satte mig på flyget till Capetown.

Väl framme i Capetown satt jag på flygplatsen i mer eller mindre 40 minuter och rullade tummarna och tänkte alla möjliga tankar angående varför Anna inte dykt upp. Vad ska man liksom göra med dryga 3.000 på fickan i ett vilt främmande land och med en hemresebiljett som var satt till tre veckor senare (inte ombokningsbar!!!). Lite Robinson-tema över det hela eller vad säger ni haha?

Men 40 minuter senare så dök Anna upp, jag fick en kram och därefter begav vi oss "hemåt". Jag guidades genom hennes mäktiga hus där det bl.a fanns tillgång till pool och en massa andra bekvämligheter. Jag fick dessutom chansen att hälsa på hennes Pappa (tro det eller ej) OCH hennes son (som i sin tur visade sig vara en trevlig prick, nästan jämnårig med mig dessutom). Detta var ju minst sagt en ganska bisarr upplevelse med tanke på att hon nästan var dubbelt så gammal som mig just då.

De första dagarna var jag en snäll pojke, jag ville bl.a vara en gentleman så jag bestämde mig för att vände på ett sugrör från en läsk som hon druckit på när vi var ute haha.. vilket i sin tur givetvis ledde till att vi sov i separata rum *suck* (ja man var ung och dum jag förstod mig uppenbarligen inte på kvinnor just då haha).

Fyra dagar hade passerat och vi hade väl i mångt och mycket enbart ägnat oss till shopping och olika typer av sevärdheter runt om i Capetown då vi blev bjudna till en av hennes killkompisar (som jag nyligen fått nys om att han var intresserad av henne, jag stod inför konkurrens med en biffig väktare ska också tilläggas, kul!!). Aja jag tänkte för mig själv, det är nu det gäller så jag började köra mitt oskuldfulla move som fick henne att falla pladask, vilket resluterade i att vi hade sex i hennes bil en bit ifrån hennes vänners hus. Jag klarade dessutom att hålla ut i tjugo minuter vid mitt första tillfälle inte illa va?

(Om jag inte nämnt det innan så fick jag berätta för henne ett tag innan avresan att jag faktiskt inte hade haft sex med någon och att jag var oskuld, men då var hon ju redan hooked inte sant?)

Hur som helst så fortsatte resan i samma spår med några andra mer eller mindre bisarra inslag eller vad sägs om detta:

*Sex i hennes säng med hennes son som sneglande åskådare (vi såg honom inte han var väl dold utan vår vetskap, men han tillkännagav sig dagen efter genom att säga något i stil med: What did you do with my mom last night? Vad fan ska man svara på det?? Varpå han slutligen erkände att det inte var första gången han sett sin mamma i action (vet att det låter sjukt men det är sant!!!). Snäll som man är så sa man till honom att mamma inget fick veta, jag menar vad skulle hon säga om hon visste att hennes son stod och begrundande sin mamma i sängkammaren. Det skulle ju rent ut av kunna resultera i att det var sista gången jag och Anna hade sex och det vill man ju inte riskera

*Väcker henne en morgon glad som ett barn och frågar om hon vill göra det vid bardisken varpå hon med ett snällt leende svarar ja (visst var hon snäll, snacka om gästfrihet eller vad säger ni) Efter halva akten ber jag henne snällt om vi inte kan köra i tvåan (analt) varpå hon återigen är snäll (enligt vad hon påstod var analdebuten även för henne). En stund därefter kommer hennes hushållerska in (som för övrigt var i min ålder) genom huvudentren, vilket ger oss kort och gott 5-10 sekunder att agera innan hon ser vad vi håller på med. Anna (den jävlen!!) springer in på toan och låtsas duscha, medan jag själv gömmer mig under baren med värsta praktståndet i hopp om att jag ska slippa bli upptäckt, men shi fick jag.... (resten får ni själv lista ut) men det var inte kul kan jag säga er!!

*Nästa incident utspelar henne på bion (där hennes son var närvarande). Anna sitter i mitten av oss båda, med en rock i sitt knä. Här får den kåta 17åringen en briljant idé enligt han själv åtminstone, när han beslutar sig för att tillfredställa Anna *i smyg* men det dröjde inte länge förrän hennes son lutade sig fram och stirrade mig i ögonen som om han visste vad som pågick (Jag som trodde jag var diskret!). Varpå jag naturligtvis tråkigt nog var tvungen att sluta

*Nu befinner vi oss på en allmän gräsmatta en bit från hennes hus (typ en park). Där ligger vi och myser i gräset och kåt som jag var så kunde jag inte bärga mig från att fingra lite till. Vet ni vem jag menar om jag frågar er vem han i Kalle Anka är, han med det irriterande ljuden från Kalles Julfilm där han är fotograf, hackspetten? Hennes son var precis som den där jävla hackspetten, han lyckades med bedriften att störa oss oavsett vad vi gjorde eller vart vi var... mycket riktigt dök han upp även denna gång (Och jag trodde jag var sjuk!!). Sätt er in i detta scenariot, jag var totalt medveten om att sonen visste vad som pågick mellan hans mamma och mig, men detta var första gången hon kände sig påkommen av sin son. Detta resulterade i att Anna (tråkig som hon var ) sprang iväg hemåt.

Där hände en del saker till, kanske inte lika extrema
Citera
2009-02-08, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av elclassico09
långt osannolikt inlägg
Bra jobbat, du lyckades dikta ihop något som var avsett att bräcka alla andra i tråden! Du inser väll att ingen kommer att tro på det där?
Citera
2009-02-08, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grunk_
Bra jobbat, du lyckades dikta ihop något som var avsett att bräcka alla andra i tråden! Du inser väll att ingen kommer att tro på det där?

dagens sanning. förstår om folk inte vill tro på det men bryr mig inte direkt. Iaf en upplevelse jag sent kommer glömma!
Citera
2009-02-08, 23:41
Medlem
Chandl3rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elclassico09
Ett Låååååååångt trollinlägg

3 Saker jag vill ha reda på angående din historia

1: Adress där hon bodde
2: Vilket år detta utspelade sig
3: Vilken var din flygrutt till Capetown?

Du trollar uppenbart, bevisar du att du talar sanning så får du en stående ovation av mig
Citera
2009-02-09, 00:37
Medlem
SUPERHITLERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chandl3r
3 Saker jag vill ha reda på angående din historia

1: Adress där hon bodde
2: Vilket år detta utspelade sig
3: Vilken var din flygrutt till Capetown?

Du trollar uppenbart, bevisar du att du talar sanning så får du en stående ovation av mig

Vilken detektiv!

1. Thibault Square, XXth floor XXXX, Foreshore, Capetown
2. 2004
3. Arlanda, Heathrow, Cape Town International.
Citera
2009-02-09, 00:50
Medlem
Willy.Ganks avatar
Har två historier som jag kan delge.

1. Det var för ungefär ett år sedan när jag var 17 iallfall är på en fest där många från min skola är, speciellt många kommer från en och samma klass. Så ser en kille som vi kan kalla Peter, Peter står och hånglar med Malin men Peter har också en vän som heter Karl. Så Malin är extremt rövpackad och grovhånglar med Peter och de bestämmer sig för att gå in i ett sovrum och smälla på. Så Peter knullar henne i ungefär 20 min innan han kommer ut, han går direkt till sin polare Karl, ger honom en high five och Karl går i till Malin! Kul dubbelteam^^

2. En kompis till mig befann sig i halmstad en sommar och hittat en vacker dam under en kväll. Efter lite raggande och drickande så bestämmer sig dom iallafall för att dra hem till tjejen. Min vän är vid det här laget rejält dragen och kan knappt gå. Men tjejen låser upp dörren och dom går in i lägenheten, min vän som är sprängkåt och full börjar direkt ta av sig kläderna i farstun och springer in i sovrummet med en stadig ribba. Problemet är bara att det inte är rät sovrum utan han har gått i tjejens föräldrars sovrum, han lägger sig mellan föräldrarna i sängen och däckar på direkten:P förstå shocken om du vaknar mitt i natten av att det ligger en naken sovande man i din säng mellan dig och din fru!
Citera
2009-02-09, 00:52
Medlem
Chandl3rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SUPERHITLER
Vilken detektiv!

1. Thibault Square, XXth floor XXXX, Foreshore, Capetown
2. 2004
3. Arlanda, Heathrow, Cape Town International.

Källa på det tack
Citera
2009-02-09, 03:03
Medlem
Min förra tjej drog hem mig till henne efter vi hade varit tillsammans i 1månader, vi satt i hennes vardagsrum. Hennes morsa kommer in och säger att hon ska ta en dusch ocj att vi efteråt kan titta på en film.
Nice tänker ja men innan hon kommer ut vill jag lätta på trycket tänker jag.
Så efter lite tjat får jag jag med tjejen, trycker henne mot väggen pumpar och sprutar lite överallt.
Efter 10 min kommer hennes morsa ut, vi ligger på soffan och väntar på filmen.
Precis innan hon sätter sig på soffan och filmen ska starta märker hon att hon är blöt under foten, hon tänder lampan och inser att mattan är lite blöt
kan säga attd et inte var en snäll blick jag fick, jag ursäktade mig och stack hem skrattade hela vägen hem, 1 vecka sedan dumpade hon mig men det sket jag i hon gav mig en av mina roligaste ögonblick.

BTW hennes morsa var ful
Citera
2009-02-09, 09:50
Medlem
SUPERHITLERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chandl3r
Källa på det tack

Internet.

Sluta leka detektiv. Du är inget vidare på det. Om killen ljög ihop hela historien, kan han lika lätt ljuga ihop de sakerna du frågade efter.
Citera
2009-02-09, 12:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SpaderKung
1. Hade varit ute och ölat på stadens vattenhål och lyckats ragga upp en donna. Men på vägen hem har vi lite bråttom så vi börjar sexakten redan i hissen. Hon ligger ner på golvet i hissen och jag full som ett ägg ska trycka in kuken i fittan... -Men satan va torr hon var! Jätteont gjorde det och sand i fittan hade hon... först tittar jag på henne och hon ser jätterädd ut, sen tittar jag ner för att se på denna sandfitta. Då ser jag till min fasa att jag pressar kuken mot hissgolvet mellan hennes stjärthalvor! Jävlar vilken smärta!

2. En liknande grej några månader senare. Samma situation... öla, donna hem till lyan... men nu är vi i soffan. Hon gör en hastigrörelse så att snasen ramlar ut. Kåt som fan hinner jag inte tänka så mycket utan kör på. Efter 10-15 sekunder frågar hon mig om det är skönt? -Jo, fan. Är det bra för dig? -Nej, men om du stoppar in den i fittan blir det bra för mig också.
Jag ligger och knullar mellan soffans dynor!!! Men vafan...

Hur står det till med motoriken egentligen Spaderkung?? Hoppas den blivit bättre på senare dar..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in