Citat:
Ursprungligen postat av Kirenstilen
Jaja, vi säger väl så då. Speciellt eftersom det var 6(!) år sedan kepsen blev tagen ur produktion.
"It ceased production of its own branded baseball cap in 2004..." Sen skulle jag aldrig ta på mig ett plagg som är hel mönstrat, sjukt fult.
Men nu ska jag inte döma dig här, du får mer än gärna gå runt och vara cool på din högstadieskola med burberry keps och henri lloyd tröja. Under tiden kan vi andra nördar gotta oss i jackor och trainers tills vi dör.
En riktigt farlig tröja han länkade dära, stort HL-märke och krage som går över ögonbrynen som bara skriker huligan!!!!
Bara för att det är ett finare märke behöver det inte vara huliganklassat. MEN! Det beror på hur du bär plagget. Med vilka andra plagg bär du etc. En sån tröja, ett par jeans och ett par adidasdojjer, ja då skulle inte jag tänka: Fan asså, han måste med i en liga.
Skulle han bära burberry-kepsen med den tröjan och adidasdojjer hade jag antagligen skrattat för mig själv.
Lite synd att folk endast kollar på märket och inte på plagget. Menmen, kör på ditt eget race. Blir bäst så!