2008-10-21, 14:43
Medlem
Crazy J Davolas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Argone
Sjysst idé asså men hur ska du göra om nån(eller några) kommer fram och börja bråka och fråga vilka du ''kör för?''

Skaru lägga benen på ryggen eller svinga tillbaka ?

Först förklarar jag sansat att jag endast gillar klädmärket. Vill de fortfarande bråka över en jacka då så kommer jag svinga garanterat. Kommer inte att slå första slaget i alla fall.
Citera
2008-10-21, 15:16
Medlem
Argones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crazy J Davola
Först förklarar jag sansat att jag endast gillar klädmärket. Vill de fortfarande bråka över en jacka då så kommer jag svinga garanterat. Kommer inte att slå första slaget i alla fall.

Haha okej, kom ihåg att dela med dej av blickar, frågor och kommentarer här!
Citera
2008-10-22, 23:29
Medlem
Crazy J Davolas avatar
Citat:
Haha okej, kom ihåg att dela med dej av blickar, frågor och kommentarer här!

Självklart. Halva nöjet Ska bara hitta en SI-jacka jag verkligen tycker om. De jag sett hittills (inte kollat jättemycket) har inte fallit mig i smaken eller så har de brutit mot min övriga stil.
Citera
2008-10-23, 04:23
Medlem
Ska ner till sthlm snart och ska kika på en si tröja. Har för mig att det finns en återförsäljare på nordiska kompaniet kan det stämma?
Citera
2008-10-23, 07:36
Medlem
Argones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Splitfire
Ska ner till sthlm snart och ska kika på en si tröja. Har för mig att det finns en återförsäljare på nordiska kompaniet kan det stämma?

Vet inte, annars kan du ju titta in på NittyGritty eller The Terrace?
Citera
2008-10-23, 21:35
Medlem
Citat:
Vet inte, annars kan du ju titta in på NittyGritty eller The Terrace?
Såg att nittygrittys hemsida låg nere för underhåll, någon som vet vars den ligger?
Citera
2008-10-23, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Splitfire
Såg att nittygrittys hemsida låg nere för underhåll, någon som vet vars den ligger?

Krukmakargatan 2* vet inte exakt vilket nummer men är rätt säker på att det har något med 20 att göra iaf. Eniro is your friend. Du åker till Mariatorget och går upp Torkel***gatan iaf!
Sen säljer NK även en del SI.
Citera
2008-10-25, 01:27
Medlem
15th Avenues avatar
Ni som testar det där SI-experimentet, bara ni håller er undan fotboll så bör det gå ok! Om inte någon käftar på fyllan, det vill säga.
Citera
2008-10-25, 17:57
Medlem
Slumlords avatar
Är det bara i Västerås Stone island verkar ha fått en viss spridning även i invandrarkretsar? Jag har sett minst tre-fyra spänniga invandrare av det lite "flottigare" slaget (ni vet hårgele, vit skjorta, sliskiga drinkar) ha SI-jackor.

Frågan är om det är för att det är ett italienskt märke som i deras värld indikerar stil eller om det är den hårdföra imagen som fotbollen gett märket de vill åt? Jag kan tillägga att jag är till 99,99 procent säker på att dessa personer inte var några fotbollsgrabbar.
Citera
2008-10-28, 20:00
Medlem
carlss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 15th Avenue
Ni som testar det där SI-experimentet, bara ni håller er undan fotboll så bör det gå ok! Om inte någon käftar på fyllan, det vill säga.

Lite vettig får man vara också, tänker ju inte direkt ta med den på derby.
Citera
2008-10-28, 22:58
Medlem
StoneWolfs avatar
Funderar på att skaffa en Baracuta G9 och det verkar som att Ben Sherman har kopplingar till Baracuta märket då NK har en modell där de kollabbar. Är det bara bullshit att folk vill slåss pga ens klädval eller finns det någon sanning i ryktet? Gärna från någon med insikt och inte någon som tror sig veta.
Citera
2008-10-29, 00:47
Medlem
Argones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StoneWolf
Funderar på att skaffa en Baracuta G9 och det verkar som att Ben Sherman har kopplingar till Baracuta märket då NK har en modell där de kollabbar. Är det bara bullshit att folk vill slåss pga ens klädval eller finns det någon sanning i ryktet? Gärna från någon med insikt och inte någon som tror sig veta.

Vad man kan se i tråden (och från andra sammanhang) är det mest Burberry & SI kepsar, SI jackor & pullovers och CP Company som är sånt folk tänder till på.. vet dock inte hur vanligt det är.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in