2014-06-28, 18:57
Medlem
Kurvoss avatar
Okej då var det dags att prova detta under min sub+tram AT.. är på dag 15 och fortf mådde skit.

Gick på apoteket och köpte 5 lådor dimor och 2 lådor munlösande av nån anledning.
har druckit skinten med kinin och tog lite svartpeppar. har inte hänt så mkt förutom att ATn är borta.
Hur mycket tar folk för att ruset ska inta ? trodde detta skulle räcka för den första gången iaf.
Citera
2014-06-28, 19:04
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kurvos
Okej då var det dags att prova detta under min sub+tram AT.. är på dag 15 och fortf mådde skit.

Gick på apoteket och köpte 5 lådor dimor och 2 lådor munlösande av nån anledning.
har druckit skinten med kinin och tog lite svartpeppar. har inte hänt så mkt förutom att ATn är borta.
Hur mycket tar folk för att ruset ska inta ? trodde detta skulle räcka för den första gången iaf.

Räcker med 32 mg om du intar det med loratadin, grapefrukt o omeprazol för att få ett någorlunda rus.
Citera
2014-06-28, 19:51
Medlem
Kurvoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot
Räcker med 32 mg om du intar det med loratadin, grapefrukt o omeprazol för att få ett någorlunda rus.

Okej tack för svaret! Är väl bara å vänta så se antar jag.
Citera
2014-06-29, 14:14
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kurvos
Okej tack för svaret! Är väl bara å vänta så se antar jag.

Hur gick det?
Citera
2014-07-24, 12:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot
Mjo körde på Cimetidine, tonic water o grapefrukt.

Mjo det hjälper, loratadin funkar också.
hur lägger man upp det,först grapejuice en halvtimma före eller kan man ta det med en gång tillsammans med tabletterna,och hur många loratadin ska man ta,tillsammans med dimoren eller före eller efter.
och tonic water ska man ta det vid samma tidpunkt som grapejuicen
och hur mycket omeprazol vilken tidpunkt mängd osv

tacksam för svar mvh efffan
Senast redigerad av efffan 2014-07-24 kl. 12:43.
Citera
2014-07-24, 18:07
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av efffan
hur lägger man upp det,först grapejuice en halvtimma före eller kan man ta det med en gång tillsammans med tabletterna,och hur många loratadin ska man ta,tillsammans med dimoren eller före eller efter.
och tonic water ska man ta det vid samma tidpunkt som grapejuicen
och hur mycket omeprazol vilken tidpunkt mängd osv

tacksam för svar mvh efffan

Grapefrukten, omeprazolen o tonic water ska tas drygt en halvtimme innan intaget. Börja med 2 kartor loperamid o vänta minst 3 timmar innan du fyller på om du inte är nöjd med ruset.

60 mg omeprazol o minst 3 dl grapefrukt, får inte vara ifrån koncentrat utan måste vara rent fruktkött.
Citera
2014-07-27, 04:43
Medlem
den här skiten rör jag aldrig mer,nu gjorde jag allt rätt och det enda jag fick var
svullen mage och jävla förstoppning.
allt kostade mig över 200 kr för att må kass,då köper jag hellre 2 st metadon eller tramadol.
aldrig mer!
Citera
2014-07-27, 06:43
Medlem
Ladidas avatar
Men för satan.. Sitta och punda på "bli hård i magen medicin", skulle aldrig någonsin sjunka så jävla lågt..
Folk snackar om att dom är beroende på bajspiller liksom, nu får folk fan bete sig!

Köp riktig beprövad skit (haha) istället för att sitta och muppa med det där.. Jag blir alldeles trött och förbluffad..
Okej om jag vore 16 bast och inte hade en suck att fixa en normal kran så kanske jag hade övervägt det, men ärligt, folk sitter och snackar om att de varit horse'are och grejs, sen sitter dom och pular i sig tarmmedicin!?
Har man ingen "stolthet"?

Det fanns en tid när folk drack handsprit också, lika jävla luffigt beteende..

Skärpning!!
Citera
2014-07-27, 15:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ladida
Men för satan.. Sitta och punda på "bli hård i magen medicin", skulle aldrig någonsin sjunka så jävla lågt..
Folk snackar om att dom är beroende på bajspiller liksom, nu får folk fan bete sig!

Köp riktig beprövad skit (haha) istället för att sitta och muppa med det där.. Jag blir alldeles trött och förbluffad..
Okej om jag vore 16 bast och inte hade en suck att fixa en normal kran så kanske jag hade övervägt det, men ärligt, folk sitter och snackar om att de varit horse'are och grejs, sen sitter dom och pular i sig tarmmedicin!?

Skärpning!!
ja men nu hade jag ju fan inget hemma,och har ingen langare irl.men nej nej aldrig mer
Citera
2014-07-27, 19:28
Medlem
Citat:

Skärpning!!

Många som dricker handsprit i många olika sorters sammanhang, ofta på anstalt eller psyket, själv gjort det. Visst är det pundigt men inte mkt att gnälla över. Man dricker och blir full, det är väl huvudsaken? Inte så att dom/vi som gör det nånsin brytt oss om vad andra tycker och tänker om det hela.
Citera
2014-08-06, 13:30
Medlem
Citat:

Skärpning!!

Visst känner nog de flesta som du gör för loperamid men tänker man lite längre än på vilken hylla i apoteket pillren ligger så förstår man att loperamid är en opiat som alla andra opiater. Heroin stoppar bajssystem ungefär lika effektivt.
Skillnaden är att loperamid har högre affinitet till en effluxpump kallad passage-glycoprotein och således svårare att stanna på CFS-sidan i hjärnan.

Nu har jag aldrig testat loperamid men för mig är det ingen större skillnad på att trixa för att få över mer lope till CSF eller göra olika beredningar för etanol att intas i russyfte.

Då loperamid faktiskt är ett opiatläkemdel som står till försäljning så är det långt mer beprövat än många andra missbruksdroger.
Citera
2014-08-06, 14:06
Medlem
Slingshots avatar
Citat:

Skärpning!!

Loperamid är guld värt till opiod/opiat avtändningar o får man tillräckligt mkt loperamid in i blodbarriären med hjälp utav t ex omeprazol, grapefrukt o tonic water får man ett rus likt kodein, fast som sitter i mkt längre.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in