2008-01-18, 19:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alexander857
Fan jag ville ju ha ett lätt svar så jag antingen kunde välja m eller l. En person har sagt till mig att de har små storlekar, isåfall så får jag ju ta en l. Jag vet inte om jag vågar lita på att det stämmer bara, ingen mer med erfarenhet?

Har faktiskt en Ben Sherman-tröja på mig nu...Den passar perfekt på mig iaf...Vart hade du tänkt dig att köpa tröjan från?
Citera
2008-01-18, 19:32
Medlem
Alexander857s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Davinho
Har faktiskt en Ben Sherman-tröja på mig nu...Den passar perfekt på mig iaf...Vart hade du tänkt dig att köpa tröjan från?

Här tänkte jag köpa den: http://www.dress-for-less.se , och det var en skjorta jag skulle ha. Men du har ingen uppfattning om det är små eller stora storlekar då?
Citera
2008-01-18, 19:50
Medlem
Citat:
Här tänkte jag köpa den: http://www.dress-for-less.se , och det var en skjorta jag skulle ha. Men du har ingen uppfattning om det är små eller stora storlekar då?

Normala, kanske lite små .
Citera
2008-01-19, 14:55
Medlem
Crazy J Davolas avatar
Jag är 183 cm och väger runt 80 kg (vältränad, folk tror jag väger 90)

Jag köper Ben Sherman skjortor i storlek M och då sitter de lite tajt och slimmat precis som jag vill ha dem
Citera
2008-01-19, 15:00
Medlem
Doxologys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crazy J Davola
Jag är 183 cm och väger runt 80 kg (vältränad, folk tror jag väger 90)

Jag köper Ben Sherman skjortor i storlek M och då sitter de lite tajt och slimmat precis som jag vill ha dem

Ungefär som ungen i "This is England" då? Det låter väldigt fräckt.
Citera
2008-01-19, 15:38
Medlem
motsatss avatar
Citat:
Fan jag ville ju ha ett lätt svar så jag antingen kunde välja m eller l. En person har sagt till mig att de har små storlekar, isåfall så får jag ju ta en l. Jag vet inte om jag vågar lita på att det stämmer bara, ingen mer med erfarenhet?

Om vi säger såhär.
Jag har XL oftast.
Har XL i ben sherman.
Citera
2008-01-19, 15:52
Medlem
Alexander857s avatar
Tack för svaren. Jag köpte en m och l bara för att skjortan var så snygg. Får väl ge bort den som passar sämre.
Citera
2008-01-28, 22:27
Medlem
F5MMANs avatar
Förbjudet? Lag?

Funderar på att skaffa en Stone Island tröja med sån "lapp" på ärmen. Nu undrar jag, finner huliganidioter detta stötande? Att man använder plagg från deras märke?
Har läst att någon här i tråden snacka om att någon blev nerslagen etc.
Det är ju trots allt bara ett märke!
Citera
2008-01-28, 22:41
Medlem
Gå runt i vilka kläder du vill, herregud skit i vad några huliganer tycker. Inte precis så att de går runt på varje gata.
Citera
2008-01-28, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av F5MMAN
Funderar på att skaffa en Stone Island tröja med sån "lapp" på ärmen. Nu undrar jag, finner huliganidioter detta stötande? Att man använder plagg från deras märke?

Lappen går att knäppa bort från armen, detta borde göra så att du slipper de flesta som går runt och letar bråk.
Citera
2008-01-29, 10:51
Medlem
chekiuss avatar
Citat:

Att bara bära en SI jacka kan jag väl inte tänka mig att någon tycker är stötande. Däremot om du sportar vita sneakers, keps och försöker gå som Pete i greenstreet hooligans kan jag tänka mig att du får blickarna på dig.
Citera
2008-01-29, 11:30
Bannlyst
Citat:

Du kommer per automatik bli påhoppad i samma sekund du bär dessa plagg utanför hemmets trygga vrå. Ta detta som fakta och försök istället anamma hela kulturen som denna stil är bygg runt.

t.ex. kan du, för att underlätta, kalla alla som ens tittar på dig för "fucking mug" och "wanker". Detta för att visa att du inte är rädd. "huliganidioter" luktar sig nämligen till rädsla likt en fragmatuggande kamphund.

Sen kan du i direkt presumtivt syfte skrika "I see u cunt -cut u first".(Dessutom bör du vifta och gestikulera hejvilt för att verkligen understryka att du menar allvar.) Detta fungerar även för att visa att du är uppdaterad med den "senaste" mediala kulturen kring fenomenet casuals.

Lycka till!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in