2008-02-16, 12:18
Medlem
mmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alola
Ok, vad händer? När ska de fightas, och vart kan man kolla? Är lite lost....

Idag, du kan kolla under morgondagen/morgonen när galan dyker upp på nätet, eller live kanske via MMA tv eller liknanade... fast där brukar det suga STENHÅRT. Så vänta hellre till imorron.
Citera
2008-02-16, 12:50
Medlem
Kilroy2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mma
Idag, du kan kolla under morgondagen/morgonen när galan dyker upp på nätet, eller live kanske via MMA tv eller liknanade... fast där brukar det suga STENHÅRT. Så vänta hellre till imorron.

Brukar det suga stenhårt?
Hur då?
Brukar oftast funka skitbra tycke jag, strulat ibland, men oftast funkat bra...
Citera
2008-02-16, 13:05
Medlem
mmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kilroy2
Brukar det suga stenhårt?
Hur då?
Brukar oftast funka skitbra tycke jag, strulat ibland, men oftast funkat bra...

Dom gånger jag provat det har bilden varit under godkänd... blir bilden för dålig tycker jag inte det är värt att offra en gala på det. Jag sover då hellre ut på morgonen och tankar det strax efter jag vaknat.
Citera
2008-02-16, 13:09
Medlem
Kilroy2s avatar
Citat:
Dom gånger jag provat det har bilden varit under godkänd... blir bilden för dålig tycker jag inte det är värt att offra en gala på det. Jag sover då hellre ut på morgonen och tankar det strax efter jag vaknat.

Tycker kvaliteten är helt ok.
Bättre än om man köper det streamat från ufc on demand faktiskt.

Jag gillar verkligen känslan av live, jag tappar en hel del genom att inte se det live.

Att sitta och snacka med folk som tittar samtidigt och så, det är trevligt.
Citera
2008-02-16, 13:12
Medlem
mmas avatar
Citat:

Jag gillar verkligen känslan av live, jag tappar en hel del genom att inte se det live.

Att sitta och snacka med folk som tittar samtidigt och så, det är trevligt.

Vad är skillnanden att inte sett det live igenligen? om man kan se den direkt man vaknar? Det är ju bara psykologiskt, tur jag inte lider av den åkomman =)

Jag brukar ha polare förbi och se dagen efter.
Citera
2008-02-16, 13:34
Medlem
Kilroy2s avatar
Citat:
Vad är skillnanden att inte sett det live igenligen? om man kan se den direkt man vaknar? Det är ju bara psykologiskt, tur jag inte lider av den åkomman =)

Jag brukar ha polare förbi och se dagen efter.

Det är ju history in the making.
Jag tycker det är en helt annan skillnad att se all sport live, eller valresultat eller vad som helst.
Att vara med när det sker, inte läsa om eller se vad som redan hänt.
Citera
2008-02-16, 13:38
Medlem
mmas avatar
Citat:
Det är ju history in the making.
Jag tycker det är en helt annan skillnad att se all sport live, eller valresultat eller vad som helst.
Att vara med när det sker, inte läsa om eller se vad som redan hänt.

Tja, för mig ser jag det självklart helst live, om man kan göra det med bibehållen kvalite. Men i övrigt skiter jag i om det är live så länge man inte "gör nått emellan".. som det är nu så är det ju oftast bara sova man gör emellan.. och kan se det när man stiger upp. Äh bara olika åsikter, men att sumpa en gala bara pga att få känslan att se den live gör jag inte, men hade jag haft tillgång till att se den på tv eller så hade jag självklart gjort det.

Lite samma tycker jag som när folk ser på pissiga jävla CAMversioner av nya filmer.. "bara för att"
Citera
2008-02-16, 13:47
Bannlyst
Citat:
http://excstreetcert.proelite.com/94469

invägningen.

Inte dåligt gissat, han låg på runt 105-106 pannor.
Citera
2008-02-16, 13:50
Medlem
Kilroy2s avatar
Citat:
Tja, för mig ser jag det självklart helst live, om man kan göra det med bibehållen kvalite. Men i övrigt skiter jag i om det är live så länge man inte "gör nått emellan".. som det är nu så är det ju oftast bara sova man gör emellan.. och kan se det när man stiger upp. Äh bara olika åsikter, men att sumpa en gala bara pga att få känslan att se den live gör jag inte, men hade jag haft tillgång till att se den på tv eller så hade jag självklart gjort det.

Lite samma tycker jag som när folk ser på pissiga jävla CAMversioner av nya filmer.. "bara för att"

Men nu förstår jag ju inte vad det är för dålig kvalitet du pratar om heller, tycker det ser bra ut.
Inte lika skarpt som xvid ripparna men klart över godkänt.

Det tycket jag är en helt annan sak, en film är inte live...
Citera
2008-02-16, 15:18
Medlem
Ja, då var bara frågan: När börjar matchen?
Citera
2008-02-16, 15:59
Medlem
Pengarna kommer att tala .

Citat:
Ursprungligen postat av Grischka
Inte dåligt gissat, han låg på runt 105-106 pannor.
Med så låg fettprocent och den vikten är han 10-15 kg för tung. Muskler kräver syre så jämfört med en fetare person med samma vikt blir kimbo tröttare.
Citera
2008-02-16, 16:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kos
Pengarna kommer att tala .

Du tror alltså att det är uppgjort? ... Kan ju vara så, tanken med hela fighten är ju förstås att Kimbo ska vinna, bara att öppna ögonen och kika lite.

När börjar matchen btw? (svensk tid förstås).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in