2008-09-07, 19:13
Medlem
När jag hållde på att ta mitt ex där bak för ca 9 månader sen så frågade hon nåt konsitgt. Pang pang pang och hon bara '' tror du på ett liv efter döden?''. Och jag bara wtf?
Citera
2008-09-07, 22:53
Medlem
Tuggmotstånds avatar
Ett minne som får mig att le är en gång när jag och grabben åkte ut till en skogsglänta någonstans för att utöva våra lustar. Vi plockar av oss det nödvändigaste och lägger oss ned på marken och börjar idka. Plötsligt far han upp, endast iklädd strumpor och dojor och ett vajande stånd och dansar runt med flaxande händer och försöker komma undan en geting som tydligen hade varit nyfiken. En syn som självklart fick mig att gapskratta.
Citera
2008-09-07, 23:06
Medlem
1c9r5s avatar
getingar har jag vart med om också :P dock hade vi vart ute i det fria och haft lite skoj, skulle fortsätta bort mot bilen, går in i bilen och där _inne_ är världens största geting och utan byxor typ börjar vi slå runt med det enda vi hade i bilen (en krycka! haha) och lite skor osv, den dog iafl
Citera
2008-09-15, 14:13
Medlem
När jag pluggade på universitetet spanade jag in en kursare, en liten söt tjej med pangkropp vi kan kalla henne Josefin. Jag flirtade och hon flirtade med mig och jag upptäckte ganska snabbt att det här är inte den typen av tjej som man får sätta på på första dejten utan här krävs uppvaktning och romantik. Det florerade lite rykten på universitetet att jag var lite av en player och ganska grisig när det gällde att raga upp brudar så ville jag gärna ge sken av att jag nu var seriös och verkligen menade allvar med den här tjejen. Hur som helst så blev jag hem bjuden till Josefin på middag tillsammans med några av hennes kompisar. Hennes kompisar var av det snobbigare slaget och fisförnäma så det stod härliga till så här gällde det att tänka på vett och etikett för att falla i god jord.
Josefin hade dukat upp med rejält med käk det var hemgjorda köttbullar, lax, salladsbuffe, kycklingvingar, potatisgratäng, rostbiff mm. Jag var en fattig student så när det bjöds på gratis mat så passade jag på att lassa in ordentligt. Kvällen gick och jag och Josefin kom närmare och närmare varandra och det kändes som om kvällen skulle sluta i hennes säng om inte med ett rejält knull så i alla fall ett hångel. Ett par stark öl och några sköna groggar senare känner jag att magen börjar protestera. Jag vingalr in på toaletten och ber en kort bön om att det bara är gaser som trycker på. Icke sa nicke! inne på muggen känns det som om jag håller på att klämma ut en mindre spädgris. Stanken var olidlig och jag vill bara ut ur toaletten så fort det bara går men det visar sig att denna "alla skitkorvars moder" inte går att spola ned. Panik utbryter, här gäller det att lämna brottsplatsen innan CSI kommer till platsen. På väg ut från toaletten stöter jag naturligtvis ihop med Josefins vännina Malin en fet brud som kompenserat sitt stora arsle med en väldigt djup urringning. Malin har under hela middagen suttit och spanat in mig.
Malin hugger tag i min slips och säger nåt i stil med du är då en riktig bad boy har du varit på toaletten och snortat kola?! eh..ja.. får jag ur mig och hoppas att det är mer socialtaccepterat i deras kompisgäng än att göra stopp i rören med en skitkorv. Malin ler lite mot mig och sger jag visste nog det och det här måste jag nog berätta för Josefin. Helvetes kval! vad göra nu jag ser alla chanser på att få i hop det med Josefin gå upp i rök och just i den stunden kan jag inte tänka rationellt utan greppar sakta hennes stora pattar och viskar fram "det här kan väl stanna mellan oss". Malin kuttrar förtjust och leder in mig i en walk in closet som ligger brevid toaletten. Tar inte lång tid innan jag står och tar Malin doggystyle samtidigt som jag vädjar till henne att vara tyst och jag får ett vagt löfte om att hon inte ska berätta det här för någon.
Malin grymatr och stönar som en hel grisfarm och ganska snabbt slits dörren upp och där står Josefin samt övriga middagsgäster. Malin tar ingen notis över det fast hon har ansiktet rakt mot dom medan jag drar mig ur och försöker skyla min kuk med en nalle som låg på en av hyllorna.

Josefin börjar stor gråta och en av killarna ber mig bestämt att omedelbart lämna lägenheten. Jag klär snabbt på mig och springer ut ur lägenheten. Vad som sen hände där inne vet jag inte men Malin och Josefin är inte vänner längre och Josefin och jag hördes aldrig av något mer och undvek varandra resten av studietiden.
Citera
2008-09-15, 14:25
Medlem
exerds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bomber Harris
När jag pluggade på universitetet spanade jag in en kursare, en liten söt tjej med pangkropp vi kan kalla henne Josefin. Jag flirtade och hon flirtade med mig och jag upptäckte ganska snabbt att det här är inte den typen av tjej som man får sätta på på första dejten utan här krävs uppvaktning och romantik. Det florerade lite rykten på universitetet att jag var lite av en player och ganska grisig när det gällde att raga upp brudar så ville jag gärna ge sken av att jag nu var seriös och verkligen menade allvar med den här tjejen. Hur som helst så blev jag hem bjuden till Josefin på middag tillsammans med några av hennes kompisar. Hennes kompisar var av det snobbigare slaget och fisförnäma så det stod härliga till så här gällde det att tänka på vett och etikett för att falla i god jord.
Josefin hade dukat upp med rejält med käk det var hemgjorda köttbullar, lax, salladsbuffe, kycklingvingar, potatisgratäng, rostbiff mm. Jag var en fattig student så när det bjöds på gratis mat så passade jag på att lassa in ordentligt. Kvällen gick och jag och Josefin kom närmare och närmare varandra och det kändes som om kvällen skulle sluta i hennes säng om inte med ett rejält knull så i alla fall ett hångel. Ett par stark öl och några sköna groggar senare känner jag att magen börjar protestera. Jag vingalr in på toaletten och ber en kort bön om att det bara är gaser som trycker på. Icke sa nicke! inne på muggen känns det som om jag håller på att klämma ut en mindre spädgris. Stanken var olidlig och jag vill bara ut ur toaletten så fort det bara går men det visar sig att denna "alla skitkorvars moder" inte går att spola ned. Panik utbryter, här gäller det att lämna brottsplatsen innan CSI kommer till platsen. På väg ut från toaletten stöter jag naturligtvis ihop med Josefins vännina Malin en fet brud som kompenserat sitt stora arsle med en väldigt djup urringning. Malin har under hela middagen suttit och spanat in mig.
Malin hugger tag i min slips och säger nåt i stil med du är då en riktig bad boy har du varit på toaletten och snortat kola?! eh..ja.. får jag ur mig och hoppas att det är mer socialtaccepterat i deras kompisgäng än att göra stopp i rören med en skitkorv. Malin ler lite mot mig och sger jag visste nog det och det här måste jag nog berätta för Josefin. Helvetes kval! vad göra nu jag ser alla chanser på att få i hop det med Josefin gå upp i rök och just i den stunden kan jag inte tänka rationellt utan greppar sakta hennes stora pattar och viskar fram "det här kan väl stanna mellan oss". Malin kuttrar förtjust och leder in mig i en walk in closet som ligger brevid toaletten. Tar inte lång tid innan jag står och tar Malin doggystyle samtidigt som jag vädjar till henne att vara tyst och jag får ett vagt löfte om att hon inte ska berätta det här för någon.
Malin grymatr och stönar som en hel grisfarm och ganska snabbt slits dörren upp och där står Josefin samt övriga middagsgäster. Malin tar ingen notis över det fast hon har ansiktet rakt mot dom medan jag drar mig ur och försöker skyla min kuk med en nalle som låg på en av hyllorna.

Josefin börjar stor gråta och en av killarna ber mig bestämt att omedelbart lämna lägenheten. Jag klär snabbt på mig och springer ut ur lägenheten. Vad som sen hände där inne vet jag inte men Malin och Josefin är inte vänner längre och Josefin och jag hördes aldrig av något mer och undvek varandra resten av studietiden.

Kan bara inte bara sann.
Citera
2008-09-15, 14:43
Bannlyst
Får väl dra mitt strå till stacken.
Hände under min galna tid på KA1 och en kursare till mej drog med mej på sin brors fest på söder. Det var gott om folk, stämningen var på topp och spriten flödade, kort och gott en härlig fest.
Redan i början på kvällen hade jag fått span på en docksöt, smal och småvild varelse som hette Rebecka. Fan vad vi bytte blickar, jag var 19 år och hon var 22. Efter ett par veckor i fält stod kuken ofrivilligt i brallan och jag hade fullt sjå att försöka trycka ner ståndet med tankevilja och sprit.
När klockan började krypa mot midnatt fick jag äntligen chansen att vara ensam med henne och hon var inte sen att flirta och småhångla med mej.
Efter ett par danser, lite hångel så säger hon kort och gott (vi syns om 5 minuter i badrummet). In i badrummet smet jag och väntade på henne, efter en evighet dök hon upp och vi gick till handling, 10 juck och jag kom utan en chans att hålla tillbaks.
Suck, ni skulle ha sett hennes besvikna min. Ingen fara tänkte jag, det gäller att rädda upp situationen så jag började slicka henne när hon stog upp, efter ett tag höll nacken på att gå av av stelhet så jag bad henne att sätta sej på tvättstället, perfekt. Jag slickade som besatt och hon kom efter ett antal minuter i en häftig orgasm, men just då. KRASCH. Hela jävla tvättstället lossnade från väggen, vattnet sprutade och porslinsskärvorna låg spridda i hela badrummet. Inte nog med det, handfatet slog ner rakt på ena knät på mej så jag kunde inte resa mej upp. Satan vad ont det gjorde. Korsbandet rök!
Efter någon minut får polarens brorsa upp dörren och där ligger Rebecka över mej som utslagen med fittan i vädret. Jag ligger under med slaskig kuk vridandes i plågor då knät pajjat.
Snacka om att vi blev festens stora garv, men det kan jag bjuda på, vi blev mot alla odds ett par i ett par år och det blev ett par andra lustiga knullepisoder innan våra vägar skiljdes åt. Fan vad jag saknar den tiden.
Citera
2008-09-15, 17:53
Medlem
109740s avatar
Okej okej, dags även för mig att dela med mig. Har upplevt en hel del roligt (i efterhand) och pinsamt men detta är vad jag kommer ihåg bäst:

Jag hade precis börjat andra året på gymnasiet, mitt i min "bad ass svartskalle" period. Vi var alltså inte längre yngst på skolan och inte längre förvirrade av allt det nya. Jag hade varit utomlands hela sommaren så håret var bara några mm långt och solbrännan påtaglig på mitt sydeuropeiska pigment. Har ofta fått höra att jag ser "bad ass ut" om personen inte känner mig eller om jag inte ler. Har de typiska slaviska utseendet antar jag. Första intrycket spelar nog in en riktig roll här I guess...

Våra skåp i skolan var av den långa smala typen och kanske 160 cm höga. De var staplade i en lång bred korridor där tvåorna var på höger sida och ettorna på vänster. Det råkade bli så att mitt skåp kom att stå "vägg i vägg" med Isabellas. Isabella gick i ettan, var precis så lång att hennes ögon slutade vid skåpshöjden. De första veckorna tittade vi bara på varann när vi skulle hämta våra böcker. Hon susade förbi och jag tittade nyfiket efter "tjejen med ögonen" då hennes klarblå ögon var det jag oftast såg. Ibland möttes vi vid dörröppningar och när vi kom runt var sitt hörn. Bägge blev då tysta, bara spanade in varann... Kostade på mig ett leende och hon fick fram ett hej emellanåt.

Nu till saken: Efter... 1 - 1½ månads av tätt och intenvist flörtande fann vi oss på samma fest. En kompis bror hade rest till vårat hemland och min vän skulle "ta hand om lägenheten". Och som vi tog hand om den Jag minns idag inte hur och vem som bjudit Isabella men hon hade hittat dit och var lagom berusad när jag väl kom dit. Jag själv var inte full... Dock hade jag inte ätit någonting på hela dagen. Jag tränade fotboll jävligt intensivt då och hade helt enkelt inte hunnit. Så på väg ut hemifrån tog jag det första bästa jag hittade i kylskåpet (en drös nektariner o mandariner) och drog ut.
Med alkohol i kroppen kom jag och Isabella snart i samtal. Kåtheten lyste ut hennes ögon och de lär även ha gjort det på mig. Några groggar och tequila shots senare hade samtalet tystnat och vi hånglade livligt. Jag tog hennes hand och drog med henne till sovrummet. Hon hade med sig flaskan tequila och jag minns hur vi klunkade livligt båda två.

När vi väl kom igång så dröjde det inte länge innan jag kände magens protester. Allt gungande och juckande skakade om innehållet vilket gjorde att mina kära nektariner och mandariner gjorde sig påminda. Jag hann få ur mig ett "Ska ta lite frisk luft..." innan jag hoppade ur sängen, rusade fram, öppnade fönstret och började kalva så ljudlöst som möjligt från 6e våningen. Hörde henne säga bakom mig "Spyr du eller?" innan jag drog upp huvudet, torkade av mig me armen och sa "Nej nej, jag skulle ta luft". Vet inte om hon köpte det men vi fortsatte relativt snart. Tog inte många sekunder innan magen sa ifrån på nytt... Denna gången orkade jag inte så mkt utan jag rullade av henne och dunsade ner i parkettgolvet, drog upp täcket som halvhängde ner och spydde för allt vad jag kunde under sängen. Självklart så ljudlöst som möjligt. Sen bestämde jag mig för att "hon skulle få rida, jag ska fan ligga still me den här magen" tänkte jag.

Nästa minnesbild är att jag vaknar upp i sängen med boxershortsen på. Det är morgon. Jag går ut i vardagsrummet där jag hittar 3 kompisar med sina tjejer. De vaknar upp och börjar asgarva allihopa. Jag ser ut som ett frågetecken. De berättar att de sett henne komma ut efter en timme, ta på sig skorna och dra hem. De går in och upptäcker mig däckad på rygg i sängen med kuken i en hand och andra handen hängandes på golvet med tequilaflaskan bredvid. Tydligen skall de ha börjat garva skithögt. De övriga på festen undrar vad som står på och går in. Dröjde inte länge innan hela festen, typ 20 - 30 pers står där inne och garvar åt en naken 109740 som ligger däckad med kuken i hand. Tjejen är borta sen länge dessutom. På golvet ligger det spyor och en tom tequila flaska med den lilla korkhatten bredvid.

Det var det hela. Isabella kom faktiskt hem till mig veckan därpå. Hon berättade aldrig vad som hände under den delen som jag inte minns något på men vackert kan det fan inte ha varit.

Det som förföljt mig genom åren är inte faktumet att jag spydde mitt under sexet. Eller att 30 pers såg mig naken, me kuken i hand, däckad. Nej.. Det jag undrar är: Vem fan tog på mig boxershortsen om jag låg däckad och hon hade sprungit hem?
Citera
2008-09-15, 17:57
Medlem
Tuggmotstånds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 109740
Det som förföljt mig genom åren är inte faktumet att jag spydde mitt under sexet. Eller att 30 pers såg mig naken, me kuken i hand, däckad. Nej.. Det jag undrar är: Vem fan tog på mig boxershortsen om jag låg däckad och hon hade sprungit hem?
*asgarv*

Har du inte frågat någon som var på festen?
Citera
2008-09-15, 18:04
Medlem
109740s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuggmotstånd
*asgarv*

Har du inte frågat någon som var på festen?

Men duuu.. va fan ska ja säga då :P

"Eyy, mannen... du råkade inte... typ... stoppa min pung innanför shortsen när du klädde på mig?"

Citera
2008-09-19, 23:21
Medlem
Pink-Floyds avatar
Nämn en värre situation...

har då hört denna historia från diverse personer om en snubbe i huvudstaden som som ville testa lite utöver det vanliga med sin flickvän,

Han och hans brud hade då analsex hemma hos flickvännen, och det gick väl ganska bra skulle jag tro ända tills dem hörde ett ljud i hallen. det visade sig att föräldrarna som lovat snällt att de skulle vara borta hela natten bestämde sig för att komma hem lite tidigare.

när det älskande paret började höra steg i trappan flippar killen ut totalt och sliter ut kuken så hastigt att tjejen får baksug. Killen känner då att han inte riktigt har kontroll över situationen och bestämmer sig för att slänga sig ut genom fönstret helt nerskitad från 2:a våningen.

följderna blir då att han bryter båda benen och ligger helt förlamad i trädgården.

SCORE!!
Citera
2008-09-19, 23:51
Medlem
tjohos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pink-Floyd
har då hört denna historia från diverse personer om en snubbe i huvudstaden som som ville testa lite utöver det vanliga med sin flickvän,

Han och hans brud hade då analsex hemma hos flickvännen, och det gick väl ganska bra skulle jag tro ända tills dem hörde ett ljud i hallen. det visade sig att föräldrarna som lovat snällt att de skulle vara borta hela natten bestämde sig för att komma hem lite tidigare.

när det älskande paret började höra steg i trappan flippar killen ut totalt och sliter ut kuken så hastigt att tjejen får baksug. Killen känner då att han inte riktigt har kontroll över situationen och bestämmer sig för att slänga sig ut genom fönstret helt nerskitad från 2:a våningen.

följderna blir då att han bryter båda benen och ligger helt förlamad i trädgården.

SCORE!!
Länge sedan baksuget var med, kul att du väckte den till liv.
Senast redigerad av tjoho 2008-09-19 kl. 23:57.
Citera
2008-09-20, 00:48
Medlem
StefanHeterJags avatar
Regel nummer 1. "ditt" sjukaste/roligaste sexäventyr.

Så slipper vi alla "jag hade en kompis som..."
Har man inte varit med om det själv, så finns det inte, så enkelt är det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in