2010-11-14, 18:59
Medlem
VonRofs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kirenstilen
Nej du äger ingen Burberry keps, däremot en asiatisk kopia med ett Burberry mönster. Sjukt ful keps f.ö.

Frågan är varför du vill utge och klä dig som en huligan när du uppenbarligen är rädd för "konsekvenserna" och inte är en grabb själv?

Han visste ju inte om att det var vanligt bland huliganer? Och sen att undvika att köpa en tröja för att gsh kåta blattar från Vårby tror han är huligan är ju riktigt kasst. Men nu köpte han tröjan och det är inget fel med det.
Citera
2010-11-14, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VonRof
Han visste ju inte om att det var vanligt bland huliganer? Och sen att undvika att köpa en tröja för att gsh kåta blattar från Vårby tror han är huligan är ju riktigt kasst. Men nu köpte han tröjan och det är inget fel med det.

Troligt, hur många kids "råkar" köpa en burberry keps och lloyd tröja utan att veta vad det förknippas med? Han visste ju att HL var förknippat med huliganism eftersom han frågade här, men det är inget fel i att köpa tröjan nej men han borde köpa den för att han tycker att den är snygg och inte för att verka tuff.
Citera
2010-11-14, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Words
Okaj, äger ju en burberry keps också
Dock var det som sagt ett rykte som går runt i Stockholms förorter.

Tröjan är förövrigt beställd.

Bild på tröjan tack! Är det den med union jack på axeln? Tänkte själv inhandla "beaumont crew" från HL. Ribbad och clean tröja
Citera
2010-11-14, 21:08
Medlem
VonRofs avatar
Citat:
Troligt, hur många kids "råkar" köpa en burberry keps och lloyd tröja utan att veta vad det förknippas med? Han visste ju att HL var förknippat med huliganism eftersom han frågade här, men det är inget fel i att köpa tröjan nej men han borde köpa den för att han tycker att den är snygg och inte för att verka tuff.

Oh, trodde han var ironisk med kepsen med tanke på smilyn.
Citera
2010-11-14, 21:39
Medlem
Citat:
Nej du äger ingen Burberry keps, däremot en asiatisk kopia med ett Burberry mönster. Sjukt ful keps f.ö.

Frågan är varför du vill utge och klä dig som en huligan när du uppenbarligen är rädd för "konsekvenserna" och inte är en grabb själv?

Med tanke på att jag köpte den för 3 år sen i USA. I en affär som endast säljer Burberry så är den förmodligen mer äkta än den du har .

Jag klär mig inte som en huligan, går omkring med burberry kepsen eftersom jag tycker den är snygg. Visste förövrigt inte heller att den va huliganförknippad eftersom jag inte umgås i sådana kretsar.

Citat:
Ursprungligen postat av priMez0r
Bild på tröjan tack! Är det den med union jack på axeln? Tänkte själv inhandla "beaumont crew" från HL. Ribbad och clean tröja

http://www.vanmildert.com/mens-1/knitwear-95/henri-lloyd-mens-beaumont-226584-59499.jpg
Senast redigerad av Words 2010-11-14 kl. 21:42.
Citera
2010-11-14, 21:45
Medlem
Citat:

Råkade bli ett dubbelinlägg nu

Jag köper självklart tröjan för att den är snygg, och sjukt skön. Brukar vara svårt att något som är både och..
Dessutom, om jag skulle verka tuff skulle jag väl inte varit orolig för de rykten jag skrev
Citera
2010-11-14, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Words
Med tanke på att jag köpte den för 3 år sen i USA. I en affär som endast säljer Burberry så är den förmodligen mer äkta än den du har .

Jag klär mig inte som en huligan, går omkring med burberry kepsen eftersom jag tycker den är snygg. Visste förövrigt inte heller att den va huliganförknippad eftersom jag inte umgås i sådana kretsar.

http://www.vanmildert.com/mens-1/knitwear-95/henri-lloyd-mens-beaumont-226584-59499.jpg

Jaja, vi säger väl så då. Speciellt eftersom det var 6(!) år sedan kepsen blev tagen ur produktion.
"It ceased production of its own branded baseball cap in 2004..." Sen skulle jag aldrig ta på mig ett plagg som är hel mönstrat, sjukt fult.

Men nu ska jag inte döma dig här, du får mer än gärna gå runt och vara cool på din högstadieskola med burberry keps och henri lloyd tröja. Under tiden kan vi andra nördar gotta oss i jackor och trainers tills vi dör.
Senast redigerad av Kirenstilen 2010-11-14 kl. 22:44.
Citera
2010-11-15, 01:02
Medlem
Little.Geezers avatar
Citat:
Jaja, vi säger väl så då. Speciellt eftersom det var 6(!) år sedan kepsen blev tagen ur produktion.
"It ceased production of its own branded baseball cap in 2004..." Sen skulle jag aldrig ta på mig ett plagg som är hel mönstrat, sjukt fult.

Men nu ska jag inte döma dig här, du får mer än gärna gå runt och vara cool på din högstadieskola med burberry keps och henri lloyd tröja. Under tiden kan vi andra nördar gotta oss i jackor och trainers tills vi dör.

En riktigt farlig tröja han länkade dära, stort HL-märke och krage som går över ögonbrynen som bara skriker huligan!!!!

Bara för att det är ett finare märke behöver det inte vara huliganklassat. MEN! Det beror på hur du bär plagget. Med vilka andra plagg bär du etc. En sån tröja, ett par jeans och ett par adidasdojjer, ja då skulle inte jag tänka: Fan asså, han måste med i en liga.
Skulle han bära burberry-kepsen med den tröjan och adidasdojjer hade jag antagligen skrattat för mig själv.

Lite synd att folk endast kollar på märket och inte på plagget. Menmen, kör på ditt eget race. Blir bäst så!
Citera
2010-11-15, 10:02
Medlem
monamuslims avatar
Någon som har tips på lite varmare skor inför vintern?
Citera
2010-11-16, 01:03
Medlem
Bra sida om ni vill hitta mer casualmode med sales voucher codes och sånt där:

http://fashionstealer.com/
Citera
2010-11-16, 19:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HusetsEgna
Bra sida om ni vill hitta mer casualmode med sales voucher codes och sånt där:

http://fashionstealer.com/

Inte mycket av intresse där...
Citera
2010-11-17, 20:37
Medlem
mankers avatar
Ma Strum Snipern är riktigt skön, dock inte så varm som jag hoppats. Så frågan är om man ska satsa på en ny dunjacka, t.ex. SI's förhållandevis snygga variant, eller sikta in sig på lite varma och snygga tröjor att ha undertill? Förslag isf på tröjor att ha undertill som passar bra nu under vintern?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in