Aja, jag har väl 4 historier jag kan bidra med. Första två är något som hänt mig själv och de andra två har hänt någon stackare i bekantskapskretsen (mer eller mindre avlägset).
Här kommer mina två:
Först ut mitt egna äventyr:
Var ute och festade förra vintern och det slutade med att jag kom iväg till något mysigt danshak solo style. Hade tyvärr fått slut på cigg, märkte jag då jag kom ut. Jag gick fram till en medelålders dam som rotade i sin handväska (utgick ifrån att hon letade efter taggar) och frågade om hon inte hade en cancerpinne att avvara.. Hon ber om ursäkt och förklarar att hon inte röker längre och innan jag hinner öppna käften för att säga adjö, så tar hon tag i min arm och börjar gå mot en taxi. Jag visste direkt vad som vankades och kåt o glad som man var, så tackar man ju självklart inte nej. Vi sätter oss i taxin och börjar hångla och förslaska lite på varandra.
Efter en kvart-tjugo minuter kommer vi in i hennes lägenhet. Hon ställer sig och börjar grogga ihop lite mer smarr medans jag går runt och inspekterar lägenheten. Fastnar till slut vid ett foto på henne och 5 barn, 4 killar och en liten tjej. Inte långt därefter kommer den äldsta sonen hem, sätter sig i vardagsrummet och börjar spela warcraft utan att säga ett ord till någon. Okej tänkte jag, det var djävligt skum stämning i luften.. Men sonen verkar vara asocial nog för att man ska kunna knulla hans morsa i samma lägenhet. Jag sätter mig på balkongen med morsan och börjar suga i mig lite drinkar hon blandat ihop, varpå hennes 18-årige son kommer hem och börjar skrika och bete sig mot henne (kanske inte så glad att hon dragit hem ytterligare en toyboy). Jag började långsamt men säkert överväga om det verkligen var värt det, men tänkte att jag ändå bara skulle doppa och dra..
Då hon bestämmer sig för att värma lite mat innan vi beger oss och knullar så tänkte jag ta tillfället i akt och bara dra - stämningen hade blivit för skum för min smak.. Men då jag står i hallen och försöker smyga på mig skorna så öppnar ytterligare en son dörren och knallar in med sin flickvän.. Nu hade det gått så långt att jag inte brydde mig längre, så jag käkade lite utav maten hon värmde och följde med henne in på hennes sovrum och knullade skiten ur henne. Dumt nog så somnade jag kvar där, men fick en godmorgon-avsugning så det kanske var värt det ändå..
Den där blev djävla lång.. Kan toppa av med en annan kortare mamma-historia:
Frågade ut en bartendertjej på krogen och det visade sig att hon hade pojkvän. Aja, tänkte jag.. Besviken och kränkt var jag tvungen att knulla någon för att få upp min självkänsla igen: Efter lite letandes hittade jag en mamma ståendes i något hörn för sig själv. Går fram till henne och börjar smöra till det.. Hon var djävligt svår, då hon verkade ha sketet självförtroende - men vi kom hem till henne till slut ändå.
Nu tänkte jag att det inte skulle vara några problem nå mer, bara av me kläderna och doppa. Men ICKE och till slut då hon var för trött så sa hon att jag kunde sova i hennes dotters rum medans hon slagga på soffan. Jag blev helt paff och samtidigt lite förbannad. Så jag tog av mig kläderna, klämde handen runt ståndet och ropade in henne i rummet och sa åt henne att vi skulle knulla.. Det funkade!