2010-01-13, 21:54
  #1993
Medlem
Blixis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bytheline
Den jag menade, och jag vet flera som beställt. Sidan är grön!

Sweet! Lär man droppa en Barbour Beaufort så fort vädret börjar gå mot det bättre.
Citera
2010-01-14, 01:03
  #1994
Medlem
Argones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pumse1337
vad tycker ni om dessa?

http://www.terrace.se/system/search/product.asp?id=1250

värda?

Nej, överpris som fan bara för att det är SI. Ett par helt vanliga chinos ju.

Citat:
Ursprungligen postat av bytheline
Tips är att INTE betala några 800 för en barbour, fick tipset i denna tråd på någon sida minns ej, beställe en halsduk för 120kr, tog 2 stycken. Äkta barbour, ockerpriser på nk

visst tar NK överpris som alla butiker i Sverige med märken ifrån utlandet men de kanske har någon av kashmir varianterna? Men bra tips hursomhelst, fanns ju en i kashmir för 360kr.
__________________
Senast redigerad av Argone 2010-01-14 kl. 01:10.
Citera
2010-01-14, 01:04
  #1995
Medlem
carlss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bäver_
Har en likadan i mörkblått utförande.

Fast din var snyggare! Tror inte den färgen fanns när jag köpte min för isf skulle jag ha tagit röd som du.


Tackar.

Nä den röda är ny, lika som den gråa. Vita kanske fanns förut?
Citera
2010-01-15, 09:08
  #1996
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Worez
Tycker du glömmer Duffer of St. George och Pringle Scotland.

.
Citera
2010-01-15, 12:36
  #1997
Medlem
[quote=mrfluke90].[/QUOTE


Duffer har väl gått i konkurs för nåt år sedan?
Citera
2010-01-15, 15:17
  #1998
Medlem
ska köpa nya skor så småningom. prisklass högst 800kr +/- nån hundralapp.

tips? hög kvalitet är ett krav då jag käkar skor
Citera
2010-01-15, 15:57
  #1999
Medlem
Bäver_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gnusen
ska köpa nya skor så småningom. prisklass högst 800kr +/- nån hundralapp.

tips? hög kvalitet är ett krav då jag käkar skor

Vagabond.
Citera
2010-01-15, 16:04
  #2000
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bäver_
Vagabond.

ne knappast, men man får prioritera ibland, skall även ha lite andra klädesplagg vid samma tidpunkt exempelvis vårjacka m.m
Citera
2010-01-15, 16:05
  #2001
Medlem
giroufs avatar
ge mig alton zippen med knappar och utan unionjack
hade varit underbart :P
Citera
2010-01-15, 16:13
  #2002
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av girouf
ge mig alton zippen med knappar och utan unionjack
hade varit underbart :P

du menar som cp company gör varje säsong?
Citera
2010-01-15, 16:23
  #2003
Medlem
Rommelsteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av carls
http://imgur.com/8L2jn.jpg


Tittade in hos HL på NK idag och skaffade denna. Nöjd. Även nöjd över att jag köpte den röda då jag har så många marinblåa tröjor för att jag alltid köper den färgen..
Ska själv åka till NK denna helg, fanns det många såna där? Vad är HL för butik? (Alltså hela namnet)

Vart kan man få bra trenchcoats på NK också? Ska införskaffa en trenchcoat, ett par byxor(blir nog snygga chinos) och nån tjocktröja eller nåt om jag hittar. Tjocktröjan på din bild blir nog bra om jag hittar den, vad är det för märke?

Så frågan är, vart kan man få en snygg trenchcoat och ett snygga par chinos i NK?

Rekommendera mig lite olika byxor, trenchcoats och tjocktröjor som kan finnas i NK om ni vet några snygga
__________________
Senast redigerad av Rommelstein 2010-01-15 kl. 16:29.
Citera
2010-01-15, 16:43
  #2004
Medlem
giroufs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av steelnation
du menar som cp company gör varje säsong?

nej inte som cp company, som HL Alton.
Inget emot cp company men Altons tvättråd är så djävla tunga
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in