2013-08-17, 10:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vivalaboeg
Beställde http://www.casualclothing.dk/shop/stone-island-sweatshirt-34606p.html idag, gillar den mörka mer än den med ljusbiegea inslag.

Citat:
Ursprungligen postat av SLR-08
Bra köp!
Personligen föredrar jag den röda men den verkar dom inte fått in (om dom nu får den)

Gillar inte riktigt dessa, tycker att det blir konstigt med det stora mönstret i mitten och det mindre på ärmarna. Tror den hade blivit grymt snygg med det mindre över hela plagget istället
Citera
2013-08-17, 19:14
Medlem
En tröja av stone island i storlek XL är den mer som en medium/Large eller?

www.casualclothing.dk/shop/stone-island-knitwear-29690p.html
Senast redigerad av leinad82 2013-08-17 kl. 19:19.
Citera
2013-08-17, 19:35
Medlem
Rossi1891s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av leinad82
En tröja av stone island i storlek XL är den mer som en medium/Large eller?

www.casualclothing.dk/shop/stone-island-knitwear-29690p.html

Som en large...
Citera
2013-08-18, 02:48
Medlem
SLR-08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SCM1910
Gillar inte riktigt dessa, tycker att det blir konstigt med det stora mönstret i mitten och det mindre på ärmarna. Tror den hade blivit grymt snygg med det mindre över hela plagget istället

Kan hålla med om det men tycker luvtröjan är snyggare, då är det bara på luvan det är större mönster och det blir lite mer diskret
Citera
2013-08-18, 03:33
Medlem
NirvanAs avatar
Finns det några UK10.5or av Forest Hills någonstans? Vilka har störst utbud på övriga adidas originals?
Citera
2013-08-18, 21:22
Medlem
Hur är Paul and Shark - ett bra märke av kvalité?
Hur är storlekarna - som SI?
Citera
2013-08-18, 21:46
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissingBaryons
Hur är Paul and Shark - ett bra märke av kvalité?
Hur är storlekarna - som SI?
Väldigt fint märke, en hel del är made in italy också.

Dom är STORA i storlekarna (vilket man inte kan tro om Italienska kläder), jag som har 3XL på SI har bara XL på Paul&Shark (sitter kroppsnära då, vill man ha lite loose-fit så behöver man nog bara gå ner en storlek från SI)
Senast redigerad av NirvanA 2013-08-18 kl. 21:51.
Citera
2013-08-18, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Dom är STORA i storlekarna (vilket man inte kan tro om Italienska kläder), jag som har 3XL på SI har bara XL på Paul&Shark (sitter kroppsnära då, vill man ha lite loose-fit så behöver man nog bara gå ner en storlek från SI)

Med andra ord vanliga svenska/internationella storlekar på Paul&Shark?
Citera
2013-08-18, 22:14
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ssl
Med andra ord vanliga svenska/internationella storlekar på Paul&Shark?
Ja, ungefär.... Min normala storlek är XXL, jag har 3 paul&shark plagg, 2 är i XL (seglarjacka och pikétröja) och 1 är i XXL (skjorta)

Fast säkrast är antagligen att följa storleksguiderna som bör finnas på varje sida
Citera
2013-08-19, 17:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SCM1910

Så tyckte jag med i början, det var dock när jag bara sett den i ljusbiege camo, tycker det "syns" mindre på den mörka. Upptäckte dessutom att det inte var det större mönstret på ryggen och då störde det mig ännu mindre.

Citat:
Ursprungligen postat av SLR-08
Kan hålla med om det men tycker luvtröjan är snyggare, då är det bara på luvan det är större mönster och det blir lite mer diskret

Satt och funderade på att beställa huvtröjan i camo ett tag, men jag använder aldrig vanliga huvtröjor så det blev en utan.

Har dock köpt den stickade med huva, som känns mer som ett ytterplagg, länkade för inte så länge sedan i tråden.
Citera
2013-08-19, 22:20
Medlem
Herr-Pumps avatar
https://www.mastrum.com/p/MA1119-07?color=023

Beställde denna höst/vinterjacka som kom hem idag. Och kan säga att jag är lite besviken då den inte alls var fodrad, vilket jag trodde den skulle vara då den är från FW-kollektionen 2012. Med tröja under så kanske denna klarar ner till 0-gradigt så verkligen ingen vinterjacka. Brukar dom vara såhär tunna?
Jackan var riktigt snygg och skön iaf så helt missnöjd är jag inte!
Citera
2013-08-19, 23:10
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr-Pump
https://www.mastrum.com/p/MA1119-07?color=023

Beställde denna höst/vinterjacka som kom hem idag. Och kan säga att jag är lite besviken då den inte alls var fodrad, vilket jag trodde den skulle vara då den är från FW-kollektionen 2012. Med tröja under så kanske denna klarar ner till 0-gradigt så verkligen ingen vinterjacka. Brukar dom vara såhär tunna?
Jackan var riktigt snygg och skön iaf så helt missnöjd är jag inte!
Somrarna på de brittiska öarna brukar vara bra mycket mildare än svenska vintrar . Men vadå, du kan ju säkert ha den enda till november (eller december om du bor i skåne)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in