2008-06-19, 17:46
Medlem
Ptomas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Ptoma, jag har legat runt mycket innan jag träffade min nuvarande kärlek, men det kan omöjligt finnas någon med så mycket historier som dig. Jag ska erkänna att dessa är välformulerade och allt, men att det skulle vara sant tror jag tyvärr inte.

Allt är relativt min skeptiske vän. Ok, låta oss syna mig i sömmarna. Hur många stories har jag skrivit? 50? Låt oss säga att 20 av dessa är med mig själv som aktör. 20 skjut av kanske ett par tusen. Hur osannolikt kan det vara? Plus det faktum att jag närmar mig 40 och i ett par år av min ungdom tog hem en ny förmåga kanske 5-10 gånger per månad. Sen ska vi inte glömma att jag har väldigt många sköna vänner som villigt delat med sig av sina sjuka och roliga äventyr. Visst kan jag berätta om alla vaniljhändelser men hur kul hade det blivit?

Å andra sidan skiter jag fullständigt i om du tror mig eller inte. Detta är en låtsasvärld i cyberrymden där cred är en illusion. Glad midsommar på dig din cyniskt avundsjuka pajsare
Citera
2008-06-20, 14:15
Medlem
Aquarellos avatar
1983:
Håkan är en gänglig sextonårig tvåmeterskille som går i första ring.
Precis som de flesta i den här åldern gillar han att tillfredställa sig själv.
En tidig kväll lägger han ut alla sina bästa fibban-spreads (minst fyrtio stycken) på golvet och sängen.
Efter att det går för honom somnar han utmattad med kallingarna vid anklarna.

När han följande morgon vaknar upp ligger han nedbäddad i sängen och porrtidningarna ligger prydligt staplade i en hög på hans skrivbord.

Håkan sätter på sig morgonrocken och äntrar köket varpå hans mamma säger:
"Håkan du borde nog skaffa dig en tjej!"

Håkan är en bekant till mig.
Senast redigerad av Aquarello 2008-06-20 kl. 14:20.
Citera
2008-06-20, 23:58
Medlem
flipis avatar
Jag vet inte om det här kan vara med här men jag tycker nog det iaf.
Jag hade sex med en kille och mitt i akten frågar han " får jag kissa dig i ansiktet?", jag svarade "nej", varpå han frågar " vill du kissa mig i ansiktet då?" jag svarar återigen "nej".

Visst det är väl ok att fråga om man vet att personen ifråga gillar wetsex, nu gör inte jag det och det var heller inget vi hade diskuterat, så jag blev ganska överraskad och avtänd, när frågan ställdes.

Kanske inte så sjukt, men det var inte precis någon fråga jag ville ha.

Jag trodde att wetsex var en ovanligt och har faktiskt aldrig träffat någon annan än han som gillat det, så det kanske är så.
Citera
2008-06-22, 20:30
Moderator
evilhoneys avatar
Roliga historier och OT raderat.
//mod
Citera
2008-06-24, 16:56
Medlem
Tack

Tack för alla fina historier
Citera
2008-06-24, 18:02
Medlem
Ung_Fascists avatar
Det enda riktigt sjuka/roliga som hänt mej var under fyllan för några månader sedan. Då jag stod och munknullade en tjej stenhårt medans hennes kompis låg i sängen och sov. Vi var på golvet (hon på huk jag ståendes) och så precis då jag ska spruta i munnen på henne så börjar hon spy. Drar ut den och samtidigt som slynan spyr på golvet sprutar jag henne i håret.

Fick hitta sovplats på annan ord den natten.. Men det var det värt, Frågade henne: Den som ger sej in i leken får leken tåla.
Citera
2008-06-24, 19:19
Medlem
Underbar tråd, har sträckläst allting utom skiten som Ptoma skriver.
Hur fan orkar du skriva så mycket skit? Ingen vill läsa roliga historier utan riktigt upplevelser för fan. Att du sen låtsas att det är du.

Du verkar inte skämmas men jag gör det åt dig.
Citera
2008-06-24, 20:15
Medlem
beqs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tmerhi
Underbar tråd, har sträckläst allting utom skiten som Ptoma skriver.
Hur fan orkar du skriva så mycket skit? Ingen vill läsa roliga historier utan riktigt upplevelser för fan. Att du sen låtsas att det är du.

Du verkar inte skämmas men jag gör det åt dig.

Du kommer nog skämmas över mitt inlägg, för att det är så extremt oextremt i jämförelse med alla tidigare inlägg...Men jag känner att jag har något som är lite småroligt och jag vill gärna göra ett inlägg i den här (i mina ögon) fantastiska tråden!

För några månader sedan sov min pojkvän över hos mig. Jag har en ganska liten enmanssäng, och dessutom snedtak ovanför. Det är mysigt, men inte så speciellt praktiskt vid sex. Anyhow, vi somnade utan att ha knullat den kvällen, men jag vaknar upp mitt i natten (det var fortfarande mörkt ute, så klockan var väl tre-fyra) av att vi har sex med varandra!

Jag reflekterade inte så värst över det, han hade väl vaknat och var sugen, tänkte jag. Det var en väldigt skön känsla av att vakna upp av sex i alla fall, det kan jag försäkra er. Vi hade sex ett tag till innan han lade sig ned igen, och båda somnade om illa kvickt.

På morgonen pratade jag med honom om det som hänt, och det visade sig att han också hade sovit! Han hade, likt mig, vaknat upp av att han satte på mig! En, för mig, rolig händelse som jag skrattade åt länge. Jag ler lite åt det än. Sex i sömnen. Udda, men mycket roligt!
Citera
2008-06-24, 21:15
Medlem
Sir Nielss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beq
Du kommer nog skämmas över mitt inlägg, för att det är så extremt oextremt i jämförelse med alla tidigare inlägg...Men jag känner att jag har något som är lite småroligt och jag vill gärna göra ett inlägg i den här (i mina ögon) fantastiska tråden!

För några månader sedan sov min pojkvän över hos mig. Jag har en ganska liten enmanssäng, och dessutom snedtak ovanför. Det är mysigt, men inte så speciellt praktiskt vid sex. Anyhow, vi somnade utan att ha knullat den kvällen, men jag vaknar upp mitt i natten (det var fortfarande mörkt ute, så klockan var väl tre-fyra) av att vi har sex med varandra!

Jag reflekterade inte så värst över det, han hade väl vaknat och var sugen, tänkte jag. Det var en väldigt skön känsla av att vakna upp av sex i alla fall, det kan jag försäkra er. Vi hade sex ett tag till innan han lade sig ned igen, och båda somnade om illa kvickt.

På morgonen pratade jag med honom om det som hänt, och det visade sig att han också hade sovit! Han hade, likt mig, vaknat upp av att han satte på mig! En, för mig, rolig händelse som jag skrattade åt länge. Jag ler lite åt det än. Sex i sömnen. Udda, men mycket roligt!

Tänk om han ljög
Citera
2008-06-24, 21:34
Medlem
Ung_Fascists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sir Niels
Tänk om han ljög

Allting är relativt. Fast då jag vart i samma situation får jag lov att tro på historian
Citera
2008-06-28, 14:03
Medlem
rullkragens avatar
På badstranden

Tjenis !

Ja det var många kul historier !

Får väl bidraga med några !

Det var närmare 25 år sedan när jag var i 20 års åldern.
Var tillsammans med en tjej i 18 års åldern , ett riktigt djur när det gäller sex , hon kund få för sig att det skulle knullas var man än befann sig , så det blev en hel del tokigheter av det.

En varm sommar dag var vi på badstranden , en bit från Landskrona.
Vi låg och solade och badade , efter ett tag ville hon att jag skulle smörja in henne med sololja.
Började med ryggen och sedan vände hon sig om och ville jag skulle smörja framsidan , det här börjar ju bli riktigt häftigt tänkte jag.
Det var en hel del folk på stranden , så det gick inte att köra för tunga trick där.
Min tjej solade bara bopparn och hon hade modell större.
Så efter ett tag jag smort dem så har man fult stånd , det märker hon givet vis med en gång och det var säkert hennes tanke också med att jag skulle smörja fram sidan på henne.
Hon föreslår först att vi kan lägga en stor handduk över oss så ser ingen vad so händer , det var nog ingen bra ide tyckte jag och säger det är bättre vi går en längre bit bort in emot skogen där gräset är högt.
Sagt och gjort , vi gick iväg och fan den perfekta platsen ( trodde vi ).
La ut handduken och lade oss ner och började kela , som sedan slutade i att vi knullade som ”fan”.
När jag tar henne bakifrån , så far man känslan av att inte alt står rätt till , så jag tittar upp.
Samtidigt så frågar hon vad det är , ja det sitter en gubbe på en sten högst 10 från oss och runkar alt vad han orkar.
Då vänder hon sig om och tittar på han och säger : Kan inte du gå någon annan stans och runka så vi kan knulla färdigt !
Han blir mer än generad och går snabbt där ifrån.
När vi var färdiga går vi åter ner på stranden och fort sätter sola tills des är tid att åka hem.
Vi går till parkerings platsen och skall ta vår bil när vi ser vem som har bilen sidan om oss , jo det var ”runk” gubben och hans fru.
Då säger min tjej till honom : Tack , det var snällt av dig att gå !
Hans fru bara tittade på honom med undrande ögon.
Sedan åkte vi hem.
Citera
2008-06-28, 14:31
Medlem
rullkragens avatar
Nästa badäventyr !

Tjenis !

Ja det var med samma tjej och på samma strand utan för Landskrona.

Var där av samma anledning att sola och bada.
Denna dag var efter semester tider så det var betydligt mindre med folk där , men för det inte helt folktomt för det.
Som vanligt är hon bara bopparna och gillar att visa upp sina stoltheter !
Vi började såsmåning om att små kela , och det ena leder till det andra. , så efter ett tag var vi rejält kåta !
Min tjej säger det är nog ingen som ser oss om du tar mig bakifrån när vi ligger på sidan.
Så jag tänker det är säkert helt ”lugnt” och trycker in kuken i henne och börjar pumpa så nätt.
Men cirka 50 meter från oss sitter ett par 15 – 16 års pojkar , som redan innan hade spanat på min tjej , säkert för hennes stora boppar.
När vi ökar farten lite så går pojkarna ut i vattnet , så att bara övarkropparna syns , med blicken på oss så ser vi hur deras armar rör sig upp och ned i full fart och händerna under vattnet , ingen tvekan dom stod och tok runkade alt vad dom orkade.
Vi kunde inget annat än börja skatta , så kul det såg ut !
Det var bara att köra färdigt och låssas som inget hade hänt !
Pojkarna hade lite svårt för att titta åt vårt håll sedan dom kom upp ur vattnat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in