Hej!
Det var lnge sen!
S hr ligger det till, jag har haft subutex och metadon program i 10 mnader, har varit drogfri i ungefr 1 r och 4-5 mnader nnting och jag r p utrappning utav mitt metadon och jag ska frklara rubriken, det hr r skevt hll i er nu.
Jag brjade med subutex och redan frsta natten var jag en besviken och extremt opiat sugen kille i konfys, effekten uteblev och allt som var att komma dom nrmsta 2 mnader p sub var jag irreterad trtt och frstoppad.. men inget bra mende alls, tvrt om s fick jag mig ett trevligt besk p sjukhuset fr levern pallar inte med buprenorfin lngre alls.
Sen vidare efter mycket om och men fick jag byta till metadon och jag har nog aldrig varit s besviken i hela mitt liv, jag mr mer dligt n bra.. jag frvntar mig absolut inte att bli jonkad nu grabbar jag vill bara fungera i samhllet.
Nu r jag nere p mina sista 10mg utav dom 60 jag hade, denna nedtrappning har gtt helt utan problem dessutom jag frstr inte detta..
Jag ter voxra ocks och i mnga fall vet jag att bupriopion blockerar Nikotin/koffein/tradolan/mdma osv.. Kan det vara detta som spckar?
Iallafall, till pongen!
Nu har jag testat 5 askar loperamid vid 2 tillfllen vid ledighet och helvete i helvete vad grann jag blir! i typ 2 dygn och p det bsta opiat sttet dessutom!
Det var ett bra tag sen jag mde s bra p opiater/opioider som jag gr utav.. RECEPTFRI BAJS MEDECIN.
Ett fenomen i all dess mening.
Jag vnder mig nu till er, professionella narkomaner som en sjlv
Thought's!?