2008-02-17, 13:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sufferstream
Dom visste att kimbo skulle göra slut på tank fort som fan när dom bestämde den matchen, dom har redan bestämmt sig att hypa upp kimbo som nån superstjärna när sanningen är den att han bara är en värdelös streetfighter utan teknik som skulle få stryk av den sämsta hwn i ufc. Som en sämre houston alexander ungefär.

Kan inte göra annat än hålla med.

Nu vill vi se Kimbo i en fight mot någon duktig, för alla verkar ju se han som den nya superstjärnan. Sätt upp Kimbo mot Lesnar eller nån.
Citera
2008-02-17, 14:30
Medlem
keysters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rentokiller
Har varit ute sen tidigt imorse.

jag laddade just ner den och det var ju inte så mycket snack om vem som vann den där fighten.

folk pratar om kimbo vs lesnar, visst en rolig fight mellan två riktigt stora snubbar man jag kan inte se kimbo vinna den fighten om han inte får in en riktig pärla för brock slår hårt, sjukt stark och som han visade mot frank mir en grym jävla brottare. det enda han inte har är jiu juitsun men det har ju inte kimbo heller så det spelar ju ingen roll i den fighten.
Citera
2008-02-17, 14:33
Medlem
nefrols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alola
Kan inte göra annat än hålla med.

Nu vill vi se Kimbo i en fight mot någon duktig, för alla verkar ju se han som den nya superstjärnan. Sätt upp Kimbo mot Lesnar eller nån.
jag ser ett problem i denna mening
Citera
2008-02-17, 14:37
Medlem
MacGyvers avatar
Kimbos vinst bevisar ingenting för mig, Tank har varit slut länge. Visst ser man att Kimbo är i fysiskt bra form, men han har inte mött nån riktigt duktig fighter än så det är svårt att säga var han står.
Citera
2008-02-17, 14:40
Medlem
kvadds avatar
Fighten:
http://kvadd.net/mmanytt/?p=71
Citera
2008-02-17, 15:00
Moderator
easy_dans avatar
Har svårt att se Kimbo gå många "seriösa" matcher, intresset både hos honom och promotern borde ligga i att fightas spektakulärt och dra stor publik.
Citera
2008-02-17, 15:14
Medlem
Fan grabbar ge Kimbo ett break..han gjorde vad han skulle i den här matchen!
Sen får vi se vad som händer i nästa match.
Det är ju showbusiness...
Citera
2008-02-17, 16:50
Bannlyst
Jag är ingen boxningsexpert, men fy fasen vad dåligt Kimbo Slice garderar. Möter han en riktig boxare så kommer bli nerslagen inom några sekunder.
Den här matchen bevisade bara ännu mer hur mycket brister Slice har som fighter.
Citera
2008-02-17, 17:02
Medlem
nefrols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grischka
Jag är ingen boxningsexpert, men fy fasen vad dåligt Kimbo Slice garderar. Möter han en riktig boxare så kommer bli nerslagen inom några sekunder.
Den här matchen bevisade bara ännu mer hur mycket brister Slice har som fighter.

Möter vilken som helst mma fighter en riktig boxare så blir dom knockade (förutsatt att matchen äger rum stående). MEN nu är inte mma boxning och kräver ett helt annat skafferi av tekniker.
Citera
2008-02-17, 17:23
Medlem
Reggie Hamonds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grischka

Hur många MMA snubbar är riktigt duktiga boxare? Kimbo behöver inte vara orolig när det handlar om stående fighting där knytnävsslag utdelas. Där kommer han klara sig bra. Hur han reagerar när han möter någon som kan sparka har vi dock inte sett ännu.

Bästa sättet att spöa Kimbo på är att ta ner honom på marken. Jag har svårt att se Kimbo klara sig bra på marken....och det finns ju en hel del med bra brottning och BJJ bakgrund så det ska väl inte vara så svårt att ta ner Kimbo och "subba" honom.
Citera
2008-02-17, 17:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reggie Hamond
Hur många MMA snubbar är riktigt duktiga boxare? Kimbo behöver inte vara orolig när det handlar om stående fighting där knytnävsslag utdelas. Där kommer han klara sig bra. Hur han reagerar när han möter någon som kan sparka har vi dock inte sett ännu.

Bästa sättet att spöa Kimbo på är att ta ner honom på marken. Jag har svårt att se Kimbo klara sig bra på marken....och det finns ju en hel del med bra brottning och BJJ bakgrund så det ska väl inte vara så svårt att ta ner Kimbo och "subba" honom.

Instämmer. Har svårt att se någon med hjälp av händer knocka en sån som Kimbo. Visst med knä etc är det väl möjligt men inte annars.

Sen vet man ju inte hur pass bra eller dålig Kimbo är på marken. Efter all träning han har fått och all träning han kommer ha kvar till nästa match lär han ju ändå få en bra grund liksom. Självklart har han ingen chans mot de bättre på marken men någorlunda lär han väl kunna klara sig iaf.
Citera
2008-02-17, 17:38
Medlem
Blodansiktes avatar
Nu har man sett matchen och måste säga att jag blev besviken. Hade hoppats på en holmgång när de var ömsom stående och liggande. Kimbo var totalt överlägsen mot en som vanligt otränad Tank.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in