Citat:
Ursprungligen postat av priMez0r
Fyfan...Kan inte tänka mig att nån tycker det där är snyggt...Finns det hopp om mänskligheten?
Citat:
Ursprungligen postat av AlistairMarabouman
Känns som om att man vill vara väldigt tuff om man handlar kläder där.
Ninjatröjorna är väl inte direkt meningen att vara snygga,de fyller en funktion. Men håller annars med om att resten verkligen inte var snyggt.
SI jackan som länkade är förmodligen den snyggaste jackan SI har gjort.