2009-03-31, 00:39
Medlem
motsatss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fabrizio
Du blir knappast påhoppad ifall du kör Henri Lloyd/pringle/Fred Perry, jeans och vita sneakers. Det är väl snarare bara SI som skulle vara en risk i så fall och då är den nog väldigt liten.

Jag blev påhoppad av fem grabbar på toaletten, jag bar en Henri Lloyd tröja.

Hela den här "huligan" grejen har gått överstyr.
Senast redigerad av motsats 2009-03-31 kl. 00:47.
Citera
2009-03-31, 00:52
Medlem
smaksaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Argone
OT, byt tillbaka till din andra avatar! Man känner ju inte igen dig

ONT, vilka vår jackor gäller i år då? Hört att dom kör på Fjällräven och Haglöfs i England men det kanske var förra året? Diskutera!
Haglöfs är väl relativt känt som ett klottermärke...
Citera
2009-03-31, 13:54
Medlem
Argones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smaksak
Haglöfs är väl relativt känt som ett klottermärke...

I Sverige ja, men inte i England. Iaf av vad jag har hört..
Citera
2009-04-01, 15:38
Medlem
Argones avatar
Tänkte jag kunde droppa två sjyssta länkar (enligt min mening) till två engelska sidor som berör casual ämnet

http://www.countylads.com/

och

http://casualco.com/

När man ändå är på g, någon som vet låten som spelas vid "för startsidan" på countrylads? Försökte titta i kodningen men gick inte att högerklicka
Citera
2009-04-01, 16:21
Medlem
EzZn0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Me.rawr
hahah, ofta man ens kan lita på såna där sidor

Ja postade den för det var en diskussion om det fanns fejk Si eller inte.

Vart ifrån köpte du jackan som du letade efter?
Citera
2009-04-01, 16:29
Medlem
Citat:
Tänkte jag kunde droppa två sjyssta länkar (enligt min mening) till två engelska sidor som berör casual ämnet

http://www.countylads.com/

och

http://casualco.com/

När man ändå är på g, någon som vet låten som spelas vid "för startsidan" på countrylads? Försökte titta i kodningen men gick inte att högerklicka

MIA - Paperplanes
Citera
2009-04-01, 21:28
Medlem
Argones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sir_Chriss
MIA - Paperplanes

Mja det var det då inte dom hade bara snott beatet/ introt fast tack ändå.

Vet någon vilken firma, om det är någon som ligger bakom länkarna eller är det bara typ en fanzine?
Citera
2009-04-02, 17:00
Medlem
Slumlords avatar
Citat:
Mja det var det då inte dom hade bara snott beatet/ introt fast tack ändå.

Vet någon vilken firma, om det är någon som ligger bakom länkarna eller är det bara typ en fanzine?

Stockport County.
Citera
2009-04-04, 13:23
Medlem
Roflsteins avatar
Köpte en stone island jacka idag, även fast jag fick lite varningar från mina kompisar som slåss för firmor.. men men, vafan ska man göra.
Citera
2009-04-04, 16:00
Medlem
Argones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roflstein
Köpte en stone island jacka idag, även fast jag fick lite varningar från mina kompisar som slåss för firmor.. men men, vafan ska man göra.

Om du köpte den enbart för att jackan var snygg och inte för att det var en SI kan du ju bara ta bort patchen?
Citera
2009-04-04, 16:21
Medlem
Roflsteins avatar
Citat:
Om du köpte den enbart för att jackan var snygg och inte för att det var en SI kan du ju bara ta bort patchen?

Mjo, det är sant. men ser dom itne att det är en stone island ändå?

sen har jag faktiskt en liknande stil som huliganerna har, alltså helt vanligt "fin klädd" med vita sneekers.

Att bli nerslagen är helt klart aldrig omöjligt, känns som man måste vara med i en firma för att få använda skiten

EDIT: japp, snacka lite med polarna, dom ser ju ändå att det är en stone island kanske inte lika uppenbart , men dom gör det.. ähh, då får man väl ta spö.
Senast redigerad av Roflstein 2009-04-04 kl. 16:52.
Citera
2009-04-04, 17:25
Medlem
Argones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roflstein
Mjo, det är sant. men ser dom itne att det är en stone island ändå?

sen har jag faktiskt en liknande stil som huliganerna har, alltså helt vanligt "fin klädd" med vita sneekers.

Att bli nerslagen är helt klart aldrig omöjligt, känns som man måste vara med i en firma för att få använda skiten

EDIT: japp, snacka lite med polarna, dom ser ju ändå att det är en stone island kanske inte lika uppenbart , men dom gör det.. ähh, då får man väl ta spö.

De som är riktigt insatta (firma killar) ser troligvis ändå, men som jag har förstått det är det mindre kids som bråkar om vilka kläder man har på sig och dom lär ju inte märka att det är en SI?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in