2008-10-31, 20:30
Medlem
torstenhingstens avatar
En snubbe var bjuden på en härlig middag hemma hos en skitsnygg tjej. Efter maten så vill bruden bada badkar ihop med killen och han är ju på som fan naturligtvis.
Efter ett tag i badkaret känner killen hur det trycker på som fan och han måste akut skita.....tjejen hade blandat in lavemang i maten kom det fram senare:
Citera
2008-10-31, 20:33
Medlem
torstenhingstens avatar
När tjejen och hennes kompis lämnar lägenheten för fest så stannar hennes kille hemma och kollar på porr. Han tar på hörlurarna så han kan ha på bra volym så inte grannara skall höra...och sätter igång och drar i veken. Saken är bara den att tjejens kompis glömt en kasse och de kommer tillbaka och båda ser killen runka för fullt...
Citera
2008-11-04, 22:59
Bannlyst
[quote=Random~]
Citat:
Ursprungligen postat av flöddrish
du kan ju berätta om den gången då du stod naken med den kåndåm i ena handen o birran i andra o stog o pissade direkt efter att jag råkat se dig o J***** knulla. Rätt sjukt faktiskt.[/QUO

Haha får man fråga hur gamla ni är? xd

vi är 25+ båda två, men beter oss som 15.
Citera
2008-11-06, 00:29
Medlem
The Flashs avatar
Detta hände för ett par år sedan i min lilla hemby i Norrland.

Var ute med några polare på den lokala puben och lyckades bli ordentligt snorpackad, där träffade vi en tysk tjej o de tyckte vi va skithäftigt så vi snacka massa skoltyska o fåna oss, bjöd på drinkar osv.

När puben stängt frågade vi tjejen om hon inte ville följa med hem till mig o dra en bira o snacka lite mer så vi for till mig och fortsatte dricka o snacka, stereon gick för fullt på hög volym och jag blev bara fullare o fullare. Efter en stund bestämmer sig polaren för att sticka hemåt varpå jag och tjejen börjar hångla i soffan och hamnar sen i säng. Jag börjar skicka på henne som fan och full som man var hade jag knappt någon känsel. Det sista minne jag har är att jag pumpar henne som en jävla porrstjärna i missionären för att försöka komma. Sen blir allting svart.

Jag vaknar upp på mage i samma ställning som innan allting blev svart, stereon dunkar fortfarande på samma volym och jag har en trasig kondom på snoppen. Tjejen syns inte till. Ångesten är ett faktum.

Fick dock tag på henne via en polares msn där hon berättar att precis då jag kommit så svimmade/däckade jag. Hon blir lite konfunderad men lyckas åla sig bort från mig, klär på sig o sticker hem. Trots det så tyckte hon att det var bra o ville träffas igen. Men det är en annan historia
Citera
2008-11-15, 21:13
Medlem
Jkjnnss avatar
Inget galet /sjukt
Men har lyckats banga på bruden i Agneta Sjödins barnahem.

Om det är så hon heter
Citera
2008-11-16, 03:26
Bannlyst
Det mest annorlunda jag varit med om är att när jag var 18 och bodde hemma hos en av mina bästa vänner och hans familj, så hamnade jag i säng med min väns mamma och pappa....det sjukaste var att det var pappan som tog upp hela grejen, och som ville att jag skulle sätta på hans fru.

Första gången jag blev tillfrågad, så sa jag chockartat nej, men när jag efter det fick lite aningar om att dom verkligen gillar sådant, så tackade jag ja nästa gång frågan kom. Jag vet att hela grejen egentligen var helt sjukt dum gjort....men min väns mamma är/var det stora "milf objektet" hos de flesta jag känner.

Det skedde sedamera vid ett tillfälle till, och man ska väl aldrig ångra något man gjort sägs det?
Citera
2008-11-16, 08:09
Medlem
Alladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av torstenhingsten
En snubbe var bjuden på en härlig middag hemma hos en skitsnygg tjej. Efter maten så vill bruden bada badkar ihop med killen och han är ju på som fan naturligtvis.
Efter ett tag i badkaret känner killen hur det trycker på som fan och han måste akut skita.....tjejen hade blandat in lavemang i maten kom det fram senare:
Varför skulle hon gjort det?
Citera
2008-11-16, 08:57
Medlem
Kanske inte det roligaste och galnaste men.. jag blev avsugen av en trevlig tjejkompis en lördag natt i en park. Självklart var parken övervakad med videokameror och 10 min senare kommer polisen på oss och jag med brallan nere.. jävla pinsamt. var rädd för att få böter eller åka in till stationen.. men de bara log och sa de hade fått syn på oss via videokamerorna och att jag skulle ta på mig byxorna igen och ge oss av innan de skulle rapportera detta.

puuuh =)
Citera
2008-11-21, 21:35
Medlem
Bumpar denna otroloiga tråd..:-)
Citera
2008-11-21, 22:17
Bannlyst
Delade rum med en tysk tjej på ett vandrarhem latinamerika.
Kände inte henne, vi delade endast rum.
På natten kommer jag hem med en kåt Brasilienska och vi knullar hårt hela natten.

På morgonen skvallrar tyskan och mitt ligg måste lämna rummet då hon inte var betalande
Hon sov inget den natten...........
Citera
2009-01-20, 09:49
Medlem
Aja, jag har väl 4 historier jag kan bidra med. Första två är något som hänt mig själv och de andra två har hänt någon stackare i bekantskapskretsen (mer eller mindre avlägset).

Här kommer mina två:

Först ut mitt egna äventyr:
Var ute och festade förra vintern och det slutade med att jag kom iväg till något mysigt danshak solo style. Hade tyvärr fått slut på cigg, märkte jag då jag kom ut. Jag gick fram till en medelålders dam som rotade i sin handväska (utgick ifrån att hon letade efter taggar) och frågade om hon inte hade en cancerpinne att avvara.. Hon ber om ursäkt och förklarar att hon inte röker längre och innan jag hinner öppna käften för att säga adjö, så tar hon tag i min arm och börjar gå mot en taxi. Jag visste direkt vad som vankades och kåt o glad som man var, så tackar man ju självklart inte nej. Vi sätter oss i taxin och börjar hångla och förslaska lite på varandra.

Efter en kvart-tjugo minuter kommer vi in i hennes lägenhet. Hon ställer sig och börjar grogga ihop lite mer smarr medans jag går runt och inspekterar lägenheten. Fastnar till slut vid ett foto på henne och 5 barn, 4 killar och en liten tjej. Inte långt därefter kommer den äldsta sonen hem, sätter sig i vardagsrummet och börjar spela warcraft utan att säga ett ord till någon. Okej tänkte jag, det var djävligt skum stämning i luften.. Men sonen verkar vara asocial nog för att man ska kunna knulla hans morsa i samma lägenhet. Jag sätter mig på balkongen med morsan och börjar suga i mig lite drinkar hon blandat ihop, varpå hennes 18-årige son kommer hem och börjar skrika och bete sig mot henne (kanske inte så glad att hon dragit hem ytterligare en toyboy). Jag började långsamt men säkert överväga om det verkligen var värt det, men tänkte att jag ändå bara skulle doppa och dra..

Då hon bestämmer sig för att värma lite mat innan vi beger oss och knullar så tänkte jag ta tillfället i akt och bara dra - stämningen hade blivit för skum för min smak.. Men då jag står i hallen och försöker smyga på mig skorna så öppnar ytterligare en son dörren och knallar in med sin flickvän.. Nu hade det gått så långt att jag inte brydde mig längre, så jag käkade lite utav maten hon värmde och följde med henne in på hennes sovrum och knullade skiten ur henne. Dumt nog så somnade jag kvar där, men fick en godmorgon-avsugning så det kanske var värt det ändå..

Den där blev djävla lång.. Kan toppa av med en annan kortare mamma-historia:

Frågade ut en bartendertjej på krogen och det visade sig att hon hade pojkvän. Aja, tänkte jag.. Besviken och kränkt var jag tvungen att knulla någon för att få upp min självkänsla igen: Efter lite letandes hittade jag en mamma ståendes i något hörn för sig själv. Går fram till henne och börjar smöra till det.. Hon var djävligt svår, då hon verkade ha sketet självförtroende - men vi kom hem till henne till slut ändå.

Nu tänkte jag att det inte skulle vara några problem nå mer, bara av me kläderna och doppa. Men ICKE och till slut då hon var för trött så sa hon att jag kunde sova i hennes dotters rum medans hon slagga på soffan. Jag blev helt paff och samtidigt lite förbannad. Så jag tog av mig kläderna, klämde handen runt ståndet och ropade in henne i rummet och sa åt henne att vi skulle knulla.. Det funkade!
Citera
2009-01-20, 10:30
Medlem
Nu för att komma till de störda historierna:

Diarrémiddagen:

Personen i fråga var hemma hos denne tjej, som var asläcker och skitsöt, och käkade romantisk middag med henne. De hade bara träffats några gånger innan och det här var första försöket till något lite mer seriöst. Hursomhelst så sitter dem och käkar i sig maten och snackar o har kul, varpå killen märker att han börjar bli riktigt risig i magen och beger sig mot toaletten. Precis som misstänkt så har han rejäl knasmage och sprutar ner hela muggen. Tjejen hade ställt sig vid dörren och bekänt att hon blandat i laxermedel i hans mat för att hon tyckte att han kunde skita på hennes glasbord, medans hon låg under och tittade på. Det blev aldrig av och de har inte pratats vid sen dess.

Diarrémördaren:

Haha, denna person hade dragit hem till en tjej efter krogen och idkat älskog med henne. Hon hade våningssäng, så det blev jobbigt men funkade. Han slaggade kvar hos henne och morgonen därpå så förklarade hon att hon skulle ner till hennes familj och käka frukost och han fick gärna ligga kvar och slagga ett tag till. Hon glider iväg och han somnar om igen och vaknar av att han skitit ner hela sängen. Tokstressad som han var, så tog han hela sängklädseln - knögla ihop till en boll och hoppade ner från våningssängen. Men landade tyvärr på familjens chihuahua, som avled vid incidenten Chockade och skraj som han var, tog han med sig nedskitet täcke med kläder och älgade därifrån. Synd nog så hade han glömt kvar sin plånbok, som i sin tur kostade honom en polisanmälan för den mosade hunden
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in