Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-02-13, 23:21
Medlem
Finns tydligen en hel del folk som tror att Tank kommer att få en STOR lösensumma pengar ifall han "lägger" sig i matchen, och låter Kimbo vinna.

Vore ju inte omöjligt iofs, eller hur? Tanken är väl förmodligen att Kimbo, som är både yngre och hungrigare, ska ta över rollen som "den nya streetfighter legenden".
Senast redigerad av Alola 2008-02-13 kl. 23:59.
Citera
2008-02-13, 23:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Alola
Finns tydligen en hel del folk som tror att Tank kommer att få en STOR lösensumma pengar ifall han "lägger" sig i matchen, och låter Kimbo vinna.

Vore ju inte omöjligt iofs, eller hur? Tanken är väl förmodligen att Kimbo, som är både yngre och hungrigare, ska ta över rollen som den nya streetfighter legenden.

Var du tvungen att säga sådär, nu kommer jag ju tänka så om Tank förlorar, fan.

Jag hoppas innerligt på Tank, men Kimbo ÄR bra.
Citera
2008-02-14, 00:59
Medlem
buttsecks?s avatar
Någon som vet vilken kanal den visas på? Och vilken tid?
Citera
2008-02-14, 05:18
Medlem
mmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rentokiller
Jag hoppas innerligt på Tank, men Kimbo ÄR bra.

Hur vet du det? På vad? Boxningen?
Citera
2008-02-14, 09:20
Medlem
Den går på Showtime i staterna, finns det någon möjlighet att streama den här?
Citera
2008-02-14, 10:43
Medlem
Reggie Hamonds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alola
Vore ju inte omöjligt iofs, eller hur? Tanken är väl förmodligen att Kimbo, som är både yngre och hungrigare, ska ta över rollen som "den nya streetfighter legenden".

Vilka har du hört det ifrån? Det där tror jag inte ett dugg på,
Citera
2008-02-14, 11:43
Medlem
Grantzs avatar
Tank vinner - submission...
Citera
2008-02-14, 12:33
Medlem
Kimbo ser ut att vara i jävligt bra form, rent fysiskt...
http://www.break.com/goldberg-and-kimbo-toe-to-toe/goldberg-and-kimbo-toe-to-toe.html
Citera
2008-02-14, 13:33
Medlem
Kimbo är för stor och biffig för att vara en riktigt bra fighter. Det är en omöjlighet att vara stor OCH snabb och uthållig. Men hans storlek och fysik gör att han går hem hos den amerikanska publiken...
Citera
2008-02-14, 14:06
Medlem
Bigaams avatar
Hoppas verkligen Tank slår ut den där skäggiga bastarden, han behöver ett kok stryk för att lära sig lite ödmjukhet!
Citera
2008-02-14, 15:51
Medlem
kudde1s avatar
Jag känner på mig att Kimbo vinner, han har ju vunnit typ alla b4cky4rd F1ghtz som har filmats, men jag hoppas någon ger pöjken stryk så att han slutar kaxxa
Citera
2008-02-14, 16:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kos
Kimbo är för stor och biffig för att vara en riktigt bra fighter. Det är en omöjlighet att vara stor OCH snabb och uthållig. Men hans storlek och fysik gör att han går hem hos den amerikanska publiken...

Bas håller nog hans cardio ganska bra. Förmodligen hästlängder bättre cardio än alkisen Tank.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in