2010-11-17, 22:47
  #2593
Medlem
lugna ner digs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av manker
Ma Strum Snipern är riktigt skön, dock inte så varm som jag hoppats. Så frågan är om man ska satsa på en ny dunjacka, t.ex. SI's förhållandevis snygga variant, eller sikta in sig på lite varma och snygga tröjor att ha undertill? Förslag isf på tröjor att ha undertill som passar bra nu under vintern?
Fast den jackan kändes väl som vilken intersport-jacka som helst? Äh det är vad jag tycker.
Citera
2010-11-17, 23:46
  #2594
Medlem
ischs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av manker
Ma Strum Snipern är riktigt skön, dock inte så varm som jag hoppats. Så frågan är om man ska satsa på en ny dunjacka, t.ex. SI's förhållandevis snygga variant, eller sikta in sig på lite varma och snygga tröjor att ha undertill? Förslag isf på tröjor att ha undertill som passar bra nu under vintern?

Skit i det och köp öl för pengarna istället! Det håller dig både upptagen och varm
Citera
2010-11-19, 21:18
  #2595
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av manker
Ma Strum Snipern är riktigt skön, dock inte så varm som jag hoppats. Så frågan är om man ska satsa på en ny dunjacka, t.ex. SI's förhållandevis snygga variant, eller sikta in sig på lite varma och snygga tröjor att ha undertill? Förslag isf på tröjor att ha undertill som passar bra nu under vintern?

Just den jackan du länkade tyckte jag såg väldigt tråkig ut faktiskt. Känns lite som de Nike och Helly Hansen jackorna folk sprang runt i på mitten av 90-talet. Men gillar du så kör! Men jag skulle nog rekommendera Snipern långt före.
Citera
2010-11-21, 02:01
  #2596
Medlem
liarsenics avatar
Ska lägga en beställning på en tröja, väger mellan en Ma.strum och en Paul & Shark, vilket märke ska jag beställa för bästa kvalité?
Citera
2010-11-21, 02:10
  #2597
Medlem
VonRofs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av liarsenic
Ska lägga en beställning på en tröja, väger mellan en Ma.strum och en Paul & Shark, vilket märke ska jag beställa för bästa kvalité?

du behöver nog inee vara orolig för kvailten i nån vdem.
Citera
2010-11-21, 02:15
  #2598
Medlem
liarsenics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VonRof
du behöver nog inee vara orolig för kvailten i nån vdem.


Jo jag vet det, båda är lika snygga och de är kända för sin kvalité, men den ena måste ju vara bättre än den andra så att säga...
Citera
2010-11-21, 11:29
  #2599
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av liarsenic
Jo jag vet det, båda är lika snygga och de är kända för sin kvalité, men den ena måste ju vara bättre än den andra så att säga...

Tror att de är ungefär jämbördiga, har hört att P&S har grym kvalité men Ma.Strum lär inte vara så dålig den heller.

Langa bild på de båda?
Citera
2010-11-21, 11:51
  #2600
Medlem
Little.Geezers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av liarsenic
Jo jag vet det, båda är lika snygga och de är kända för sin kvalité, men den ena måste ju vara bättre än den andra så att säga...

Beror väl lite på vad du söker också. Vill du ha stickat ska du satsa på Ma.Strum. Personligen tycker jag bättre om Ma.strum men det är mer för stilen.
Citera
2010-11-21, 12:37
  #2601
Medlem
liarsenics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kirenstilen
Tror att de är ungefär jämbördiga, har hört att P&S har grym kvalité men Ma.Strum lär inte vara så dålig den heller.

Langa bild på de båda?

P&S: http://www.woodhouseclothing.com.php5-5.dfw1-2.websitetestlink.com/images/products/zoomable/pk8p0042382_1x.jpg

Ma.Strum: http://www.tweed.nu/shop/17664/art64/h8558/6038558-origpic-13e3e0.jpg

Ungefär samma pris. Lutar åt P&S faktiskt.
Citera
2010-11-21, 12:48
  #2602
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av liarsenic
P&S: http://www.woodhouseclothing.com.php5-5.dfw1-2.websitetestlink.com/images/products/zoomable/pk8p0042382_1x.jpg

Ma.Strum: http://www.tweed.nu/shop/17664/art64/h8558/6038558-origpic-13e3e0.jpg

Ungefär samma pris. Lutar åt P&S faktiskt.

Ganska tråkiga tröjor faktiskt, skulle kunna få mycket snyggare för samma pris. Men av de två skulle jag valt Ma.Strum tröjan.
Citera
2010-11-21, 18:09
  #2603
Medlem
Little.Geezers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av liarsenic
P&S: http://www.woodhouseclothing.com.php5-5.dfw1-2.websitetestlink.com/images/products/zoomable/pk8p0042382_1x.jpg

Ma.Strum: http://www.tweed.nu/shop/17664/art64/h8558/6038558-origpic-13e3e0.jpg

Ungefär samma pris. Lutar åt P&S faktiskt.

Paul & Sharken ser riktigt skön. Du lär inte bli missnöjd!
Citera
2010-11-21, 19:41
  #2604
Medlem
liarsenics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kirenstilen
Ganska tråkiga tröjor faktiskt, skulle kunna få mycket snyggare för samma pris. Men av de två skulle jag valt Ma.Strum tröjan.

Citat:
Ursprungligen postat av Little.Geezer
Paul & Sharken ser riktigt skön. Du lär inte bli missnöjd!

Gillar inte tröjor med så mycket färg, kör mest sånthär

Körde på P&S!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in