Flashback bygger pepparkakshus!
2008-02-17, 08:27
Medlem
Fists avatar
Abbott ser ju fan bakfull ut innan matchen, skulle iof inte förvåna mig om han var det...

Ska bli kul och se Kimbo möta lite större namn som vet va dom håller på med i buren nu framöver.
Citera
2008-02-17, 09:11
Medlem
Soda_Popinskis avatar
Kimbo är ju tuff, det kan jag inte ta ifrån honom. Jag tycker Tank ser osäker ut innan matchen, inte sin tuffa självsäkra rabies-bulldog-blick.

Är han osäker för att han:
1) Känner sig gammal och slö, och vet att han kommer förlora?
2) Vet att det kommer vara över på några minuter, han ska lägga sig och sen har han massa pengar?
3) Börjar ångra att han ska lägga sig, ångrar att han inte är i topptrim så han kunde giva Kimbo på moppo?

Vem hade vunnit av Royce Gracie & Kimbo (under förutsättning att de båda är i sin prime time)
Citera
2008-02-17, 10:46
Medlem
Lite elakt men ännu en bumfight för Kimbo . Bäste fightern vann och de slag Kimbo träffade tog bra. Kimbo verkar lite irrationell (kastar bort tandskyddet, slår Tank i bakhuvudet ) och sådana brukar göra bort sig förr eller senare.
Citera
2008-02-17, 11:20
Bannlyst
Någon som har koll på fall någon tracker (förutom den av "the grappler") har dykt upp?

Edit: inte bara på kimbofighten utan hela eventet då förstås.
Citera
2008-02-17, 11:22
Medlem
Soda_Popinskis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mungojerrie
Någon som har koll på fall någon tracker (förutom den av "the grappler") har dykt upp?

Edit: inte bara på kimbofighten utan hela eventet då förstås.

Jag är dålig på torrents..men den jag tankade ner var uppladdad av någon herman_munst ?

edit: Jaha nej detta var bara matchen från start till slut.
Citera
2008-02-17, 11:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kos
Kimbo verkar lite irrationell (kastar bort tandskyddet, slår Tank i bakhuvudet ) och sådana brukar göra bort sig förr eller senare.
Jaha ja, Saida. Vad styrker Du detta klargörande på? Vilka andra irrationella fajters har gjort bort sig?

// Roger P.
Citera
2008-02-17, 11:29
Medlem
Irrationell? Han slår ner Tank och Tank sätter sig med pannan i golvet utan att försvara sig överhuvudtaget. Fighten borde slutat där.
Citera
2008-02-17, 11:33
Medlem
pirates avatar
Tycker hela fighten verkar uppgjord...tank gör ingenting nästan och bara går och yrar känns det som...men men respekt till kimbo.
Citera
2008-02-17, 11:35
Medlem
Kimbo

Kimbo såg stark ut men nu måste han ju få möta en riktig fighter. Jag gillar inte Kimbo men vilket jävla tryck han har i slagen....
Citera
2008-02-17, 11:49
Medlem
Reggie Hamonds avatar
Imponerande seger. Kimbo krossade Tank....totalt orädd och vann genom att slugga med Tank. Precis det som många trodde att han inte skulle klara av.

Fortfarande inte redo för den yttersta eliten han har ju trots allt bara gått två matcher. Men jag vill se Kimbo mot en ung tekniskt bra fighter i nästa match.

Vem tycker ni Kimbo borde ställas mot i sin nästa match?
Citera
2008-02-17, 11:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pirate
Tycker hela fighten verkar uppgjord...tank gör ingenting nästan och bara går och yrar känns det som...men men respekt till kimbo.
Tank har ju inte varit bra på sju-åtta år, så att det gick så här var ju knappast oväntat. Jag skulle vilja se Kimbo mot en riktig fighter, för han är så jävla aggresiv att jag skulle vilja se hur han klarar sig om han måste gå två-tre ronder. Alla fighter jag sett med honom har ju varit över på en bra bit under fem minuter.

Jag vill gärna se Kimbo i UFC, det behövs fler sluggers där.
Citera
2008-02-17, 11:55
Medlem
Var Tank i så fruktansvärt dålig form? Han kör ju på i ungefär 10 sekunder i början för att sedan stå som ett våp

Vad händer med Tank i fortsättningen, dags att lägga av nu?

Ska bli kul att följa Kimbos vidare utveckling iaf
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in