Citat:
Ursprungligen postat av hivmannen
<--att du är så huligankåt att du håller på att dräggla ner dig så fort du hör något som ens är grabbrelaterat?
Så gulligt. Jag ber om ursäkt om jag har uppfattats så. Jag tycker bara fenomenet är intressant. Gör det mig till en drägglare? Nej, knappast.
Snarare tror jag att du stött på en del sådana och automatiskt klassificerar alla intresserade icke-ITK som just drägglande wannabees.
Citat:
att du skickar smöriga pm på sdu-forumet till folk bara för att de har en si-logga som avatar?
Roligt värre. Smörigt vet jag dock inte, försökte vara trevlig mot någon jag tyckte framstod som sympatisk och gav lite tips. Men att sådant uppfattas som smörigt.
Tjaa, samhällets förfall...
Citat:
att du ber om råd om en keps som ska passa till en jacka som du inte ens äger - ja, som du inte ens vet vilken modell det är?
Jag bad om tips om en keps som passar en SI-jacka. Dessa är ju ganska lika varandra och jag skrev inlägget lite hastat. Men jag borde kanske ha postat en bild på just modellen jag var intresserad av? Visste inte att det skulle tas så allvarligt av vissa...
Citat:
att du skriver i huligantråden om hur du hittade en bengal som du tände under en match?
När gjorde jag det?
Citat:
att du startade nämnda huligantråd trots att du med dina inlägg visar dig ha sämre insyn än de flesta andra på sportforumet?
Som sagt, jag är intresserad av fenomenet.
Citat:
att alla andra med koll i de här frågorna tycker att du är ett miffo? (liksom, ingen rök utan eld)
Du får ta och definiera ett miffo. Jag har bara hört blaj än så länge.
Citat:
ja, jag skulle kunna fortsätta ett bra tag till. men jag tror du börjar haja nu (eller rättare sagt, det tror jag inte alls)
Så gulligt att du har lagt ner tid på att försöka sammanställa en bild av mig. Anar åt var du försöker hamna, men kan säga att du har fel. Jag är ingen finnig 18-åring som vill ut och slåss. Utan en intresserad observatör som gärna vill lära mig mer.
Hur klarar du i vardagliga livet om du beter dig sådär?