Citat:
Ursprungligen postat av
Ladida
Men för satan.. Sitta och punda på "bli hård i magen medicin", skulle aldrig någonsin sjunka så jävla lågt..
Folk snackar om att dom är beroende på bajspiller liksom, nu får folk fan bete sig!
Köp riktig beprövad skit (haha) istället för att sitta och muppa med det där.. Jag blir alldeles trött och förbluffad..
Okej om jag vore 16 bast och inte hade en suck att fixa en normal kran så kanske jag hade övervägt det, men ärligt, folk sitter och snackar om att de varit horse'are och grejs, sen sitter dom och pular i sig tarmmedicin!?
Har man ingen "stolthet"?
Det fanns en tid när folk drack handsprit också, lika jävla luffigt beteende..
Skärpning!!
Visst känner nog de flesta som du gör för loperamid men tänker man lite längre än på vilken hylla i apoteket pillren ligger så förstår man att loperamid är en opiat som alla andra opiater. Heroin stoppar bajssystem ungefär lika effektivt.
Skillnaden är att loperamid har högre affinitet till en effluxpump kallad passage-glycoprotein och således svårare att stanna på CFS-sidan i hjärnan.
Nu har jag aldrig testat loperamid men för mig är det ingen större skillnad på att trixa för att få över mer lope till CSF eller göra olika beredningar för etanol att intas i russyfte.
Då loperamid faktiskt är ett opiatläkemdel som står till försäljning så är det långt mer beprövat än många andra missbruksdroger.