2011-02-08, 12:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rillejaevel
Hittade det här direkt.
http://www.hhv.de/index.php?action=changeLanguage&lang=en&rid=173679 &show=
Orkade inte kolla om de skickar till Sverige dock men antar det iaf =)

Tack, har sett den sidan. Men dessvärre är dom alldeles för stora. Letar efter storlek 8,5.
Citera
2011-02-08, 23:54
Medlem
crilleos avatar
Gillar du lite ultras-stuk rekomenderar jag pgwear.net.

Har personligen handlat en hel del därifrån.
Citera
2011-02-09, 13:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av crilleo

Fyfan...Kan inte tänka mig att nån tycker det där är snyggt...Finns det hopp om mänskligheten?
Citera
2011-02-09, 13:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av priMez0r
Fyfan...Kan inte tänka mig att nån tycker det där är snyggt...Finns det hopp om mänskligheten?

Inget fel på "Against modern football" t-shirten och de grå eller svarta ninjas utan tryck. Men håller med om att resten var groteskt fult.

http://www.nittygrittystore.com/product/brand-category-shop-gloverall/hooded-waxed-jacket-5945?utm_source=RuleMailer&utm_medium=Email&utm_co ntent=Subscriber%238489&utm_campaign=Nitty%20News% 2C%20Week%206%20-%202011
riktigt snygg jacka ifrån Gloverall

Edit, hittade två till.

http://www.aphrodite1994.com/clothing-7/jackets-and-coats-9/luke-1977-jacket-navy-collar-32356.htm?utm_content=rollonup@hotmail.com&utm_sou rce=VerticalResponse&utm_medium=Email&utm_term=&ut m_campaign=Luke%201977%20and%20Spring%20/%20Summer%202011%20Additionscontent
helt ok fast gillar inte riktigt kragen, kanske kan se ok ut om man "poppar" den?

http://www.endclothing.co.uk/brands/ymc/ymc-mountain-parka-1.html
Senast redigerad av Kirenstilen 2011-02-09 kl. 13:39.
Citera
2011-02-09, 18:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av crilleo

Känns som om att man vill vara väldigt tuff om man handlar kläder där.
Citera
2011-02-09, 18:26
Medlem
eRubs avatar
Stone Island Ghost ventil jacket i vit är en av de snyggaste jackor (enligt mig) Stone Island skapat. Drömmer om att en dag ha råd med denna vackra jacka!

http://www.the-glade.com/stone_island/22409/ghost_jacket.html

Edit: Finns även i svart.

På tal om pgwear har dem faktiskt väldigt bra kvalité på trycket (om man nu trycker egna t-shirts) och väldigt billiga - då vid större beställningar. Kvalitén på kläder är väll som alla andra "tryck din egen" - håller utmärkt de två första månaderna sen går söm efter söm upp.
Senast redigerad av eRub 2011-02-09 kl. 18:29.
Citera
2011-02-09, 18:32
Medlem
monamuslims avatar
Citat:
Ursprungligen postat av priMez0r

Citat:
Ursprungligen postat av AlistairMarabouman
Känns som om att man vill vara väldigt tuff om man handlar kläder där.
Ninjatröjorna är väl inte direkt meningen att vara snygga,de fyller en funktion. Men håller annars med om att resten verkligen inte var snyggt.

SI jackan som länkade är förmodligen den snyggaste jackan SI har gjort.
Citera
2011-02-09, 21:49
Medlem
Kan tipsa om tweedi Malmö som har rea på massa casual kläder Si, pringles mm.

Sen alla som köper SI kläder var beredd att stå bakom era köp.

Trött på folk som springer runt med jackor för 7 lappar och som vet vad dem står för och ska leka dum när folk kommer fram till dem.

Folk går inte runt med palestinasjal för att dem tycker det är fint eller bekvämt, det är en symbol en subkultur samma sak med SI kläder.

Och nej det DU får inte ha på dig det även om du tycker det är snyggt och fint och hatar våld.
Citera
2011-02-09, 23:22
Medlem
Little.Geezers avatar
Nu så. Stone Islands kollektion ute på deras officiella hemsida. Vad tycker ni?

Måste själv säga att det var ingen besvikelse, utan tvärtom!
Citera
2011-02-10, 14:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Little.Geezer
Nu så. Stone Islands kollektion ute på deras officiella hemsida. Vad tycker ni?

Måste själv säga att det var ingen besvikelse, utan tvärtom!

Ja, den är riktigt fin. Den enda besvikelsen var heat reflective jackan som reflekterar färg vid 27 grader. Men blir och köpa en till vintern istället.
Citera
2011-02-10, 14:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trakc
Ja, den är riktigt fin. Den enda besvikelsen var heat reflective jackan som reflekterar färg vid 27 grader. Men blir och köpa en till vintern istället.

Håller med om att den är fin men någon nämnde tidigare det faktum att kroppen har ju 37 grader. Men frågan är ju hur varm jackan blir eftersom man brukar ju oftast ha en tröja emellan och har svårt att tänka mig att jackan då kommer upp i 27 grader. Finns det ingen film som visar hur den fungerar?
Citera
2011-02-10, 15:40
Medlem
Little.Geezers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trakc

Jag har alltid Stone Island på grund av detta. Snorungarna gillar SI för patchens skull men jag menar på att varje plagg som Stone Island tillverkar är så genomtänkt med ett speciellt material och smarta funktioner i vissa fall. Som denna, reagerar på olika temperaturer. Totalt fantastiskt!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in