Tjenis !
Ja det var många kul historier !
Får väl bidraga med några !
Det var närmare 25 år sedan när jag var i 20 års åldern.
Var tillsammans med en tjej i 18 års åldern , ett riktigt djur när det gäller sex , hon kund få för sig att det skulle knullas var man än befann sig , så det blev en hel del tokigheter av det.

En varm sommar dag var vi på badstranden , en bit från Landskrona.
Vi låg och solade och badade , efter ett tag ville hon att jag skulle smörja in henne med sololja.
Började med ryggen och sedan vände hon sig om och ville jag skulle smörja framsidan , det här börjar ju bli riktigt häftigt tänkte jag.
Det var en hel del folk på stranden , så det gick inte att köra för tunga trick där.
Min tjej solade bara bopparn och hon hade modell större.
Så efter ett tag jag smort dem så har man fult stånd , det märker hon givet vis med en gång och det var säkert hennes tanke också med att jag skulle smörja fram sidan på henne.

Hon föreslår först att vi kan lägga en stor handduk över oss så ser ingen vad so händer , det var nog ingen bra ide tyckte jag och säger det är bättre vi går en längre bit bort in emot skogen där gräset är högt.
Sagt och gjort , vi gick iväg och fan den perfekta platsen ( trodde vi ).

La ut handduken och lade oss ner och började kela , som sedan slutade i att vi knullade som ”fan”.
När jag tar henne bakifrån , så far man känslan av att inte alt står rätt till , så jag tittar upp.
Samtidigt så frågar hon vad det är , ja det sitter en gubbe på en sten högst 10 från oss och runkar alt vad han orkar.
Då vänder hon sig om och tittar på han och säger :

Kan inte du gå någon annan stans och runka så vi kan knulla färdigt !
Han blir mer än generad och går snabbt där ifrån.
När vi var färdiga går vi åter ner på stranden och fort sätter sola tills des är tid att åka hem.
Vi går till parkerings platsen och skall ta vår bil när vi ser vem som har bilen sidan om oss , jo det var ”runk” gubben och hans fru.
Då säger min tjej till honom :

Tack , det var snällt av dig att gå !
Hans fru bara tittade på honom med undrande ögon.
Sedan åkte vi hem.