Okej okej, dags även för mig att dela med mig. Har upplevt en hel del roligt (i efterhand) och pinsamt men detta är vad jag kommer ihåg bäst:
Jag hade precis börjat andra året på gymnasiet, mitt i min "bad ass svartskalle" period. Vi var alltså inte längre yngst på skolan och inte längre förvirrade av allt det nya. Jag hade varit utomlands hela sommaren så håret var bara några mm långt och solbrännan påtaglig på mitt sydeuropeiska pigment. Har ofta fått höra att jag ser "bad ass ut" om personen inte känner mig eller om jag inte ler. Har de typiska slaviska utseendet antar jag. Första intrycket spelar nog in en riktig roll här I guess...
Våra skåp i skolan var av den långa smala typen och kanske 160 cm höga. De var staplade i en lång bred korridor där tvåorna var på höger sida och ettorna på vänster. Det råkade bli så att mitt skåp kom att stå "vägg i vägg" med Isabellas. Isabella gick i ettan, var precis så lång att hennes ögon slutade vid skåpshöjden. De första veckorna tittade vi bara på varann när vi skulle hämta våra böcker. Hon susade förbi och jag tittade nyfiket efter "tjejen med ögonen" då hennes klarblå ögon var det jag oftast såg. Ibland möttes vi vid dörröppningar och när vi kom runt var sitt hörn. Bägge blev då tysta, bara spanade in varann... Kostade på mig ett leende och hon fick fram ett hej emellanåt.
Nu till saken: Efter... 1 - 1½ månads av tätt och intenvist flörtande fann vi oss på samma fest. En kompis bror hade rest till vårat hemland och min vän skulle "ta hand om lägenheten". Och som vi tog hand om den

Jag minns idag inte hur och vem som bjudit Isabella men hon hade hittat dit och var lagom berusad när jag väl kom dit. Jag själv var inte full... Dock hade jag inte ätit någonting på hela dagen. Jag tränade fotboll jävligt intensivt då och hade helt enkelt inte hunnit. Så på väg ut hemifrån tog jag det första bästa jag hittade i kylskåpet (en drös nektariner o mandariner) och drog ut.
Med alkohol i kroppen kom jag och Isabella snart i samtal. Kåtheten lyste ut hennes ögon och de lär även ha gjort det på mig. Några groggar och tequila shots senare hade samtalet tystnat och vi hånglade livligt. Jag tog hennes hand och drog med henne till sovrummet. Hon hade med sig flaskan tequila och jag minns hur vi klunkade livligt båda två.
När vi väl kom igång så dröjde det inte länge innan jag kände magens protester. Allt gungande och juckande skakade om innehållet vilket gjorde att mina kära nektariner och mandariner gjorde sig påminda. Jag hann få ur mig ett "Ska ta lite frisk luft..." innan jag hoppade ur sängen, rusade fram, öppnade fönstret och började kalva så ljudlöst som möjligt från 6e våningen. Hörde henne säga bakom mig "Spyr du eller?" innan jag drog upp huvudet, torkade av mig me armen och sa "Nej nej, jag skulle ta luft". Vet inte om hon köpte det men vi fortsatte relativt snart. Tog inte många sekunder innan magen sa ifrån på nytt... Denna gången orkade jag inte så mkt utan jag rullade av henne och dunsade ner i parkettgolvet, drog upp täcket som halvhängde ner och spydde för allt vad jag kunde under sängen. Självklart så ljudlöst som möjligt. Sen bestämde jag mig för att "hon skulle få rida, jag ska fan ligga still me den här magen" tänkte jag.
Nästa minnesbild är att jag vaknar upp i sängen med boxershortsen på. Det är morgon. Jag går ut i vardagsrummet där jag hittar 3 kompisar med sina tjejer. De vaknar upp och börjar asgarva allihopa. Jag ser ut som ett frågetecken. De berättar att de sett henne komma ut efter en timme, ta på sig skorna och dra hem. De går in och upptäcker mig däckad på rygg i sängen med kuken i en hand och andra handen hängandes på golvet med tequilaflaskan bredvid. Tydligen skall de ha börjat garva skithögt. De övriga på festen undrar vad som står på och går in. Dröjde inte länge innan hela festen, typ 20 - 30 pers står där inne och garvar åt en naken
109740 som ligger däckad med kuken i hand. Tjejen är borta sen länge dessutom. På golvet ligger det spyor och en tom tequila flaska med den lilla korkhatten bredvid.
Det var det hela. Isabella kom faktiskt hem till mig veckan därpå. Hon berättade aldrig vad som hände under den delen som jag inte minns något på

men vackert kan det fan inte ha varit.
Det som förföljt mig genom åren är inte faktumet att jag spydde mitt under sexet. Eller att 30 pers såg mig naken, me kuken i hand, däckad. Nej.. Det jag undrar är: Vem fan tog på mig boxershortsen om jag låg däckad och hon hade sprungit hem?