2008-02-17, 22:39
Medlem
Gatsus avatar
någon som vet hur mycket de fick betalt i galan?
Citera
2008-02-17, 22:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Grischka
Jag är ingen boxningsexpert, men fy fasen vad dåligt Kimbo Slice garderar. Möter han en riktig boxare så kommer bli nerslagen inom några sekunder.
Den här matchen bevisade bara ännu mer hur mycket brister Slice har som fighter.

Jag ar ingen mma expert men jag tyckte det såg ut som att kimbo var ganska bra och saker i sig sjalv nar det galler att rulla undan før slag.

Det ar något jag har tankt på i hans bare knuckle fighter också, tyckte han såg ganska duktig ut på att parrera slag dar med, navarna måste vall andå vara kimbos starkaste kort? ratta mig garna om jag har fel nu, ni som ar mer insatta.
Senast redigerad av greger12 2008-02-17 kl. 22:44.
Citera
2008-02-17, 22:48
Medlem
kvadds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gatsu
någon som vet hur mycket de fick betalt i galan?

Sådant brukar släppas två-tre dagar efteråt, oftast. Ibland inte alls.
Citera
2008-02-18, 00:20
Medlem
iadoremyselfs avatar
precis som någon innan sa, fan ok slice kanske inte är tekniskt är perfekt. Men han äger ju abbott totalt!
Citera
2008-02-18, 01:55
Medlem
Tank är 100 år och har väl inte vunnit en match på sådär 5 år? Denna matchen säger inget om hur bra Kimbo är på att fightas..
Citera
2008-02-18, 06:12
Medlem
mmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tidenrinnerivag
Den fighten skulle vara med slag och armbågar only. Ändå började Gannon knäa, greppa mm. Plus att Kimbo var helt otränad. Jag är inget fan av Kimbo men rätt ska vara rätt.

EDIT: http://www.dailymotion.com/relevance...nk-abbot_sport

Fungerande länk.

Vad jag vet hade dom sagt att det bara skulle vara stående, alltså kan man inte börja grina vid stående choke osv.
Citera
2008-02-18, 10:24
Medlem
Bazzs avatar
Dommarens kamera vinkel från Tank vs Kimbo

http://link.brightcove.com/services/...ctid1418509584

Inte riktigt samma kvalité som Pride brukade leverera, men det ser ganska fräckt ut.
Citera
2008-02-18, 10:40
Medlem
biffmedpommess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bazz
Dommarens kamera vinkel från Tank vs Kimbo

http://link.brightcove.com/services/...ctid1418509584

Hehe, rätt coolt men dålig kvalitet som sagt.
Citera
2008-02-18, 11:08
Medlem
Kilroy2s avatar
problemet med kvaliteten där är ju att det är så dåligt kodat, interlacat som fan.
Inkompetent kodning, annars hade det ju sett helt ok ut...
Citera
2008-02-18, 12:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grischka
Jag är ingen boxningsexpert, men fy fasen vad dåligt Kimbo Slice garderar. Möter han en riktig boxare så kommer bli nerslagen inom några sekunder.
Den här matchen bevisade bara ännu mer hur mycket brister Slice har som fighter.
Säg inte det. I en av Kimbos fighter så blir han förbannad över att den andra killen är för dålig, så han sänker händer och låter honom slå två slag, under tiden som han skriker "is that all you got?" eller något liknande - och det är två riktiga käftsmällar han får, utan att han rör en fena. Det är möjligt att smällarna inte träffar helt rent, det är lite svårt att avgöra eftersom kameran är skakig och så, men nog tål han stryk alltid, Kimbo.
Citera
2008-02-18, 13:35
Medlem
tidenrinnerivags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mma
Vad jag vet hade dom sagt att det bara skulle vara stående, alltså kan man inte börja grina vid stående choke osv.
Du "vet" fel isf. Slag och armbågar var dealen. Du hör väl hur alla Kimbos 5 kompisar börjar skrika när Gannon bryter mot de reglerna? Men inte mycket händer iom att Gannon har ca 20+ pers där som pushar bort Kimbos kompisar...
Citera
2008-02-18, 13:43
Medlem
oVERGROWs avatar
Tank är alldeles för gammal. Plus att han åkt på så många smällar att hälften varit mer än nog.. Tycker mest synd om snubben, trist att ingen säger åt killen att han är för körd för att fightas. 42 år gammal slugger, god damn.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in