Hejsan, har just läst igenom alla 37 sidorna, många härliga skratt bjöds det på

Joo, det hela börja egentligen när jag och mitt grabbgäng var väldigt små, runt i 7-8 års åldern, eftersom jag var yngst, minst och "fulast" fick jag ta emot en hel del skit under min barndom. Det var särskilt en kille som var jävligast av alla. Vi kan kalla honom för Fredrik.
När vi började upptäcka vad tjejer var för något slutade det oftast med att till och med tjejerna mobbade mig och Fredrik var då den som fixade alla tjejer. Jag hade det inte lätt när jag var liten och jag försökte försvara mig så gott jag kunde. Men nu till själva saken, går inte och beskriva vad jag genomlidit alla dessa år i alla fall.
När vi sedan blev tonåringar började jag växa till mig och blev en jävligt snygg kille. Men det ville inte mitt grabbgäng som jag fortfarande umgicks med fast jag inte borde det men det fanns självklart också bra stunder och vi hade alltid kul tillsammans. Men den där J*** fredrik intala mig ändå att jag va så ful och att jag kommer dö oskuld. Men nu till saken haha.
Fredrik var kär i en tjej som vi kan kalla Jessica, hon var en riktig puma och 2 år äldre än dem flesta av oss, självklart var hela grabbgänget intresserade av den där Jessica och självklart var jag också det. Jessicas föräldrar var bortresta så hon hade ett litet partaj som bestod av mitt grabbgäng och hon och hennes 5 tjejpolare och 2 stycken äldre killar som var cirka 18 år gamla och vi var bara mellan 14 och 16 år och Jessica var också 16.
Fredrik som var äldst av oss och snyggast enligt han själv sa till alla oss andra och till och med hotade med stryk att INGEN får röra Jessica. Ingen käftade emot och dem två 18 åriga killarna slängde upp en flaska vodka och ett flak med öl. Det här var då min alkohol debut vilket jag aldrig kommer glömma. Alla blev fulla och vi bestämmde oss för att köra sanning eller konsekvens.
Jag fick frågan av min jämngamla polare som vi kan kalla för Niclas. Han frågade mig ifall jag var kär i någon och isåfall vem. Full som jag var tittade jag på Jessica med ett brett leende och säger "JESSICA SÅKLART HON ÄR SÅ JÄÄÄVLA GO" det blev tyst i hela rummet och Fredrik bara stirra på mig med ett hat som hade skrämt djävulen själv. Spelet fortsatte och tillslut säger Jessica att detta var tråkigt och att hon ska ut i köket och äta en macka. DÅ passar Fredrik på och slänga ur sig en dum kommentar till mig. Han säger då att såna som mig aldrig kommer få någon som är som Jessica.
Sedan gav han mig en ganska så nätt örfil men jag kände mig ändå ganska förnedrad, Jessica ser då detta och kommer och snackar med mig. Vi går in i köket och sitter och snackar i över en kvart, efter ett tag berättar hon att jag är jätte söt och om jag hade varit något år äldre hade hon kysst mig. Jag skojade med henen och sa "för din skull kan jag va 16" hon kysste mig och jag kysste tillbaka, efter ett par minuters hångalnde frågade hon mig om jag var oksuld och jag svarade med skamset att jag var det.
Vi fortsatte och hångla och det hela slutade med att hon gick in på toaletten med mig och sa till dem andra att ingen fick gå in för jag inte mådde bra. Väl där inne drar hon ner mina byxor samtidigt som hon drar av sin tröja. Hon börjar runka av mig ganska nätt och försiktigt och jag smeker hennes vagina. Visste inte ritkigt hur jag skulle hantera den men de gjorde inget för hon satte sig på toalett stolen och stoppa in min penis i sin mun.
Jag kände ett obeskrivligt välbehag och bara önskade att det aldrig skulle ta slut och just då känner jag en pirrande kännsla i hela kroppen och jag kom i hennes mun.
Vi tog snabbt på oss våra kläder för utanför dörren under hela "sexakten" stod fredrik och mobbade mig för att jag mådde dåligt och hur ful jag är och så vidare men aldrig kunde han ana att hans livs kärlek satt och sög av mig under tiden haha och pricken över I:et var när vi fått på oss kläderna och hon spotta ut det hon hade i munnen lyckades Fredrik komma in på toan med hjälp av en nyckel eller liknande och skicka ut mig och slog mig hårt i ryggen.
Han låser sedan dörren, fem minuter senare kommer han ut med ett brett leende på läpparna och börjar skryta om att han hånglade med Jessica på toaletten. Han gick fram till mig och gav mig 2 kronor och sade "den dagen du hånglar med en brud som är lika fin som Jessica tar du dessa 2 kronorna och stoppar i en telefon automat och ringer mig" Jag bara tittade på honom och log, han skulle bara veta vad Jessica hade i sin mun ett par minuter innan haha hämnden är ljuv.
Nu några år senare satt vi på min 18 års fest och snackade gamla minnen, gissa om jag berätta det för honom då HAHA fan va lack han va, snacka om att ha nblev utskrattad och mobbad fyfan va hämnden är ljuuuuuuuuuuuuv.