2015-06-20, 18:34
Medlem
Psychoramas avatar
Hade endast 100mg Tramadol som jag tog för några timmar sen. Även tagit benzo. I ren desperation efter ett opirus köpte jag en ask lope (32mg). Svalde ner allihop med drygt en halvliter grapefruktsjuice samt lite Klonazolam nyss. Tänkte ta en sked svartpeppar med. Men till frågorna.. Boostar grapefruktjuice Lopen? Är svartpeppar bättre? Samt hjälper benzon till? Tycker att kombinationen borde ge nån halvgo effekt i alla fall.

Vad tror ni?

Mvh/Psy
Citera
2015-06-20, 20:25
Medlem
MicrograMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psychorama
Hade endast 100mg Tramadol som jag tog för några timmar sen. Även tagit benzo. I ren desperation efter ett opirus köpte jag en ask lope (32mg). Svalde ner allihop med drygt en halvliter grapefruktsjuice samt lite Klonazolam nyss. Tänkte ta en sked svartpeppar med. Men till frågorna.. Boostar grapefruktjuice Lopen? Är svartpeppar bättre? Samt hjälper benzon till? Tycker att kombinationen borde ge nån halvgo effekt i alla fall.

Vad tror ni?

Mvh/Psy

Hur mås det? Mår-fin eller?
Citera
2015-06-20, 20:45
Medlem
Psychoramas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MicrograM
Hur mås det? Mår-fin eller?
Hehe jodå, mår absolut inte dåligt i alla fall Ruset börjar komma igång såhär efter 2,5 timme. Klonazolamet gör sig fint ihop. Tramadolen vet jag inte för det va så lite. Sen är väl pricken över i lite alkohol till. Koffeinet, svartpepparn och grapefruktjuicen boostar säkert.

Känner mig lite tung i kroppen, trött/avslappnad på ett skönt sätt och allmänt mysig. Det som saknas är opivärmen och opikliet. Kommer väl

Duger!

Edit: dricker lite alkohol till oxå.
Senast redigerad av Psychorama 2015-06-20 kl. 21:14.
Citera
2015-06-26, 11:19
Medlem
jonness avatar
nån som vet ifall Lyrica kan boosta loperamid?
Citera
2015-07-06, 23:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av jonnes
nån som vet ifall Lyrica kan boosta loperamid?

Lite sent svar men ja det gör det.
Citera
2015-07-07, 17:20
Medlem
jonness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .BookHouseBoy.
Lite sent svar men ja det gör det.

tack för det
Citera
2015-07-11, 19:04
Medlem
2rs2pures avatar
Har ingen tolerans men intog 42mg runt 15:20 tiden.
Efter ca en timme började ja känna av den smygande känslan ja får på kodein som börjar i magen å sen mysigt strålar it i resten av kroppen.
Fyllde på med 12mg runt 18 då jag tyckte att effekten avtog. De flesta säger att effekten börjar igång på riktigt då efter 3tim.

Jag tog även omeprazol och svartpeppar som vissa nämnt ska boosta ..
Har även en spricka i foten och inte märkt av någon smärtstillande effekt.

Ska ja ta fler? Hade totalt 2paket dimor.
Vill ba nodda skönt..
Citera
2015-07-11, 19:32
Medlem
Redlinezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2rs2pure
Har ingen tolerans men intog 42mg runt 15:20 tiden.
Efter ca en timme började ja känna av den smygande känslan ja får på kodein som börjar i magen å sen mysigt strålar it i resten av kroppen.
Fyllde på med 12mg runt 18 då jag tyckte att effekten avtog. De flesta säger att effekten börjar igång på riktigt då efter 3tim.

Jag tog även omeprazol och svartpeppar som vissa nämnt ska boosta ..
Har även en spricka i foten och inte märkt av någon smärtstillande effekt.

Ska ja ta fler? Hade totalt 2paket dimor.
Vill ba nodda skönt..

Ta fler om du känner för det! Har själv inte ätit så mycket dimor så kan ej uttala mig om det.
Citera
2015-07-11, 19:45
Bannlyst
hur kan folk få ett rus av loperamid när det inte passerar blod och hjärnbarriären?
Citera
2015-07-12, 00:09
Medlem
2rs2pures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mmillimeter
hur kan folk få ett rus av loperamid när det inte passerar blod och hjärnbarriären?

I betydligt högre doser än rekommenderat passeras LITE ändå, loperamid är väldigt potent så då ska man känna av trots att ytterst lite passerar..

..
På flera apotek har de tagit undan loperamid mylan och Dimor (ej comp) så de får plocka fram det då de ofta stjäls just pga detta :P.

Edit: Någon som vet hur snabb tolerans ökning det är? Då jag inte blev riktigt nöjd på 2 paket tänkte ja prova 3.5 nästa. Blev skön men efter vad andra sagt kan man bli betydligt mer (detta är enbart pga att min subkran är på semester och bor i en håla).fattar att man inte ska ta regelbundet.
Senast redigerad av 2rs2pure 2015-07-12 kl. 00:18.
Citera
2015-07-12, 00:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mmillimeter
Vettefan. Jag har provat att ta 3 förpackningar och fick inget direkt rus. Blev extremt torr i munnen och fick en riktig jävla försoppning bara. Nä, skit i att knarka på detta. Låt dom som ska tända av på opi använda det, där kan jag förstå att det hjälper.

Citat:
Ursprungligen postat av 2rs2pure
..
På flera apotek har de tagit undan loperamid mylan och Dimor (ej comp) så de får plocka fram det då de ofta stjäls just pga detta :P.
Är inte det snarare för att lindra AT än att bli hög på då?
Citera
2015-07-12, 10:20
Medlem
2rs2pures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av complyt200

Är inte det snarare för att lindra AT än att bli hög på då?
Jo det också.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in