2016-05-08, 11:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Istok91
Vad kör ni på för T-shirts nu på sommaren? Själv tänkte jag köpa något från Ellesse och Adidas.

Tycker Aquascutums med ficka på bröstet är sköna. Bra passform och kvalite på bomullen.
Citera
2016-05-08, 22:46
Medlem
Mounotos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Istok91
Vad kör ni på för T-shirts nu på sommaren? Själv tänkte jag köpa något från Ellesse och Adidas.
Själv kör jag mest vita tischor, men har alla möjliga färger. Alla utan trycck
Citera
2016-05-10, 19:27
Medlem
Starkodders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anonym94
Som sagt. har någon här varit inne på Terrace idag så får ni gärna skriva hur Submariner är storleksmässigt. Som SI eller normala?

Jag kan meddela att de är normala i storleken. M sitter perfekt på mig, mycket nöjd!
Citera
2016-05-25, 12:25
Medlem
Mac10jiffys avatar
Denhär tråden var då död på sistone Sergio tacchini, är det ngn som har lite koll på strl där. Antar att det är italinskt, dvs en xl är som en L. Har jag rätt?
Peace!
Citera
2016-05-25, 15:30
Medlem
Någon i Göteborgstrakten som har koll på stadens utbud? Är ute efter butiker med Adidas, Fila, Ben Sherman, Ellesse, Fred Perry, Ma.Strum, Weekend Offender, SI, CP osv.

Vet att det finns en hel del på NK, men finns det några övriga butiker med bra utbud? Inget liknande Terrace i Sthlm?
Citera
2016-05-25, 16:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av diddekaa
Någon i Göteborgstrakten som har koll på stadens utbud? Är ute efter butiker med Adidas, Fila, Ben Sherman, Ellesse, Fred Perry, Ma.Strum, Weekend Offender, SI, CP osv.

Vet att det finns en hel del på NK, men finns det några övriga butiker med bra utbud? Inget liknande Terrace i Sthlm?
Adidas säljer ju alla sportbutiker, Fila säljs på Design Only, Ben Sherman (tror jag?) säljs på Design Only, Ellesse vet jag finns på Design Only, Fred Perry finns lite överallt, men NK har nog mest av det. Weekend Offender finns på Design Only och SI och CP finns nog bara på NK. DO och NK borde ha det du söker
Citera
2016-05-25, 22:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av uppohoppa
Adidas säljer ju alla sportbutiker, Fila säljs på Design Only, Ben Sherman (tror jag?) säljs på Design Only, Ellesse vet jag finns på Design Only, Fred Perry finns lite överallt, men NK har nog mest av det. Weekend Offender finns på Design Only och SI och CP finns nog bara på NK. DO och NK borde ha det du söker

Stort tack för snabbt svar! Kollade DO:s hemsida, hittade inte någon av dem märkena, men de kanske inte har hela sitt utbud på nätet? Blir definitivt ett besök på både DO och NK i vilket fall.
Citera
2016-05-26, 06:42
Medlem
SLR-08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av uppohoppa

ABCD har haft SI tidigare iallafall, vågar dock inte svära på att dom fortfarande har det
Citera
2016-05-26, 09:24
Medlem
jaybones avatar
Vart brukar ni köpa Ben Sherman i Stockholm?
Citera
2016-05-26, 13:05
Medlem
Mounotos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jaybone
Vart brukar ni köpa Ben Sherman i Stockholm?
NK, The Terrace
Citera
2016-05-26, 16:25
Medlem
Aviarts avatar
Kan rekommendera Stadiums Outlet utanför Helsingborg. Klapp ett par fräscha Sergio Tacchini Nizza Flag Trainers, en Henri Lloyd jacka och Adidas Originals ställ för ynka 1900. Helt sinnessjukt.
Citera
2016-05-26, 20:01
Medlem
Delar från AW16/17 live i UK!

http://www.stoneisland.co.uk/collections/stone-island/autumn-winter_16-stone-island
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in