2012-10-09, 10:31
  #4993
Medlem
Fracap säljs bl.a. på Caliroots Gå in o testa vettja
Citera
2012-10-09, 17:08
  #4994
Medlem
a-didass avatar
Nån som har några schyssta vinterdojor att tipsa om?
Citera
2012-10-09, 17:39
  #4995
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av a-didas
Nån som har några schyssta vinterdojor att tipsa om?
Red wing och Diemme tycker jag, deras kängor håller hög kvalité.

Lyckades hitta ett par snygga RL kängor för några månader sedan och slog till, dom liknar ovan nämnda märkens kängor.

Tror även SI och gått ihop med Diemme och gjort skor ihop, typ bergsklättrar varianten, finns på end clothing om jag inte minns fel
Citera
2012-10-09, 18:30
  #4996
Medlem
a-didass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Red wing och Diemme tycker jag, deras kängor håller hög kvalité.

Lyckades hitta ett par snygga RL kängor för några månader sedan och slog till, dom liknar ovan nämnda märkens kängor.

Tror även SI och gått ihop med Diemme och gjort skor ihop, typ bergsklättrar varianten, finns på end clothing om jag inte minns fel
Fan va schyssta dojor, diemme hade några jävligt snygga. Båda märkena finns också på caliroots såg jag ..
Citera
2012-10-09, 21:57
  #4997
Medlem
Någon som vet någon butik i Sverige online eller butik i London som säljer Diemme modellen Marostica Mid? Hur är storlekarna i Diemme skor? Är det ens normala storlek, har storlek 42 i Adidas.
Citera
2012-10-10, 19:11
  #4998
Medlem
Har en fundering kring en Mille Miglia-jacka, är det här samma modell - om vi bortser från färgen?

http://caliroots.com/c-store/product.asp?id=36096

http://www.terrace.se/system/search/product.asp?id=4552

Eller är det en annan modell när den heter "Giobotto"? Finns inget art. no på terrace.
Citera
2012-10-10, 19:20
  #4999
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vivalaboeg
Har en fundering kring en Mille Miglia-jacka, är det här samma modell - om vi bortser från färgen?

http://caliroots.com/c-store/product.asp?id=36096

http://www.terrace.se/system/search/product.asp?id=4552

Eller är det en annan modell när den heter "Giobotto"? Finns inget art. no på terrace.

Det är samma jacka. Ganska säker på det. Annars vore det gamla modeller de säljer. Ring/maila butiken och fråga om modellnummer. Alls C.P Company har två nummer och sifferkombinationer. Ett för modell och ett för färg.
Citera
2012-10-10, 19:55
  #5000
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BirminghamB6
Det är samma jacka. Ganska säker på det. Annars vore det gamla modeller de säljer. Ring/maila butiken och fråga om modellnummer. Alls C.P Company har två nummer och sifferkombinationer. Ett för modell och ett för färg.
Angående dessa jackor, är inte detta vintervarianten/varmare varianten, "finare" om så vill, den man ser många ha på sig i England är en tunnare, eller ser ut som det iaf?

Tunnare modeller:
http://sphotos-h.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/311110_425549140841313_1607630613_n.jpg
http://sphotos-f.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-prn1/47554_422883347774559_1426112980_n.jpg
http://sphotos-b.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/387121_399173806812180_539629595_n.jpg
http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-prn1/558431_399605216769039_1699881620_n.jpg

De ser annorlunda ut jämfört med dom som finns på caliroots, terrace, casualclothing.dk etc
Citera
2012-10-10, 21:47
  #5001
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Angående dessa jackor, är inte detta vintervarianten/varmare varianten, "finare" om så vill, den man ser många ha på sig i England är en tunnare, eller ser ut som det iaf?

Tunnare modeller:
http://sphotos-h.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/311110_425549140841313_1607630613_n.jpg
http://sphotos-f.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-prn1/47554_422883347774559_1426112980_n.jpg
http://sphotos-b.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/387121_399173806812180_539629595_n.jpg
http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-prn1/558431_399605216769039_1699881620_n.jpg

De ser annorlunda ut jämfört med dom som finns på caliroots, terrace, casualclothing.dk etc

Det där är vår- och sommarmodeller. De släpper ju nya modeller varje halvår. Det du ser i de flesta butiker just nu är fodrade höst och vintermodeller.
Citera
2012-10-10, 21:51
  #5002
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BirminghamB6
Det där är vår- och sommarmodeller. De släpper ju nya modeller varje halvår. Det du ser i de flesta butiker just nu är fodrade höst och vintermodeller.
Aha okej, har inte sett vår och sommarmodeller innan (förutom på ebay och dylika sidor) men har inte letat aktivt kanske, skiljer det mycket i pris?
Citera
2012-10-10, 23:10
  #5003
Medlem
yooiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Aha okej, har inte sett vår och sommarmodeller innan (förutom på ebay och dylika sidor) men har inte letat aktivt kanske, skiljer det mycket i pris?
Försumbart skulle jag vilja påstå.
Citera
2012-10-10, 23:25
  #5004
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yooii
Försumbart skulle jag vilja påstå.
Finns det nån bra sida som säljer sådana i dagsläget? Förutom Ebay, Identity-menswear och andra skumsidor
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in