2012-09-19, 19:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vaskan
tja,

undrar om någon vet något morris liknande märke som helst tillverkar långärmade pikeer?

tack på förhand

http://www.woodhouseclothing.com/searchresults.php?brands=&garments=Polo+Shirts&col ours=&styles=Long+Sleeve&size1s=&orderby=product_t imestamp+DESC&product_limit=32#

Bara kika runt lite och köpa det du gillar :)
Citera
2012-09-19, 19:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chillamore
http://www.woodhouseclothing.com/searchresults.php?brands=&garments=Polo+Shirts&col ours=&styles=Long+Sleeve&size1s=&orderby=product_t imestamp+DESC&product_limit=32#

Bara kika runt lite och köpa det du gillar

tackar mannsen
Citera
2012-09-19, 20:35
Awaiting Email Confirmation
Behöver inspiration på vinterns mössa!

Edit: Även tips på affärer som säljer vinterjackor i Malmö/Köpenhamn. Jag har tittat på Martys och casualclothing i Köpenhman men är nyinflyttad i regionen och tar därför gärna emot tips på fler affärer.
Senast redigerad av Gabrio 2012-09-19 kl. 20:54.
Citera
2012-09-19, 21:48
Medlem
Mörkbeige Mille Miglia beställd idag, kan knappt vänta på att få hem den. Är även på jakt efter mössa men har svårt att bestämma mig för vilken, lutar dock åt en Paul & Shark.
Citera
2012-09-19, 22:35
Medlem
Staller mig oforstaende till tidigare diskussion, har sjalv tre Mille Miglia. I mina ogon ar det den mest klassiska av alla jackor pa fotbollslaktaren och nar man idag ser 60-ariga businessmen i SI macs sa ar det val uteslutande casuals som tar pa sig en Mille till ett par Adidas. Kommer kopa fler.
Citera
2012-09-19, 22:56
Medlem
b.ps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BirminghamB6
Staller mig oforstaende till tidigare diskussion, har sjalv tre Mille Miglia. I mina ogon ar det den mest klassiska av alla jackor pa fotbollslaktaren och nar man idag ser 60-ariga businessmen i SI macs sa ar det val uteslutande casuals som tar pa sig en Mille till ett par Adidas. Kommer kopa fler.

Jag är benägen att hålla med. Mille Miglia är en klassiker och luvan med goggles i är riktigt snygg.
Citera
2012-09-19, 23:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Jag förstår vart du kommer ifrån, men jag kan inte annat än garva när jag ser googles på jackor och mössor

Nu, move on.

Off topic: Intressant att du vet vart jag kommer ifrån trots att det är rätt irrelevant
On Topic: Det heter goggles

Jag avgår
Citera
2012-09-20, 18:29
Medlem
glatts avatar
HAHA googles här har vi koll på grejerna..
Citera
2012-09-22, 00:05
Medlem
Fick nyligen hem min Barbour "Four Quilt jacket". Så sjukt nöjd, kanonpris och precis som utlovat. Den såg inte ut som dessa breda quiltade jackor som påminner om hästtäcken eller ridpojke. Något mer slimmad, utan att se slemmig ut. Dessutom det patenterade mönstret under kragen och alldeles lagomt fodrad med sköna djupa fickor.

Någon som kan tipsa om sidor för casualkläder för småttingar btw?
Citera
2012-09-22, 00:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av priMez0r
Fick nyligen hem min Barbour "Four Quilt jacket". Så sjukt nöjd, kanonpris och precis som utlovat. Den såg inte ut som dessa breda quiltade jackor som påminner om hästtäcken eller ridpojke. Något mer slimmad, utan att se slemmig ut. Dessutom det patenterade mönstret under kragen och alldeles lagomt fodrad med sköna djupa fickor.

Någon som kan tipsa om sidor för casualkläder för småttingar btw?

www.kidscavern.co.uk

Även jag fick en jackleverans idag, Mille Miglia. Galet nöjd!
Citera
2012-09-22, 10:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 689908
www.kidscavern.co.uk

Även jag fick en jackleverans idag, Mille Miglia. Galet nöjd!
Upp med bild!

Tycker fö. att goggles passar på Mille jackorna, det är ju en typisk "casual classic" så förstår inte riktigt diskussionen om att de "förstör jackorna" då det är delvis pga dessa jackorna har blivit såpass kända som de är. Däremot kan det vara smidigt att vika undan eller plocka av de vid vissa tillfällen, men då kan man ju ta en annan jacka istället om det är så.

Ungefär som med patchar på andra ställen än armen med SI tycker jag att goggles inte hör hemma någon annan stans än på luvan på jackorna.
Citera
2012-09-22, 11:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kirenstilen
Upp med bild!

Tycker fö. att goggles passar på Mille jackorna, det är ju en typisk "casual classic" så förstår inte riktigt diskussionen om att de "förstör jackorna" då det är delvis pga dessa jackorna har blivit såpass kända som de är. Däremot kan det vara smidigt att vika undan eller plocka av de vid vissa tillfällen, men då kan man ju ta en annan jacka istället om det är så.

Ungefär som med patchar på andra ställen än armen med SI tycker jag att goggles inte hör hemma någon annan stans än på luvan på jackorna.

Bra, då står vi enade och smäller klubban i bordet. GOGGLES SKA MAN HA! (En person var nedröstad)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in