Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2008-01-17, 15:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Babbage
Äsch, ställ dörrvaktsfasoner mot en som slagits på gatan så får vi se vad som händer

ställ vilken jävla gatufighter du vill mot bas rutten så ska du få se på slaktad gangster.

att man automatiskt inte kan spöa alla för att man tränar kampsport håller jag med om, men när vi snackar elit fighters som har som yrke att slåss så hjälper det inte att man slagits några gånger på gatan mot några fyllon för att ha en chans.

edit : möjligtvis om man beväpnar sig eller kommer i ett coolt gäng.
Senast redigerad av greger12 2008-01-17 kl. 15:58.
Citera
2008-01-17, 16:25
Medlem
kudde1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av greger12
ställ vilken jävla gatufighter du vill mot bas rutten så ska du få se på slaktad gangster.

att man automatiskt inte kan spöa alla för att man tränar kampsport håller jag med om, men när vi snackar elit fighters som har som yrke att slåss så hjälper det inte att man slagits några gånger på gatan mot några fyllon för att ha en chans.

Glöm inte att tur/otur existerar i slagmål, tänk om gangstern får en lyckoträff så basrutten åker ner i backen med huvudet först! nä, det tänkte du inte på va
Citera
2008-01-17, 16:35
Bannlyst
Citat:

Visserligen blir Kimbo tränad just nu, men det är ju just den bakgrunden han har, och då hjälper det inte oavsett hur många rastanegrer han spöat i hamnar och vardagsrum.
Oavsett vem som är bäst tränad eller har bäst bakgrund så ska detta bli en oerhört intressant match
Citera
2008-01-17, 17:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kudde1
Glöm inte att tur/otur existerar i slagmål, tänk om gangstern får en lyckoträff så basrutten åker ner i backen med huvudet först! nä, det tänkte du inte på va

chansen att någon random person som brukar slåss på fyllan lyckas få in en sådan träff på en tävlingsfighter i världsklass är så liten så den är inte nämnvärd, ska man se det så skulle jag ha en chans mot Schumacher i formel-1, han kanske krashar och jag kan puttra i mål i 3km/h.

Citat:
Ursprungligen postat av Fernicus
Visserligen blir Kimbo tränad just nu, men det är ju just den bakgrunden han har, och då hjälper det inte oavsett hur många rastanegrer han spöat i hamnar och vardagsrum.
Oavsett vem som är bäst tränad eller har bäst bakgrund så ska detta bli en oerhört intressant match

trodde det var rutten han menade som dörrvakten men ändå tror inte det finns många "gatufighters" som skulle ha en chans mot kimbo i ringen utan någon kampsports träning innan.
Citera
2008-01-17, 17:35
Medlem
mmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sufferstream
Jag hoppas och tror på Tank, går nog inget vidare för Kimbo utan hans gäng me monster negrer runt han som hjälper till på olika sätt. Men sen så har han ju tränat me rutten nu så han kanske tar det endå vem vet.

På vilket sätt menar du att dom hjläper honom på "olika sätt"?
Citera
2008-01-17, 17:55
Bannlyst
Citat:
trodde det var rutten han menade som dörrvakten men ändå tror inte det finns många "gatufighters" som skulle ha en chans mot kimbo i ringen utan någon kampsports träning innan.

Det var Rutten han menade. Och jag menar inte att vanliga "gatufighters" skulle spöa Kimbo, jag tror bara att David Abbott (med sin gatubakgrund) blir en utmaning för Kimbo, pga att han har vana av UFC.
Citera
2008-02-13, 22:13
Medlem
Jaha...blire någon fight nu på lördag eller?
Eller är jag helt ute och cyklar...
Citera
2008-02-13, 22:15
Medlem
biffmedpommess avatar
Det blir fight på Lördag

http://www.youtube.com/watch?v=iOrzUBV5HJs
Citera
2008-02-13, 22:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Holma
Jaha...blire någon fight nu på lördag eller?
Eller är jag helt ute och cyklar...

Än så länge blir det iaf fight.
Citera
2008-02-13, 22:39
Medlem
Tiptons avatar
Jag har vacklat fram och tillbaka och varit inne på tank den senaste tiden. Man ska verkligen inte underskatta hans rutin i MMA'n.. han är inte dummare än att han tar lärdom med tiden och när han nu möter en newcomer så kan det visa sig avgörande.

Men trots det... jag tror ändå Kimbo ta det här, pga en sak - hunger!
Citera
2008-02-13, 22:45
Medlem
sleinads avatar
Jo Tank har ju tagit några smällar genom åren. Och delat ut!
Så han har nog lärt sig ett och annat, framförallt har han väl grymt mycket mer erfarenhet på marken än vad Kimbo har.

Möjligt att Kimbo tar det tack vare hunger, men Tank är en giftig jävel och han har tampats med de bästa i MMA.
Citera
2008-02-13, 23:11
Medlem
De flesta av Tanks förluster är ju dock matcher han har tagit med bara några dagar, och ibland tillochmed några timmars, notice. Tror Kimbo kommer vinna hursomhelst.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in