Ma Strum Snipern är riktigt skön, dock inte så varm som jag hoppats. Så frågan är om man ska satsa på en ny dunjacka, t.ex. SI's förhållandevis snygga variant, eller sikta in sig på lite varma och snygga tröjor att ha undertill? Förslag isf på tröjor att ha undertill som passar bra nu under vintern?
Fast den jackan kändes väl som vilken intersport-jacka som helst? Äh det är vad jag tycker.
Ma Strum Snipern är riktigt skön, dock inte så varm som jag hoppats. Så frågan är om man ska satsa på en ny dunjacka, t.ex. SI's förhållandevis snygga variant, eller sikta in sig på lite varma och snygga tröjor att ha undertill? Förslag isf på tröjor att ha undertill som passar bra nu under vintern?
Skit i det och köp öl för pengarna istället! Det håller dig både upptagen och varm
Ma Strum Snipern är riktigt skön, dock inte så varm som jag hoppats. Så frågan är om man ska satsa på en ny dunjacka, t.ex. SI's förhållandevis snygga variant, eller sikta in sig på lite varma och snygga tröjor att ha undertill? Förslag isf på tröjor att ha undertill som passar bra nu under vintern?
Just den jackan du länkade tyckte jag såg väldigt tråkig ut faktiskt. Känns lite som de Nike och Helly Hansen jackorna folk sprang runt i på mitten av 90-talet. Men gillar du så kör! Men jag skulle nog rekommendera Snipern långt före.
Jo jag vet det, båda är lika snygga och de är kända för sin kvalité, men den ena måste ju vara bättre än den andra så att säga...
Beror väl lite på vad du söker också. Vill du ha stickat ska du satsa på Ma.Strum. Personligen tycker jag bättre om Ma.strum men det är mer för stilen.