2016-07-06, 03:56
Medlem
Findmucks avatar
Hur r det att sluta med imodium efter att gtt p Acrylfentanyl i ett par mnader? Just nu tar jag runt 9 st tabletter varannan dag eller s. Skjuts ATn bara upp eller? Fr imodium gr mig hyfsat frisk. Det och Lyrica.
Citera
2016-07-06, 06:48
Medlem
cr313s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Findmuck
Hur r det att sluta med imodium efter att gtt p Acrylfentanyl i ett par mnader? Just nu tar jag runt 9 st tabletter varannan dag eller s. Skjuts ATn bara upp eller? Fr imodium gr mig hyfsat frisk. Det och Lyrica.

Jag tycker det skjuter upp det, i dont fuck with fent tho, bara h. Men jag tycker det r bra att ha under vrsta fysiska, typ dag 2 till dag 4 ungefr, 5 i vrsta fall. AT'n blir mer uttdragen men inte lika jobbig under peaken. Men aa, den tar helt klart lngre tid p sig.
Citera
2016-07-06, 17:09
Medlem
Findmucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cr313
Jag tycker det skjuter upp det, i dont fuck with fent tho, bara h. Men jag tycker det r bra att ha under vrsta fysiska, typ dag 2 till dag 4 ungefr, 5 i vrsta fall. AT'n blir mer uttdragen men inte lika jobbig under peaken. Men aa, den tar helt klart lngre tid p sig.

Fan ocks, hade hoppats p att slippa ATn. Men den slipper man aldrig s klart..
Citera
2016-07-07, 14:50
Medlem
cr313s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Findmuck
Fan ocks, hade hoppats p att slippa ATn. Men den slipper man aldrig s klart..

Nix :/ Samma med Kratom t.ex.. Men har du lite benzo du kan trycka i dig kanske fr att underltta? Lyrica?
Annars r det bara att vika in huvudet och stnga dig ur skiten, jag tror p dig. PMa om du vill snacka!
Citera
2016-07-09, 10:11
Medlem
E.TheReapers avatar
Testa den IV jvla i helvete vad de slog p.
Blev nstan rdd frst.. Dock kortvarigt rus men en jvla kick.
Rekommenderar dock ingen att testa d jag fick en jvla frossa och frvirring efter ngon timme...
Blodfrgiftning?
Citera
2016-07-09, 10:13
Medlem
E.TheReapers avatar
Kan tillgga att jag va pverkad utav subutex och xanor samt 4f mph..
Och krde p utan filtrerar speciellt noga vilket kndes rtt dr och d
Citera
2016-07-17, 21:06
Medlem
T-noyas avatar
Metadon/Subutex < Loperamid

Hej!
Det var lnge sen!

S hr ligger det till, jag har haft subutex och metadon program i 10 mnader, har varit drogfri i ungefr 1 r och 4-5 mnader nnting och jag r p utrappning utav mitt metadon och jag ska frklara rubriken, det hr r skevt hll i er nu.

Jag brjade med subutex och redan frsta natten var jag en besviken och extremt opiat sugen kille i konfys, effekten uteblev och allt som var att komma dom nrmsta 2 mnader p sub var jag irreterad trtt och frstoppad.. men inget bra mende alls, tvrt om s fick jag mig ett trevligt besk p sjukhuset fr levern pallar inte med buprenorfin lngre alls.

Sen vidare efter mycket om och men fick jag byta till metadon och jag har nog aldrig varit s besviken i hela mitt liv, jag mr mer dligt n bra.. jag frvntar mig absolut inte att bli jonkad nu grabbar jag vill bara fungera i samhllet.

Nu r jag nere p mina sista 10mg utav dom 60 jag hade, denna nedtrappning har gtt helt utan problem dessutom jag frstr inte detta..

Jag ter voxra ocks och i mnga fall vet jag att bupriopion blockerar Nikotin/koffein/tradolan/mdma osv.. Kan det vara detta som spckar?

Iallafall, till pongen!
Nu har jag testat 5 askar loperamid vid 2 tillfllen vid ledighet och helvete i helvete vad grann jag blir! i typ 2 dygn och p det bsta opiat sttet dessutom!

Det var ett bra tag sen jag mde s bra p opiater/opioider som jag gr utav.. RECEPTFRI BAJS MEDECIN.

Ett fenomen i all dess mening.

Jag vnder mig nu till er, professionella narkomaner som en sjlv

Thought's!?
Citera
2016-07-18, 11:58
Medlem
Sjukt, har inget att komma med. Men hur mycket sub kkade du? Jag tnkte eftersom levern inte fixade det? Problem med levern sedan innan?
Citera
2016-07-18, 15:20
Medlem
T-noyas avatar
D kkade jag 2mg om dagen (+4mg dagen jag vart inlagd) och ja jag har haft jtte mycket problem med levern, jag vet inte om det r hepatiten som spkar eller det faktum att jag har gtt p sub i snart 11 r, och jag har pratat med mnga narkomaner och lst lite omkring och det ska finnas en koppling mellan lever skador och lngt anvndade utav sub.

Spanien och frankrike har slutat anvnda sig utav buprenorfin verhuvudtaget.
Citera
2016-07-18, 21:40
Medlem
Shit, det hade jag ingen aning om, att bde Spanien och Frakrike lagt ner bupe.. r det meta fr dom d?
Citera
2016-07-19, 23:22
Medlem
T-noyas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SmileyCulture
Shit, det hade jag ingen aning om, att bde Spanien och Frakrike lagt ner bupe.. r det meta fr dom d?

Jag var faktiskt i spanien och vart tillsammans med en spansk-romsk tjej som hade metadon precis som alla andra spaniorer och grejen r jag kan spanska men jag lyckades aldrig riktigt f fram vad jag menade med subutex, dom trode jag menade buplex som r ibuprofen, sen pratade jag ven med en spansk lkare och han sa att dom andvnder sig inte alls utav det det r enbart metadon och d i piller form.

Men sen har jag inte forskat vidare i detta s vem vet..

Sen har jag hrt p mnga vgar att frankrike har lagt ned det fr en tid sen, men sen hade dom en sn sjuk handel p subutex ocks, jag menar jag personligen har gtt p sub svart i 11 r nu och nr jag kpte in back in the good old days s var aaaallt franska sub, tror ven det cirkulerade lite innan jag lmna allt fr 3 r sen.
Senast redigerad av T-noya 2016-07-19 kl. 23:27.
Citera
2016-07-21, 09:50
Medlem
Indos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av T-noya
Hej!
Det var lnge sen!

S hr ligger det till, jag har haft subutex och metadon program i 10 mnader, har varit drogfri i ungefr 1 r och 4-5 mnader nnting och jag r p utrappning utav mitt metadon och jag ska frklara rubriken, det hr r skevt hll i er nu.

Jag brjade med subutex och redan frsta natten var jag en besviken och extremt opiat sugen kille i konfys, effekten uteblev och allt som var att komma dom nrmsta 2 mnader p sub var jag irreterad trtt och frstoppad.. men inget bra mende alls, tvrt om s fick jag mig ett trevligt besk p sjukhuset fr levern pallar inte med buprenorfin lngre alls.

Sen vidare efter mycket om och men fick jag byta till metadon och jag har nog aldrig varit s besviken i hela mitt liv, jag mr mer dligt n bra.. jag frvntar mig absolut inte att bli jonkad nu grabbar jag vill bara fungera i samhllet.

Nu r jag nere p mina sista 10mg utav dom 60 jag hade, denna nedtrappning har gtt helt utan problem dessutom jag frstr inte detta..

Jag ter voxra ocks och i mnga fall vet jag att bupriopion blockerar Nikotin/koffein/tradolan/mdma osv.. Kan det vara detta som spckar?

Iallafall, till pongen!
Nu har jag testat 5 askar loperamid vid 2 tillfllen vid ledighet och helvete i helvete vad grann jag blir! i typ 2 dygn och p det bsta opiat sttet dessutom!

Det var ett bra tag sen jag mde s bra p opiater/opioider som jag gr utav.. RECEPTFRI BAJS MEDECIN.

Ett fenomen i all dess mening.

Jag vnder mig nu till er, professionella narkomaner som en sjlv

Thought's!?
Det r exakt samma fr mig med loperamid,2 askar och jag mr fan bra d,helt sjukt egentligen,jag fr energi och pallar gra saker. Blandar jag dessutom med gabapentin s r kvllen rddad!
Blir en billig dags dos ocks! 64 kr

N fan borde kliva p Oxy igen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in