Citat:
Ursprungligen postat av Ariqo
Hade en kompis som lärde sig spela gitarr för att han trodde han skulle få tjejer

dock har han ännu inte fått ens ett strul. Alla vill att han ska spela för att han är så duktig och tycker det blir mysigt med det. Men han får sitta o spela och ingen kommer fram till han haha! rätt åt han
måste vara den sämsta anledningen till att börja spela ett instrument.
för övrigt är det jävligt dumt att börja spela om en snygg tjej ber om det. Du kanske tror att du samlar poäng när du visar vad du kan men sanningen är att snygga tjejer är så vana med med att killar gör som dom vill. Du kommer bli mer attraktiv om du "säger ifrån". typ;
"nje jag ids inte" "fast om du underhåller mig också så kan jag nog göra det". det är ju ändå bara rättvist.
det är bara osäkra killar som försöker skylta med sånt där och tar varje tillfälle dom kan få. Säkra killar vet att dom är bra och behöver därför inte bevisa något.
och ja, jag är gitarrist själv. Hände ibland att man spelade på fester, dock mest pga det var andra gitarrister/musiker där och vi såg det som en kul grej att spela ihop lite/turas om och så.
fast numera skulle jag med största sannolikhet inte spela alls om jag var full. Inte ens om nån bad mig. Jag spelar mycket bättre när jag är nykter och det är roligare då så jag ser ingen mening med att spela full.