Herregud vilken rolig tråd

Har själv lite småpinsamma sakar att komma med, fast jag är inge bra på att förklara så ursäkta
Det här hände för ungefär två år sedan med min dåvarande pojkvän. Vi hade bestämt oss för att ha filmkväll hemma hos mig eftersom att jag var ensam hemma över helgen..
Självklart började vi mysa i soffan och ganska snart låg vi där med trosor/kalsonger nedhasade till knäna. När det blev dax för sex kom jag på att kondomerna låg på övervåningen. Så jag skulle skynda mig upp och hämta en.. Mitt i all upphettsning hade jag glömt bort trosorna som jag hade virade runt knäna, och jag föll pladaska ned på golvet framför honom under mitt försök att springa^^ Jag skämdes lite och försökte göra något bra av situationen genom att sätta mig på knä framför honom och börja suga, vilket uppskattades
Det ena ledde till det andra och plötsligt så red jag av honom (kondomen vart bortglömd). Jag hade mitt huvud vid hans öra och viskade snuskiga saker när jag plötsligt kände hur det blev alldeles blött och varmt vid hans öra. Jag satte mig upp på en gång och såg hur hela hans öra och hår (+ mormors fina kudde) var helt nedblodad. Jag hade börjat blöda näsblod! Jag skrek till och såg hur hans överkropp blev alldeles prickig av blodet, så jag skynda mig till badrummet för att stoppa blödandet. När allt (läs: jag) blivit lugnt, så fortsatte vi vår trevliga akt i duschen...