2012-04-27, 23:45
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BirminghamB6
Allt retro Adidas ar bra.

Det mesta i alla fall.
Länka vet ja
Citera
2012-04-28, 00:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Länka vet ja

Har har du lite inspiration. Tycker det handler lite om att hitta de trainers som inte alla andra har. Sedan tycker jag det ar battre att ha manga par skor sa man inte sliter for mycket pa alsklingarna.

http://shoeclassics.com/
Citera
2012-04-28, 00:25
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Har har du lite inspiration. Tycker det handler lite om att hitta de trainers som inte alla andra har. Sedan tycker jag det ar battre att ha manga par skor sa man inte sliter for mycket pa alsklingarna.

http://shoeclassics.com/
Fast man får vara försiktig med skor när man köper över internet, en 9½ av ett par skor kan kännas annorlunda än en annan 9½..

Mina diadora 9½ är större än 9½ forest hillsen te.x både på längd och bredd
Citera
2012-04-28, 00:33
Medlem
Citat:
Fast man får vara försiktig med skor när man köper över internet, en 9½ av ett par skor kan kännas annorlunda än en annan 9½..

Mina diadora 9½ är större än 9½ forest hillsen te.x både på längd och bredd

Ja alltsa, det ar ju skillnad pa UK och US storkekar. En UK9.5 motsvarar en US10. Du maste kolla vilket system sidan du handlar fran anvander for system. Sedan kan det naturligtvis skilja en aning mellan olika modeller.
Citera
2012-04-28, 01:13
Medlem
NirvanAs avatar
Tycker det är få adidas classics som sticker ut egentligen...

Nån som prövat ett par Cruyff Classics? sköna?
Citera
2012-04-28, 11:58
Medlem
GSE_s avatar
Citat:
Tycker det är få adidas classics som sticker ut egentligen...

Nån som prövat ett par Cruyff Classics? sköna?

Tcyker iofs att det är det som är skönt med dom. Visst jag drar på mig ett par Forrest Hills eller ett par blåa eller röda New Balance när jag är på det humöret men ibland är det skönt med det vita så att säga.

Sen finns det ju en hel del Adidas med färger också.

Cruyff har jag funderat på ett tag nu men inte slagit till än. Säg till vad du tycker om du nu gör det före mig =)
Citera
2012-04-28, 12:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GSE_
Tcyker iofs att det är det som är skönt med dom. Visst jag drar på mig ett par Forrest Hills eller ett par blåa eller röda New Balance när jag är på det humöret men ibland är det skönt med det vita så att säga.

Sen finns det ju en hel del Adidas med färger också.

Cruyff har jag funderat på ett tag nu men inte slagit till än. Säg till vad du tycker om du nu gör det före mig =)

Skulle nog saga att majoriteten av alla classic adidas ar annat an vita.
Citera
2012-04-28, 23:29
Medlem
GSE_s avatar
Citat:
Skulle nog saga att majoriteten av alla classic adidas ar annat an vita.

Japp. Men antar att det var dom vita versionerna han syftade på? Annars vet jag inte hur man kan tycka att dom inte sticker ut :P
Citera
2012-04-29, 00:03
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GSE_
Japp. Men antar att det var dom vita versionerna han syftade på? Annars vet jag inte hur man kan tycka att dom inte sticker ut :P
Tycker alla ser ut som den typiska adidas skon som finns på Stadium fast i lite mer spexiga färger typ.
Citera
2012-04-29, 04:00
Medlem
NirvanAs avatar
Funderar på ett par gula eller blåa new balance skor... blåa känns som de passar lite bättre till fler byxor än vad gula skulle göra..men gula sticker ju ut lite mer.... hur är new balance passform, är de platta eller uppbyggda i hålfoten? smala/breda osv?
Citera
2012-04-29, 07:10
Medlem
GSE_s avatar
Citat:
Tycker alla ser ut som den typiska adidas skon som finns på Stadium fast i lite mer spexiga färger typ.

Jaså du syftar på designen i sig. Mja, vet inte om jag håller med men jag är ju en sucker för Adidas så min åsikt är ju lite biased.
Citera
2012-04-30, 09:14
Medlem
Tricky Kids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wezt
Om jag inte minns helt fel så har det väl CP Company satt glasögon på luvtröja redan för ett par år sedan. Ytterst fult är det dock.

De där byxorna var inte mycket vackrare.

http://forumbilder.se/show.aspx?iid=f90201291224Ab146
http://forumbilder.se/show.aspx?iid=fa0201291258A5b38

CP har ju kört med glasögon i tröjor i många många år. Kan hålla med om att det inte är så snyggt dock så måste jag erkänna att en och annan tröja åkt hem. Denna har väl 6 år på nacken men används fortfarande än idag fast 40 års strecket är löjligt nära.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in