2008-02-23, 16:23
Medlem
Kilroy2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av greger12
Ja før att kimbo ar juh i klass med rich franklin, kazushi sakuraba och tito ortiz vilka ar dom han fått stryk mot dom senaste 4 åren

Møter ken shamrock kimbo plockar han ner honom på marken och gør ett lås, matchen ar øver, det ar vad jag skulle satsa på iaf.

Shamrock ar en submissions expert och submissions ar inte kimbos starkaste sida, kimbos chans ar nog att hålla matchen stående vilket jag tror han får svårt att gøra mot ken.

Men som du sa ken har blivit gammal och dom kan inte vanta speciellt lange om den matchen ska bli av, kimbo blir battre och shamrock blir "samre" så om kimbo får mer traning och erfarenhet så kommer nog jag andra min uppfattning men nu snackar vi om det skulle vart kimbos nasta fight.

Dude, no.
Citera
2008-02-23, 16:39
Medlem
Sufferstreams avatar
Anledningen till att jag tror kimbo skulle leka med shamrock är inte bara för att shamrock är en gammal föredetting utan att kimbo tränas av legendariske bas rutten, som har sagt att kimbo har enorm potential och säger han det så stämmer det nog.. kimbo blir bara bättre och bättre
Citera
2008-02-23, 16:45
Medlem
oVERGROWs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sufferstream
Anledningen till att jag tror kimbo skulle leka med shamrock är inte bara för att shamrock är en gammal föredetting utan att kimbo tränas av legendariske bas rutten, som har sagt att kimbo har enorm potential och säger han det så stämmer det nog.. kimbo blir bara bättre och bättre

Jag håller i princip med dig, dock så är det lätt att glömma en "föredettings" rutin. Spana in Couture t.ex, sjukt taggad old-timer, hans rutin väger ju i många matcher upp hans bristande explosivitet.

Någon som vet när Shamrock fightades sist?
Citera
2008-03-10, 20:55
Medlem
Sufferstreams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oVERGROW
Någon som vet när Shamrock fightades sist?
Han gjorde det för bara några dagar sedan, http://www.youtube.com/watch?v=ushLX3OROYA

som sagt.... en gammal kärring skulle spöa shamrock i dag.
Citera
2008-05-18, 04:35
Medlem
Har sett fighten och allt, finns överallt - men jag skulle vilja se HELA klippet, dvs innan fighten börjar när de pratar om meriterna, etc etc. Det fanns på youtube förrut, men killen som lade ut det tog bort klippet.

Någon som har det?
Citera
2009-01-16, 15:19
Medlem
Vilken Kanal :d ?
Citera
2009-01-16, 15:21
Medlem
Nittons avatar
Härlig bump!
Citera
2009-01-17, 14:21
Medlem
ga_mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jollejompa

haha, vilket jävla fail första inlägg om det är seriöst förståss
Citera
2009-01-17, 15:36
Medlem
kvadds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jollejompa

Galan var för ungefär ett år sedan, men video finns här: http://mmanytt.se/?p=71
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in