2007-09-22, 12:19
Medlem
Bruce Waynes avatar
Slog ihop två trådar om "Huliganmärken".

/BW, moderator
Citera
2007-09-22, 21:38
Bannlyst
överbetalt med stoneisland dock.. Ben sherman är väl lagom prisklass
Citera
2007-09-22, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cst
Finns det inte redan massvis med trådar som behandlar precis samma sak?
Som svar på frågan, du blir automatisk kat. C om du köper en SI jacka eller Hackett piké, men det visste du väl redan?

Men åååååh. Inte det märket oxå. Jämnfört med SI, som har groteskt fula kläder, så är ju iaf Hackett-kläderna värda sitt pris. Jävligt snygga pikéer framförallt.
Citera
2007-09-22, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deeya
överbetalt med stoneisland dock.. Ben sherman är väl lagom prisklass

Är ju en av anledningarna till att just SI är ett sk huliganmärke och att Ben Sherman inte är det.
Citera
2007-09-23, 15:09
Medlem
Är en fake, va?
http://www.tradera.com/Stone_Island_t_shirt_svart_small-auktion-48246340

Med tanke på att orden är omkastade på märket.
Citera
2007-09-23, 16:42
Medlem
Slumlords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av turbo75
Är en fake, va?
http://www.tradera.com/Stone_Island_t_shirt_svart_small-auktion-48246340

Med tanke på att orden är omkastade på märket.

Fake så det skriker om det. Tagen (vad fan heter det på svenska? Etiketten?) är bland det sämsta jag har sett.
Citera
2007-09-25, 16:11
Medlem
Petes jacka ??

Vad är det för märke och är det nån som vet vart man kan hiotta en sånn jacka/rock som pete har i filmen green street hooligans ????
Citera
2007-09-26, 18:52
Medlem
JazzforMiless avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bengts_ grabb

Med risk att framstå som en idiot: Vad är det som är så kul med Joppes inlägg? Så många som kommenterat det att det måste finnas nåt djupare bakom än va djag uppfattar.

Citat:
Ursprungligen postat av turbo75
Fattar inte heller men det är födmodligen för att jag inte sett filmen.

Jag tror att det roliga är att killen vill ha en jacka som han sett i en film. Detta brukar aldrig väcka löje hos någon, men när det kommer till "huliganfilm" verkar det ytterst roligt för många. Det är mig veterligen en rätt klassisk trenchcoat det handlar om, vilket gör det än mer oförståeligt att det skulle vara så fasansfullt kul. Rätta mig om jag har fel dock, har inte sett filmen.
Citera
2007-09-26, 19:07
Medlem
Med tanke på att alla nu för tiden vill vara casual så är det inte speciellt långsökt att tycka det är underhållande...
Citera
2008-01-18, 18:56
Medlem
Alexander857s avatar
Snor en gammal tråd för en fråga bara.

Ska köpa en Ben Sherman-skjorta över nätet. Grejen är att jag har typ fiftyfifty med m och l i garderoben när vi snackar skjortor. Nån som har koll på om Ben Sherman brukar ha stora eller små storlekar?
Citera
2008-01-18, 19:01
Medlem
motsatss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alexander857
Snor en gammal tråd för en fråga bara.

Ska köpa en Ben Sherman-skjorta över nätet. Grejen är att jag har typ fiftyfifty med m och l i garderoben när vi snackar skjortor. Nån som har koll på om Ben Sherman brukar ha stora eller små storlekar?

Dem brukar ha normalstora
har också en skjorta därifrån.
Citera
2008-01-18, 19:07
Medlem
Alexander857s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av motsats
Dem brukar ha normalstora
har också en skjorta därifrån.

Fan jag ville ju ha ett lätt svar så jag antingen kunde välja m eller l. En person har sagt till mig att de har små storlekar, isåfall så får jag ju ta en l. Jag vet inte om jag vågar lita på att det stämmer bara, ingen mer med erfarenhet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in