2013-08-06, 20:11
  #6181
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Vilka har bra Realisationer för tillfället? Tänker främst på Aquascutum, Hackett, C.P, SI, Burberry, Moncler osv.

Är intresserad av detta också, inte blivit något inköp från sommarens reor än.
Citera
2013-08-06, 20:40
  #6182
Medlem
Rossi1891s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissingBaryons
Är intresserad av detta också, inte blivit något inköp från sommarens reor än.

Orkar inte kolla upp alla men jag vet att Stone Island har ganska bra priser på jackor nu. Minst 1-2k mindre än ordinarie pris.

http://www.stoneisland.com/se/stone-island/men/coats-jackets/secondary
Citera
2013-08-06, 22:30
  #6183
Medlem
chiefenLHFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kessler
Okej. Vill ju inte att pikén ska sitta slappt. Börjar bli orolig att jag tom. behöver XXL i jackan. Aja tror jag drar iväg en beställning på L i pikén och XL i jackan så får jag lära mig av misstaget i värsta fall. Är ändå så billigt nu.

Ta din vanliga storlek på pikén. Tracktops (och säkert även jackor) så gäller minst en storlek upp.
Citera
2013-08-10, 11:57
  #6184
Medlem
Herr-Pumps avatar
Hur är Ma.strums vinter/höstjackoe i storlekarna? Duktigt sugen på att beställe en från 12-kollektionen till halva priset men den jag är mest sugen på finns bara i M. Ligger normalt mellan M och L annars
Citera
2013-08-10, 23:35
  #6185
Medlem
GSE_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr-Pump
Hur är Ma.strums vinter/höstjackoe i storlekarna? Duktigt sugen på att beställe en från 12-kollektionen till halva priset men den jag är mest sugen på finns bara i M. Ligger normalt mellan M och L annars

Kör på L då. Det har alltid funkat för mig. Men dubbekolla måtten för säkerhets sull.


F.ö hur är storlekerna på EDwin jeans?
Citera
2013-08-12, 20:41
  #6186
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kessler
Hur är Sergio Tacchinis pikétröjor i storlekarna? Har en vanligt tracktop i storlek L som är lite för liten för mig som i "normala" fall har M/L i tröjor. Jag är smal och lång. Ska jag ta en XL eller L i pikén? Funderar på att köpa en jacka därifrån också men då tror jag att jag kör på XL för säkerhets skull. Har en Ben Sherman-jacka i L som är för liten. Att det ska vara så jävla svårt med storlekar.


Upplever att de är små. Eftersom det är italienska storlekar. Beror visserligen hur du vill att de ska sitta.
Har en Pike i storlek XL och väger 85 cm och är ca 190 lång och den sitter tight.
Citera
2013-08-13, 20:57
  #6187
Medlem
Nån här som köpt mesh reflective, reflective mat, ice-jackan eller den röda ghost piecen från AW13/14 och kan dela med sig av vad ni tycker om respektive plagg och kanske lägga upp några egna bilder?

Den röda ghost piecen är ett givet köp för mig, den tycker jag är ruskigt snygg! Sedan är jag intresserad av mesh reflective, david-tc parka med "innerjacka" och gommato i camo.. finns mycket snyggt!

Denna går inte av för hackor! http://www.firmamentberlin.com/stone_island/24917/ghost_hooded_double_knit_cardigan.html
__________________
Senast redigerad av vivalaboeg 2013-08-13 kl. 21:04.
Citera
2013-08-14, 06:40
  #6188
Medlem
SLR-08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vivalaboeg
Nån här som köpt mesh reflective, reflective mat, ice-jackan eller den röda ghost piecen från AW13/14 och kan dela med sig av vad ni tycker om respektive plagg och kanske lägga upp några egna bilder?

Den röda ghost piecen är ett givet köp för mig, den tycker jag är ruskigt snygg! Sedan är jag intresserad av mesh reflective, david-tc parka med "innerjacka" och gommato i camo.. finns mycket snyggt!

Denna går inte av för hackor! http://www.firmamentberlin.com/stone_island/24917/ghost_hooded_double_knit_cardigan.html

SCM1910 har ice-jackan vet jag, själv är jag inne på att köpa den röda gommato camon.
Håller med om att den röda ghost double knit cardiganen är grym!
Bara hosta upp 700 Euro
Citera
2013-08-14, 15:58
  #6189
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vivalaboeg
Nån här som köpt mesh reflective, reflective mat, ice-jackan eller den röda ghost piecen från AW13/14 och kan dela med sig av vad ni tycker om respektive plagg och kanske lägga upp några egna bilder?

Den röda ghost piecen är ett givet köp för mig, den tycker jag är ruskigt snygg! Sedan är jag intresserad av mesh reflective, david-tc parka med "innerjacka" och gommato i camo.. finns mycket snyggt!

Denna går inte av för hackor! http://www.firmamentberlin.com/stone_island/24917/ghost_hooded_double_knit_cardigan.html

Citat:
Ursprungligen postat av SLR-08
SCM1910 har ice-jackan vet jag, själv är jag inne på att köpa den röda gommato camon.
Håller med om att den röda ghost double knit cardiganen är grym!
Bara hosta upp 700 Euro

Stämmer att jag har Ice-jacket. Väldigt nöjd men inte läge att använda den ännu hehe. Har inte sett de andra i verkligheten ännu men mesh och ghost verkar tunga.
Citera
2013-08-14, 16:39
  #6190
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SCM1910
Stämmer att jag har Ice-jacket. Väldigt nöjd men inte läge att använda den ännu hehe. Har inte sett de andra i verkligheten ännu men mesh och ghost verkar tunga.

Har du lust att fixa några bilder? Du behöver inte visa effekten, men kanske med kragen upp- och nedviken samt jackan på kroppen? Är just kragen jag är lite fundersam kring på de bilder jag sett från försäljningssidor.
Citera
2013-08-14, 16:43
  #6191
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vivalaboeg
Har du lust att fixa några bilder? Du behöver inte visa effekten, men kanske med kragen upp- och nedviken samt jackan på kroppen? Är just kragen jag är lite fundersam kring på de bilder jag sett från försäljningssidor.

Kan jag försöka fixa ja. Tycker kragen är schysst nedvikt med såväl hoodien ute som gömd, men skulle inte ha den uppåt, ser konstigt ut. Jackan är kort i modellen, kan vara bra att veta!
Citera
2013-08-14, 20:51
  #6192
Medlem
GSE_s avatar
S&S har fått in en hel den nya New Balance nu, kommer svida i plånboken vid löning!

http://www.sneakersnstuff.com/xx/37/new-balance#sort=publishedDesc
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in