Flashback bygger pepparkakshus!
2008-02-17, 11:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Caine777
Tank har ju inte varit bra på sju-åtta år, så att det gick så här var ju knappast oväntat. Jag skulle vilja se Kimbo mot en riktig fighter, för han är så jävla aggresiv att jag skulle vilja se hur han klarar sig om han måste gå två-tre ronder. Alla fighter jag sett med honom har ju varit över på en bra bit under fem minuter.

Jag vill gärna se Kimbo i UFC, det behövs fler sluggers där.
Det finns en film på Youtube där Kimbo faktiskt får stryk av en vit lönnfet kille i en sorts gympasal. Just där så var båda lika aggro och ingen av dem verk ner sig. Filmen är säkert en kvart lång och mot slutet är båda så trötta att de mest rullar runt med varann på golvet.

// Roger P.
Citera
2008-02-17, 11:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reggie Hamond
Vem tycker ni Kimbo borde ställas mot i sin nästa match?
Brock Lesnar vore intressant, han är ju stor så in i helvete, kan slå hårt men har en bakgrund inom brottning. Jag vill se hur Kimbo klarar sig mot en sån fighter. Dessutom är Lesnar också nykomling i UFC.
Citera
2008-02-17, 12:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Caine777
Brock Lesnar vore intressant, han är ju stor så in i helvete, kan slå hårt men har en bakgrund inom brottning. Jag vill se hur Kimbo klarar sig mot en sån fighter. Dessutom är Lesnar också nykomling i UFC.
Jag tänkte själv precis samma tanke. Brock vs Kimbo hade varit en drömmatch, men det lär inte ske. Brock kommer att matchas lättare nästa gång för att bygga upp honom igen och Kimbo sätter man inte mot ett råstarkt köttberg som Brock. Vem som än förlorar en sån match får sig en ordentlig karriärtörn. Brocks karriär tål säkert inte ännu en förlust och om Brock mosar Kimbo så försvinner hela hypen.

De kan säkert mötas framöver, men det ligger flera år framåt i planeringen...

// Roger P.
Citera
2008-02-17, 12:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Roger Persson
Det finns en film på Youtube där Kimbo faktiskt får stryk av en vit lönnfet kille i en sorts gympasal. Just där så var båda lika aggro och ingen av dem verk ner sig. Filmen är säkert en kvart lång och mot slutet är båda så trötta att de mest rullar runt med varann på golvet.

// Roger P.
Det stämmer, filmen är ca. 10 minuter lång, men några minuter går ju bort för att de bråkar om regler och sånt. Men det stämmer att både Kimbo och Sean Gannon är helt slut. Men Kimbo har ju tränat med Bas Rutten om jag inte är helt felunderrättad, så jag tror nog att hans kondition är en aning förbättrad. Det känns inte som att Bas är den typ av tränare som låter sina fighters komma till en match utan att vara i toppform.
Citera
2008-02-17, 12:20
Medlem
No_fears avatar
Citat:
Jag tänkte själv precis samma tanke. Brock vs Kimbo hade varit en drömmatch, men det lär inte ske. Brock kommer att matchas lättare nästa gång för att bygga upp honom igen och Kimbo sätter man inte mot ett råstarkt köttberg som Brock. Vem som än förlorar en sån match får sig en ordentlig karriärtörn. Brocks karriär tål säkert inte ännu en förlust och om Brock mosar Kimbo så försvinner hela hypen.

De kan säkert mötas framöver, men det ligger flera år framåt i planeringen...

// Roger P.

tja nu är väl iallafall Kimbo 34 år och Brock är väl också över 30 så om några år så kanske dom inte ens fightas nå mer, eller så ser dom ut som Tank idag

Så den matchen måste väl gå inom dom närmaste 2-3 åren för att vara intressant

Men skulle vilja se Kimbo mot nån yngre förmåga som kan slåss och inte nån gamling som vägrar pensionera sig, läste på Sherdog att nästa möte skulle ev bli Ken Shamrock, men hoppas att så inte blir fallet, hoppas han får möta nån som är bra idag och inte var grym början av 90 talet
Citera
2008-02-17, 12:27
Medlem
Blir så jävla lack när man går igenom lite youtube comments, folk ser Kimbo som världsmästaren för att han tog gamle Tank.

"Kimbo's the best, fuck u tank u weak pussy!! owned pussy!!"

Hahaha, herregud, vad är Tank, 42 år? Sätt upp Kimbo mot nån yngre och vassare istället.
Citera
2008-02-17, 12:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alola
Blir så jävla lack när man går igenom lite youtube comments, folk ser Kimbo som världsmästaren för att han tog gamle Tank.

"Kimbo's the best, fuck u tank u weak pussy!! owned pussy!!"

Hahaha, herregud, vad är Tank, 42 år? Sätt upp Kimbo mot nån yngre och vassare istället.

Vadå det är ju med allt rätt. Tank lekte tung innan matchen och snackade om hur tuff han var och hur han skulle spöa Kimbo. Väl inne i ringen ser man ju i hans ögon hur jävla rädd han är egentligen och blir sönderslagen..

Men visst, man ska inte tro att detta bevisar så speciellt mycket. Men Kimbo lär väl ha några sånahär matcher innan han verkligen kör mot eliten. Mig gör det inget iofs, alltid kul att se honom knocka ut folk.
Citera
2008-02-17, 12:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av No_fear
tja nu är väl iallafall Kimbo 34 år och Brock är väl också över 30 så om några år så kanske dom inte ens fightas nå mer, eller så ser dom ut som Tank idag

Så den matchen måste väl gå inom dom närmaste 2-3 åren för att vara intressant
Sant. Dock vill man nog inte behöva "offra" den ene nu för att hypa den andre. I nuläget så känns Brock och Kimbo som de enda tungviktarna som är riktigt intressanta, visserligen mycket beroende på deras bakrunder (thug vs WWE-brottare), men på något sätt så måste man nog korsa deras vägar förr eller senare. Det är rätt som du säger att de inte direkt är purunga, men det behöver inte vara en dålig sak. De kan säkert hålla på i fyra-fem år till, Brock kanske i ända upp till sju-åtta år eftersom han bara är trettio. Man vill nog klämma på den där matchen så pass länge att man inte riskerar att få en av dem att se svag ut.

// Roger P.
Citera
2008-02-17, 13:08
Bannlyst
När är den fighten ute på torrent?
Citera
2008-02-17, 13:20
Medlem
Citat:
Jaha ja, Saida. Vad styrker Du detta klargörande på? Vilka andra irrationella fajters har gjort bort sig?

// Roger P.
Han tar onödiga risker och det kan aldrig vara bra men det var iofs inte vad jag skrev. Jag kan inte nämna någon sådan fighter .
Citera
2008-02-17, 13:25
Medlem
Sufferstreams avatar
Dom visste att kimbo skulle göra slut på tank fort som fan när dom bestämde den matchen, dom har redan bestämmt sig att hypa upp kimbo som nån superstjärna när sanningen är den att han bara är en värdelös streetfighter utan teknik som skulle få stryk av den sämsta hwn i ufc. Som en sämre houston alexander ungefär.
Citera
2008-02-17, 13:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Et96Alhe
När är den fighten ute på torrent?

Har varit ute sen tidigt imorse.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto