Citat:
Ursprungligen postat av a-didas
Nån som har några schyssta vinterdojor att tipsa om?
Red wing och Diemme tycker jag, deras kängor håller hög kvalité.
Lyckades hitta ett par snygga RL kängor för några månader sedan och slog till, dom liknar ovan nämnda märkens kängor.
Tror även SI och gått ihop med Diemme och gjort skor ihop, typ bergsklättrar varianten, finns på end clothing om jag inte minns fel