Citat:
Ursprungligen postat av Snokatt
Haha nejtack. Skulle inte ens ha på mig den om jag fick betalt
Ja det kanske händer någon gång att någon "tuff" kille kommer fram. Dock är jag lång och styrketränar förtillfället. Så lite motstånd får dem allt om de ska försöka bevisa något
Men ja, dom riktiga "grabbarna" tror jag bara skiter i en. Jag ser förövrigt inte ut som någon "grabb", förutom kläderna då.
Jag tycker oxå det verkar lite för mycket att ta av den. Den är inte alls stor och ja, känns bara ännu löjligare att ta av sig den?
Har ju tillex flera Morrisplagg där jag skyltar rätt bra över hela magen/ryggen med texten MORRIS. Samt en Adidasväska som det står ADIDAS på utmed sidan. Och det är ju ingen som stör sig på.
Som jag sa tidigare, det hade varit skillnad om det stog STONE ISLAND över hela ryggen. Nu är det ju bara en liten Patch på armen på en annars helt svart jacka. Typ som Canada Goose patchen på deras parkasjacka.
Dock kommer jag kanske ta av mig den när det är fotbollsmatch i stan för att undvika att bli inblandad i något
Ja det kanske händer någon gång att någon "tuff" kille kommer fram. Dock är jag lång och styrketränar förtillfället. Så lite motstånd får dem allt om de ska försöka bevisa något
Men ja, dom riktiga "grabbarna" tror jag bara skiter i en. Jag ser förövrigt inte ut som någon "grabb", förutom kläderna då.Jag tycker oxå det verkar lite för mycket att ta av den. Den är inte alls stor och ja, känns bara ännu löjligare att ta av sig den?
Har ju tillex flera Morrisplagg där jag skyltar rätt bra över hela magen/ryggen med texten MORRIS. Samt en Adidasväska som det står ADIDAS på utmed sidan. Och det är ju ingen som stör sig på.
Som jag sa tidigare, det hade varit skillnad om det stog STONE ISLAND över hela ryggen. Nu är det ju bara en liten Patch på armen på en annars helt svart jacka. Typ som Canada Goose patchen på deras parkasjacka.
Dock kommer jag kanske ta av mig den när det är fotbollsmatch i stan för att undvika att bli inblandad i något

1. Spelar ingen roll om du styrketränar, det gör dig inte till en fighter om du hamnar i trubbel
2. Adidas är så mainstream att ingen funderar "är han grabb"
3. Morris är inte Casual, NÅNSTANS
4. Patchen är en signatur, tror enda skillnaden mellan den och texten "STONE ISLAND" är att patchen faktiskt är originell och märkets signum