2011-10-11, 00:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
coden funkade inte för mig iaf

Inte? Skumt! Drogs av när jag la beställningen. Men kanske får pröjsa fullt ändå? Aja, den som lever får se.

Edit: Ja det var jävligt konstigt. Prövade gå in och lägga en tröja i kundvagnen nu och fungerade inte med koden för mig heller. Kanske hade satans tur då vid första beställningen.
Senast redigerad av wahlz 2011-10-11 kl. 00:37.
Citera
2011-10-11, 00:43
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wahlz
Inte? Skumt! Drogs av när jag la beställningen. Men kanske får pröjsa fullt ändå? Aja, den som lever får se.

Edit: Ja det var jävligt konstigt. Prövade gå in och lägga en tröja i kundvagnen nu och fungerade inte med koden för mig heller. Kanske hade satans tur då vid första beställningen.
Har du använt sidan förut? Hur lång är leveranstiden? Första gången jag köpte en grej där, de brukar sällan ha mina storlekar.
Citera
2011-10-11, 01:00
Medlem
CC.dk brukar ha schysst lev tider. har beställt därifrån 10talet ggr och alltid har det kommit inom ca 5-7 dagar.
Citera
2011-10-11, 07:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TRR
CC.dk brukar ha schysst lev tider. har beställt därifrån 10talet ggr och alltid har det kommit inom ca 5-7 dagar.

Det är ju standard ifall man beställer ifrån en seriös sida? Vill man ha snabb leverans ska man välja UPS eller motsvarande, direkt till dörren inom någon dag, däremot måste man ju vara hemma och ta emot paketet.
Citera
2011-10-11, 14:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kirenstilen
Det är ju standard ifall man beställer ifrån en seriös sida? Vill man ha snabb leverans ska man välja UPS eller motsvarande, direkt till dörren inom någon dag, däremot måste man ju vara hemma och ta emot paketet.

Ja..det kan jag hålla med om iaf med svenskamått mätt. Har varit med om saker som kommit efter ett par måndaer och saker som inte kommit alls.
Citera
2011-10-11, 23:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av priMez0r
http://www.trendhunter.com/trends/adidas-originals-forest-hills

Det blir svårt att bära upp dessa. Men jag slog till på ett par ändå.

Har själv funderat på dessa men det skulle bara se löjligt på mig eftersom att jag bär en grön anorak. Men snygga är dem.
Citera
2011-10-12, 17:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mojojojojojo
Har själv funderat på dessa men det skulle bara se löjligt på mig eftersom att jag bär en grön anorak. Men snygga är dem.

Du syftar på outfiten i en viss film alltså?
Själv har jag mest en svart eller marinblå parkas eller en grå duffel typ. Vet inte riktigt när jag ska ha
mina forest hills...
Citera
2011-10-12, 22:56
Medlem
bajenvraks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wahlz
Kände idag att min väldigt slitna gamla trotjänare till jacka inte duger längre. Slog på stort och la en beställning på denna skönhet:

http://casualclothing.dk/shop/stone-island-jacket-17952p.html

Lägger normalt aldrig så här (för mig) absurda pengar på ett enskilt plagg, men prövade jackan när jag var i London nyligen och tyckte verkligen om den.

Hänger inte i tråden normalt men tänkte bara flika in att jag efter lite googlande hittade en discount kod som fungerade på deras hemsida som någon kanske får användning för.

Discount code: ultras-tifo.net

Ger 15% discount, inte mycket men alltid något!

Mycket pengar kanske men snygg är den, stilren o tidlös... Du kommer se propper ut i många år i den. Bra köp
Citera
2011-10-14, 11:34
Medlem
Tricky Kids avatar
Nå vilka har hängt på låset idag?

989 euro är ju inte jättebilligt precis.

http://www.nittygrittystore.com/client/nittygritty/dynamic/articles/si-image-4_5721.jpg
Citera
2011-10-15, 00:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tricky Kid
Nå vilka har hängt på låset idag?

989 euro är ju inte jättebilligt precis.

http://www.nittygrittystore.com/client/nitygritty/dynamic/articles/si-image-4_5721.jpg
Inget köande och inget köp men jag gillar verkligen jackan.
Hade jag inte sprängt höstbudgeten på broggar, vibramsulor och amerikanskt 60/40 så hade jag nog övervägt ett inköp.
Senast redigerad av Wezt 2011-10-15 kl. 01:10.
Citera
2011-10-15, 12:11
Medlem
Little.Geezers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av priMez0r
Håller med på ett sätt, men hade ändå gärna haffat ett par. Gillar inte höga sneakers, och funderar på ett par Hills i andra färger (finns på JDsports). Men drömmen hade varit att gräva fram ett par i den klassika färgsättningen, såg ett par nyligen.

Kan inget annat än hålla med.

Såg själv ett par av de klassiska färgerna här i veckan. Sjukt intressant att FH med de rätta färgerna fortfarande finns där ute!
Citera
2011-10-15, 12:17
Medlem
Vuxenkos avatar
Åker till London imorgon för att kika fotboll och shoppa. Någon som kan ge lite tips på vart man kan köpa casualmärken så som Hacket, Fred Perry, Stone Island osv?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in