2012-03-30, 20:09
  #4201
Medlem
GSE_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gans
Jag har beslutsångest. Ska jag köpa ett par Forest Hill, bruna Munchen eller New balance 373 Suede.

http://jdsports.scene7.com/is/image/JDSports/51262sz03?wid=325&resmode=sharp&op_usm=1.1,0.5,0,0 &defaultImage=JDSports/sizeImageMissing , http://jdsports.scene7.com/is/image/JDSports/43731sz03?wid=325&resmode=sharp&op_usm=1.1,0.5,0,0 &defaultImage=JDSports/sizeImageMissing eller http://jdsports.scene7.com/is/image/JDSports/04760sz03?wid=325&resmode=sharp&op_usm=1.1,0.5,0,0 &defaultImage=JDSports/sizeImageMissing ?

I värsta fall blir det två av de tre paren haha.

Jag är galet nöjd med min Hills ialla fall och tycker att dom är riktigt sköna för ögat också.

Bruna Munchen vette fan om jag skulle dra på mig dock.
Citera
2012-03-30, 21:41
  #4202
Medlem
Mmm, just nu lutar det åt Forest Hills. Jag är sugen på ett par NB också men hittar inte en perfekt sko. Jag vill ha en som inte är för " Nike air max" och gärna i en snygg färg, brun/ljusbrun eller något liknande. Ni får gärna länka en snygg sko annars.
Citera
2012-03-30, 22:32
  #4203
Medlem
Ta det lugnt med att handla for Mycket pa JD Sports nu. Vill inte att ni stottar Wigan en massa. .

Ni yngre killar har verkligen annorlunda sneakers-smak.
Citera
2012-03-31, 00:22
  #4204
Medlem
NirvanAs avatar
Inte så långt till sommaren, finns det shorts som är casual eller? Lite jobbigt att gå runt i jeans när det närmar sig 30 grader sträcket..
Citera
2012-03-31, 02:24
  #4205
Medlem
Hummlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Inte så långt till sommaren, finns det shorts som är casual eller? Lite jobbigt att gå runt i jeans när det närmar sig 30 grader sträcket..

Typ? Eller SI shorts med patch på benet?
Citera
2012-03-31, 06:32
  #4206
Medlem
GSE_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BirminghamB6
Ta det lugnt med att handla for Mycket pa JD Sports nu. Vill inte att ni stottar Wigan en massa. .

Ni yngre killar har verkligen annorlunda sneakers-smak.

Smaken är som baken vet du!


F.ö snygga NB i min högst personliga smak är ju typ;

http://www.sneakersnstuff.com/sv/product/6523/new-balance-u420

eller

http://www.sneakersnstuff.com/sv/product/7794/new-balance-u410

eller kanske om du vill ha mindre "färgglatt";

http://www.size.co.uk/product/new-balance-373-mesh/77730
Citera
2012-03-31, 17:20
  #4207
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GSE_
Nån som har koll på hur http://www.not-addicted.co.uk/products/K_Way-Claude-Jacket-Navy.html är i storlekarna? Är medium en tajtare mindre medium eller inte så att säga?

Jag köpte en grå för ett par månader sedan. Jag köpte min vanliga storlek och är helnöjd. Eventuellt är den något vidare än en vanlig medium. Inte motsatsen i alla fall.
Citera
2012-03-31, 19:20
  #4208
Medlem
På tal om New Balance, någon som vet ifall NB släpper en ny kollektion skor snart? I så fall på size eller liknande då jag er bor i Sverige just nu.

Jag söker annars ett par ljusbruna som föregående skribent pratade om, dock inte de som finns på size nu. De är antingen för ljusa/mörka i färgen eller så har de fel modell. Länka gärna om ni hittar något.
Citera
2012-04-01, 13:33
  #4209
Medlem
Tycker New Balance med glansig nylon ser fordjavliga ut, rent ut sagt. Som nagon billig joggingsko fran 80/90-talen. De helt I mocka ar battre.
Citera
2012-04-01, 13:42
  #4210
Medlem
Håller med till stor del. Jag gillar inte de färgglada NB-skorna, där är Adidas mycket snyggare. Men jag gillar NBs skor som är lite mörkare färger, till exempel i brunt och svart.
Citera
2012-04-01, 22:03
  #4211
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmoes
På tal om New Balance, någon som vet ifall NB släpper en ny kollektion skor snart? I så fall på size eller liknande då jag er bor i Sverige just nu.

Jag söker annars ett par ljusbruna som föregående skribent pratade om, dock inte de som finns på size nu. De är antingen för ljusa/mörka i färgen eller så har de fel modell. Länka gärna om ni hittar något.

Tror dessa kan vara vad du soker. De slapps snart. Finns att kopa pa pre order fran EndClothing.

http://www.endclothing.co.uk/department/pre-orders/new-balance-m998og-made-in-the-usa-pre-order.html
Citera
2012-04-02, 21:07
  #4212
Medlem
Mufffs avatar
Testade dessa Beckenbauer när jag jagade skor i helgen, men tyckte att kanterna kändes rätt skarpa och tänkte då att de skulle kunna skapa en del skavsår efter ett tag. Vad säger ni som äger ett par? Är detta något ni tänkt på? Mjukas dem upp eller vänjer sig foten helt enkelt efter användning?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in