2016-07-06, 03:56
Medlem
Findmucks avatar
Hur är det att sluta med imodium efter att gått på Acrylfentanyl i ett par månader? Just nu tar jag runt 9 st tabletter varannan dag eller så. Skjuts ATn bara upp eller? För imodium gör mig hyfsat frisk. Det och Lyrica.
Citera
2016-07-06, 06:48
Medlem
cr313s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Findmuck
Hur är det att sluta med imodium efter att gått på Acrylfentanyl i ett par månader? Just nu tar jag runt 9 st tabletter varannan dag eller så. Skjuts ATn bara upp eller? För imodium gör mig hyfsat frisk. Det och Lyrica.

Jag tycker det skjuter upp det, i dont fuck with fent tho, bara h. Men jag tycker det är bra att ha under värsta fysiska, typ dag 2 till dag 4 ungefär, 5 i värsta fall. AT'n blir mer uttdragen men inte lika jobbig under peaken. Men aa, den tar helt klart längre tid på sig.
Citera
2016-07-06, 17:09
Medlem
Findmucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cr313
Jag tycker det skjuter upp det, i dont fuck with fent tho, bara h. Men jag tycker det är bra att ha under värsta fysiska, typ dag 2 till dag 4 ungefär, 5 i värsta fall. AT'n blir mer uttdragen men inte lika jobbig under peaken. Men aa, den tar helt klart längre tid på sig.

Fan också, hade hoppats på att slippa ATn. Men den slipper man aldrig så klart..
Citera
2016-07-07, 14:50
Medlem
cr313s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Findmuck
Fan också, hade hoppats på att slippa ATn. Men den slipper man aldrig så klart..

Nix :/ Samma med Kratom t.ex.. Men har du lite benzo du kan trycka i dig kanske för att underlätta? Lyrica?
Annars är det bara att vika in huvudet och stånga dig ur skiten, jag tror på dig. PMa om du vill snacka!
Citera
2016-07-09, 10:11
Medlem
E.TheReapers avatar
Testa den IV å jävla i helvete vad de slog på.
Blev nästan rädd först.. Dock kortvarigt rus men en jävla kick.
Rekommenderar dock ingen att testa då jag fick en jävla frossa och förvirring efter någon timme...
Blodförgiftning?
Citera
2016-07-09, 10:13
Medlem
E.TheReapers avatar
Kan tillägga att jag va påverkad utav subutex och xanor samt 4f mph..
Och körde på utan filtrerar speciellt noga vilket kändes rätt där och då
Citera
2016-07-17, 21:06
Medlem
T-noyas avatar
Metadon/Subutex < Loperamid

Hej!
Det var länge sen!

Så här ligger det till, jag har haft subutex och metadon program i 10 månader, har varit drogfri i ungefär 1 år och 4-5 månader nånting och jag är på utrappning utav mitt metadon och jag ska förklara rubriken, det här är skevt håll i er nu.

Jag började med subutex och redan första natten var jag en besviken och extremt opiat sugen kille i konfys, effekten uteblev och allt som var att komma dom närmsta 2 månader på sub var jag irreterad trött och förstoppad.. men inget bra mående alls, tvärt om så fick jag mig ett trevligt besök på sjukhuset för levern pallar inte med buprenorfin längre alls.

Sen vidare efter mycket om och men fick jag byta till metadon och jag har nog aldrig varit så besviken i hela mitt liv, jag mår mer dåligt än bra.. jag förväntar mig absolut inte att bli jonkad nu grabbar jag vill bara fungera i samhället.

Nu är jag nere på mina sista 10mg utav dom 60 jag hade, denna nedtrappning har gått helt utan problem dessutom jag förstår inte detta..

Jag äter voxra också och i många fall vet jag att bupriopion blockerar Nikotin/koffein/tradolan/mdma osv.. Kan det vara detta som spöckar?

Iallafall, till poängen!
Nu har jag testat 5 askar loperamid vid 2 tillfällen vid ledighet och helvete i helvete vad grann jag blir! i typ 2 dygn och på det bästa opiat sättet dessutom!

Det var ett bra tag sen jag måde så bra på opiater/opioider som jag gör utav.. RECEPTFRI BAJS MEDECIN.

Ett fenomen i all dess mening.

Jag vänder mig nu till er, professionella narkomaner som en själv

Thought's!?
Citera
2016-07-18, 11:58
Medlem
Sjukt, har inget att komma med. Men hur mycket sub käkade du? Jag tänkte eftersom levern inte fixade det? Problem med levern sedan innan?
Citera
2016-07-18, 15:20
Medlem
T-noyas avatar
Då käkade jag 2mg om dagen (+4mg dagen jag vart inlagd) och ja jag har haft jätte mycket problem med levern, jag vet inte om det är hepatiten som spökar eller det faktum att jag har gått på sub i snart 11 år, och jag har pratat med många narkomaner och läst lite omkring och det ska finnas en koppling mellan lever skador och långt användade utav sub.

Spanien och frankrike har slutat använda sig utav buprenorfin överhuvudtaget.
Citera
2016-07-18, 21:40
Medlem
Shit, det hade jag ingen aning om, att både Spanien och Frakrike lagt ner bupe.. Är det meta för dom då?
Citera
2016-07-19, 23:22
Medlem
T-noyas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SmileyCulture
Shit, det hade jag ingen aning om, att både Spanien och Frakrike lagt ner bupe.. Är det meta för dom då?

Jag var faktiskt i spanien och vart tillsammans med en spansk-romsk tjej som hade metadon precis som alla andra spaniorer och grejen är jag kan spanska men jag lyckades aldrig riktigt få fram vad jag menade med subutex, dom trode jag menade buplex som är ibuprofen, sen pratade jag även med en spansk läkare och han sa att dom andvänder sig inte alls utav det det är enbart metadon och då i piller form.

Men sen har jag inte forskat vidare i detta så vem vet..

Sen har jag hört på många vägar att frankrike har lagt ned det för en tid sen, men sen hade dom en sån sjuk handel på subutex också, jag menar jag personligen har gått på sub svart i 11 år nu och när jag köpte in back in the good old days så var aaaallt franska sub, tror även det cirkulerade lite innan jag lämna allt för 3 år sen.
Senast redigerad av T-noya 2016-07-19 kl. 23:27.
Citera
2016-07-21, 09:50
Medlem
Indos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av T-noya
Hej!
Det var länge sen!

Så här ligger det till, jag har haft subutex och metadon program i 10 månader, har varit drogfri i ungefär 1 år och 4-5 månader nånting och jag är på utrappning utav mitt metadon och jag ska förklara rubriken, det här är skevt håll i er nu.

Jag började med subutex och redan första natten var jag en besviken och extremt opiat sugen kille i konfys, effekten uteblev och allt som var att komma dom närmsta 2 månader på sub var jag irreterad trött och förstoppad.. men inget bra mående alls, tvärt om så fick jag mig ett trevligt besök på sjukhuset för levern pallar inte med buprenorfin längre alls.

Sen vidare efter mycket om och men fick jag byta till metadon och jag har nog aldrig varit så besviken i hela mitt liv, jag mår mer dåligt än bra.. jag förväntar mig absolut inte att bli jonkad nu grabbar jag vill bara fungera i samhället.

Nu är jag nere på mina sista 10mg utav dom 60 jag hade, denna nedtrappning har gått helt utan problem dessutom jag förstår inte detta..

Jag äter voxra också och i många fall vet jag att bupriopion blockerar Nikotin/koffein/tradolan/mdma osv.. Kan det vara detta som spöckar?

Iallafall, till poängen!
Nu har jag testat 5 askar loperamid vid 2 tillfällen vid ledighet och helvete i helvete vad grann jag blir! i typ 2 dygn och på det bästa opiat sättet dessutom!

Det var ett bra tag sen jag måde så bra på opiater/opioider som jag gör utav.. RECEPTFRI BAJS MEDECIN.

Ett fenomen i all dess mening.

Jag vänder mig nu till er, professionella narkomaner som en själv

Thought's!?
Det är exakt samma för mig med loperamid,2 askar och jag mår fan bra då,helt sjukt egentligen,jag får energi och pallar göra saker. Blandar jag dessutom med gabapentin så är kvällen räddad!
Blir en billig dags dos också! 64 kr

Nä fan borde kliva på Oxy igen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in