2008-09-20, 20:11
Medlem
Ptomas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StefanHeterJag
Regel nummer 1. "ditt" sjukaste/roligaste sexäventyr.

Så slipper vi alla "jag hade en kompis som..."
Har man inte varit med om det själv, så finns det inte, så enkelt är det.

Sorry raring men reglerna är "Dela med dig av dina egna eller polares äventyr. Även myter och sägner är välkomna så skit i att verifiera källor:-)"

Med det sagt så kanske vi slipper alla petimetrar som vill sabba en bra story
Citera
2008-09-20, 22:34
Medlem
köpenhamns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pink-Floyd
har då hört denna historia från diverse personer om en snubbe i huvudstaden som som ville testa lite utöver det vanliga med sin flickvän,

Han och hans brud hade då analsex hemma hos flickvännen, och det gick väl ganska bra skulle jag tro ända tills dem hörde ett ljud i hallen. det visade sig att föräldrarna som lovat snällt att de skulle vara borta hela natten bestämde sig för att komma hem lite tidigare.

när det älskande paret började höra steg i trappan flippar killen ut totalt och sliter ut kuken så hastigt att tjejen får baksug. Killen känner då att han inte riktigt har kontroll över situationen och bestämmer sig för att slänga sig ut genom fönstret helt nerskitad från 2:a våningen.

följderna blir då att han bryter båda benen och ligger helt förlamad i trädgården.

SCORE!!

Det här är myt och lögn. Har hört den här historien i både USA och Sverige i lite olika versioner.
Citera
2008-09-21, 13:05
Bannlyst
En något förkortad version från mitt blogginlägg.
http://colinzeal.blogg.se/2007/january/ragg-pa-donken.html

Var på en Monday Bar-event januari 2007
Skulle under tiden en snabbis till McDonalds för att ta ett mellanmål för att sen skynda tillbaka och dansa vidare. Men det blev aldrig av för jag började prata med en oskyldig 23-årig dalkulla som jag sen åt med.

Den gemensamma måltiden slutade med att jag hade armen utsträckt över bordet med pekfingret i hennes mun, som hon sög av sakta, medans vi tittade varandra djupt i ögonen.

Taxi hem till henne föreslås och jag hämtar min jacka från GKs.

På baksätet lägger hon sig undergiven på rygg, med huvudet i mitt knä, och jag trycker in samma pekfinger i hennes mun som hon fortsätter suga av passionerat. Taxichaffisen gjorde ett bra jobb på att låtsas som ingenting men sneglade ändå lite snabbt på oss.

Den oskyldiga dalkullan visade sig inte vara så oskyldig utan vaknade dagen efter med ömma bröst och blåmärken på armarna. Detta efter mina bitmärken.

Va?

Hon tände på smärta, och jag var hennes mästare under natten, eftersom hon tände extremt mycket på det. Vid ett av pauserna låg hon i sängen och njöt när hon med sina fingrar kände på den deformerade huden efter mina bitmärken.

Tog inte dalkullans nummer. Duh.

Luktade mutta på pendeltåget på väg tillbaka. Detta trots att jag duschade hos henne. Henne och hennes tjejkompis som stod och lagade lunch till sig själv när jag halvnaken knatade förbi henne med mitt knullrufs.
"Tja!" sa jag till henne när jag svängde in i köket.
"Hej." svarar hon tillbaka utan att titta på mig, men sneglar nyfiket efter mig när jag öppnar dörren till toaletten.

Nu ska jag dra och köpa en citron så jag blir av med muttlukten från fingrarna och händerna. Spelar ingen roll hur många ggr man tvättar händerna, lukten försvinner inte! Fan, läge att köpa nytt tangentbord också när jag tänker efter.

Nog det sjukaste jag varit med om..

När jag vaknade upp så skulle jag ta på min svarta tröja. På den låg en blöt dildo efter nattens aktiviteter och den fläcken reste man med sen.. Den luktade inte blomma direkt den heller.
Citera
2008-09-21, 14:37
Medlem
Pink-Floyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjoho
Länge sedan baksuget var med, kul att du väckte den till liv.

Man gör sitt bästa
Citera
2008-09-21, 19:16
Medlem
Thoorfanghs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ColinZeal
En något förkortad version från mitt blogginlägg.
http://colinzeal.blogg.se/2007/january/ragg-pa-donken.html

Var på en Monday Bar-event januari 2007
Skulle under tiden en snabbis till McDonalds för att ta ett mellanmål för att sen skynda tillbaka och dansa vidare. Men det blev aldrig av för jag började prata med en oskyldig 23-årig dalkulla som jag sen åt med.

Den gemensamma måltiden slutade med att jag hade armen utsträckt över bordet med pekfingret i hennes mun, som hon sög av sakta, medans vi tittade varandra djupt i ögonen.

Taxi hem till henne föreslås och jag hämtar min jacka från GKs.

På baksätet lägger hon sig undergiven på rygg, med huvudet i mitt knä, och jag trycker in samma pekfinger i hennes mun som hon fortsätter suga av passionerat. Taxichaffisen gjorde ett bra jobb på att låtsas som ingenting men sneglade ändå lite snabbt på oss.

Den oskyldiga dalkullan visade sig inte vara så oskyldig utan vaknade dagen efter med ömma bröst och blåmärken på armarna. Detta efter mina bitmärken.

Va?

Hon tände på smärta, och jag var hennes mästare under natten, eftersom hon tände extremt mycket på det. Vid ett av pauserna låg hon i sängen och njöt när hon med sina fingrar kände på den deformerade huden efter mina bitmärken.

Tog inte dalkullans nummer. Duh.

Luktade mutta på pendeltåget på väg tillbaka. Detta trots att jag duschade hos henne. Henne och hennes tjejkompis som stod och lagade lunch till sig själv när jag halvnaken knatade förbi henne med mitt knullrufs.
"Tja!" sa jag till henne när jag svängde in i köket.
"Hej." svarar hon tillbaka utan att titta på mig, men sneglar nyfiket efter mig när jag öppnar dörren till toaletten.

Nu ska jag dra och köpa en citron så jag blir av med muttlukten från fingrarna och händerna. Spelar ingen roll hur många ggr man tvättar händerna, lukten försvinner inte! Fan, läge att köpa nytt tangentbord också när jag tänker efter.

Nog det sjukaste jag varit med om..

När jag vaknade upp så skulle jag ta på min svarta tröja. På den låg en blöt dildo efter nattens aktiviteter och den fläcken reste man med sen.. Den luktade inte blomma direkt den heller.

Det där är ju ett helt underbart minne!!!!
Citera
2008-09-21, 19:51
Medlem
alibics avatar
haha jag och min dåvarande va i hassela på skidsemester med hans familj och deras vänner och barn som han känner.. så va vi på ett badhus och så hade vi sex i vattnet, så kommer hans kompisar från ingenstans och står bakom oss innan vi inser att dom kollar på ..

eller

när jag och samma kille va i Spanien och hade sex på en parkering, på natten då - men det va liksom ändå så öppet och underbart ! (Y)
Citera
2008-09-26, 00:11
Medlem
Hejsan, har just läst igenom alla 37 sidorna, många härliga skratt bjöds det på
Joo, det hela börja egentligen när jag och mitt grabbgäng var väldigt små, runt i 7-8 års åldern, eftersom jag var yngst, minst och "fulast" fick jag ta emot en hel del skit under min barndom. Det var särskilt en kille som var jävligast av alla. Vi kan kalla honom för Fredrik.
När vi började upptäcka vad tjejer var för något slutade det oftast med att till och med tjejerna mobbade mig och Fredrik var då den som fixade alla tjejer. Jag hade det inte lätt när jag var liten och jag försökte försvara mig så gott jag kunde. Men nu till själva saken, går inte och beskriva vad jag genomlidit alla dessa år i alla fall.
När vi sedan blev tonåringar började jag växa till mig och blev en jävligt snygg kille. Men det ville inte mitt grabbgäng som jag fortfarande umgicks med fast jag inte borde det men det fanns självklart också bra stunder och vi hade alltid kul tillsammans. Men den där J*** fredrik intala mig ändå att jag va så ful och att jag kommer dö oskuld. Men nu till saken haha.
Fredrik var kär i en tjej som vi kan kalla Jessica, hon var en riktig puma och 2 år äldre än dem flesta av oss, självklart var hela grabbgänget intresserade av den där Jessica och självklart var jag också det. Jessicas föräldrar var bortresta så hon hade ett litet partaj som bestod av mitt grabbgäng och hon och hennes 5 tjejpolare och 2 stycken äldre killar som var cirka 18 år gamla och vi var bara mellan 14 och 16 år och Jessica var också 16.
Fredrik som var äldst av oss och snyggast enligt han själv sa till alla oss andra och till och med hotade med stryk att INGEN får röra Jessica. Ingen käftade emot och dem två 18 åriga killarna slängde upp en flaska vodka och ett flak med öl. Det här var då min alkohol debut vilket jag aldrig kommer glömma. Alla blev fulla och vi bestämmde oss för att köra sanning eller konsekvens.
Jag fick frågan av min jämngamla polare som vi kan kalla för Niclas. Han frågade mig ifall jag var kär i någon och isåfall vem. Full som jag var tittade jag på Jessica med ett brett leende och säger "JESSICA SÅKLART HON ÄR SÅ JÄÄÄVLA GO" det blev tyst i hela rummet och Fredrik bara stirra på mig med ett hat som hade skrämt djävulen själv. Spelet fortsatte och tillslut säger Jessica att detta var tråkigt och att hon ska ut i köket och äta en macka. DÅ passar Fredrik på och slänga ur sig en dum kommentar till mig. Han säger då att såna som mig aldrig kommer få någon som är som Jessica.
Sedan gav han mig en ganska så nätt örfil men jag kände mig ändå ganska förnedrad, Jessica ser då detta och kommer och snackar med mig. Vi går in i köket och sitter och snackar i över en kvart, efter ett tag berättar hon att jag är jätte söt och om jag hade varit något år äldre hade hon kysst mig. Jag skojade med henen och sa "för din skull kan jag va 16" hon kysste mig och jag kysste tillbaka, efter ett par minuters hångalnde frågade hon mig om jag var oksuld och jag svarade med skamset att jag var det.
Vi fortsatte och hångla och det hela slutade med att hon gick in på toaletten med mig och sa till dem andra att ingen fick gå in för jag inte mådde bra. Väl där inne drar hon ner mina byxor samtidigt som hon drar av sin tröja. Hon börjar runka av mig ganska nätt och försiktigt och jag smeker hennes vagina. Visste inte ritkigt hur jag skulle hantera den men de gjorde inget för hon satte sig på toalett stolen och stoppa in min penis i sin mun.
Jag kände ett obeskrivligt välbehag och bara önskade att det aldrig skulle ta slut och just då känner jag en pirrande kännsla i hela kroppen och jag kom i hennes mun.
Vi tog snabbt på oss våra kläder för utanför dörren under hela "sexakten" stod fredrik och mobbade mig för att jag mådde dåligt och hur ful jag är och så vidare men aldrig kunde han ana att hans livs kärlek satt och sög av mig under tiden haha och pricken över I:et var när vi fått på oss kläderna och hon spotta ut det hon hade i munnen lyckades Fredrik komma in på toan med hjälp av en nyckel eller liknande och skicka ut mig och slog mig hårt i ryggen.

Han låser sedan dörren, fem minuter senare kommer han ut med ett brett leende på läpparna och börjar skryta om att han hånglade med Jessica på toaletten. Han gick fram till mig och gav mig 2 kronor och sade "den dagen du hånglar med en brud som är lika fin som Jessica tar du dessa 2 kronorna och stoppar i en telefon automat och ringer mig" Jag bara tittade på honom och log, han skulle bara veta vad Jessica hade i sin mun ett par minuter innan haha hämnden är ljuv.

Nu några år senare satt vi på min 18 års fest och snackade gamla minnen, gissa om jag berätta det för honom då HAHA fan va lack han va, snacka om att ha nblev utskrattad och mobbad fyfan va hämnden är ljuuuuuuuuuuuuv.
Citera
2008-09-26, 05:11
Medlem
Alladins avatar
falizo: något med din story gör att jag upplever den kraftigt kryddad eller påhittad.
Citera
2008-09-26, 06:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Alladin
falizo: något med din story gör att jag upplever den kraftigt kryddad eller påhittad.

överdrift eller ej så var det kul läsning iallafall.. fint att det löste sig till slut..
Citera
2008-09-26, 20:39
Medlem
Ptomas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alladin

Och än en gång så upprepar du din tes som ett mantra. Falizos story var sötast i hela tråden. Who gives a fuck om den är påhittad, ge dig nu din missunsamma fagott..
Citera
2008-09-28, 20:06
Medlem
visst, lite kryddad va den bara för att det skulle bli en bättre story, i själva verket hade jag och "Jessica" hållit på innan också utan dem andras vetskap. En bra story innehåller aldrig 100% sanning
Citera
2008-09-29, 00:08
Medlem
En historia en arbetskompis berättade som handlade om hennes granne, vet inte om den är sann men arbetspolaren intygade att den var det.

Grannen, en tjej i 25års åldern var i London på semester och hälsade på en tjejkompis som bodde där. Sista kvällen innan hon skulle åka hem till Sverige igen så var dom ute på en nattklubb. Där träffar hon en söt engelsman som hon dansar och hånglar lite med. Han vill självklart att hon skall följa med honom hem men hon nekar eftersom hon skall flyga hem nästa dag. Han ger henne iallafall sitt nummer och hon lovade att höra av sig nästa gång hon kom till London. En liten tid efter hon kommit hem så börjar hon få någon slags utslag runt munnen, näsan och även på tandköttet. Hon tror att hon fått herpes och går till vårdcentralen. Väl där så säger dom att dom inte tror det är herpes men vet inte vad det kan vara. Hon får en remiss till infektionskliniken på sjukhuset och åker dit. Läkaren där har inte heller en aning om vad det kan vara med tar en massa prover och skickar iväg till labb. Några dagar senare får tjejjen ett samtal från läkaren på mobilen att hon måste komma upp till kliniken med en gång. Hon åker dit och träffar läkaren och när hon går in väntar även två poliser på rummet. Poliserna säger att dom vill veta allt hon gjort den senaste tiden, vilka hon träffat, haft närkontakt med osv. Hon fattar ingenting och ifrågasätter varför dom vill veta det. Då säger läkaren "Jo det är så att vi har hittat spår av likmaskar i din mun"
Tjejjen har ju kvar nummret till killen hon träffade i London och ger det till polisen som kontaktar den brittiska polisen som besöker killen i hans lägenhet där dom hittar ett flertal lik.

Kanske inte så roligt men garanterat sjukt, och ja har som sagt ingen aning om sanningshalten i det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in