Flashback bygger pepparkakshus!
2010-04-30, 02:55
Medlem
RealMadrid852s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EdoubleE
jag tycker macs bästa moment är när han blir sjukt svartsjuk för att äckeltvillingarna blivit ofredade av gympamajjen som barn medans han inte var på mac alls. han går så långt som att gå hem till den gamle läraren i allt för små gympakläder och försöker förföra honom, sjukt bra avsnitt.
Så jävla bra avsnitt, älskar fan den här serien
Citera
2010-05-06, 23:49
Medlem
Maaans avatar
Är den nån mer än mig som har börjat med att dricka vinet ur burk efter "Intervention"-avsnittet? Otroligt praktiskt på fester då man kan fortsätta köra med sina hastiga handgester. :wine:
Citera
2010-05-07, 01:29
Medlem
RealMadrid852s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maaan
Är den nån mer än mig som har börjat med att dricka vinet ur burk efter "Intervention"-avsnittet? Otroligt praktiskt på fester då man kan fortsätta köra med sina hastiga handgester. :wine:
By the way you guys, can I just say as a side note, I am loving this can-wine thing, I think it's brilliant. I mean I'm active, I'm gesturing with my hands, and I don't feel restricted. If I was holding a wine glass right now I'd be spilling wine all over the god damn place.

Dricker ej vin annars hade jag definitivt kört på det
Citera
2010-05-07, 12:47
Medlem
Showzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RealMadrid852
By the way you guys, can I just say as a side note, I am loving this can-wine thing, I think it's brilliant. I mean I'm active, I'm gesturing with my hands, and I don't feel restricted. If I was holding a wine glass right now I'd be spilling wine all over the god damn place.

Dricker ej vin annars hade jag definitivt kört på det

Guud. Jag urinerade i brallan när Dennis sade det. Maken av alkoholglamorisering.
Citera
2010-05-08, 00:07
Medlem
Bajslocks avatar
Haha, jag tittade ännu en gång på -The Gang Cracks the Liberty Bell.
Skrattade som tusan när Dennis och Mac går runt i överklasskläder och säger: "Yeeeeeeeeeaääääääääääässssssssshhhhhhh" med brittisk accent!
Citera
2010-05-08, 01:07
Medlem
EdoubleEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bajslock
Haha, jag tittade ännu en gång på -The Gang Cracks the Liberty Bell.
Skrattade som tusan när Dennis och Mac går runt i överklasskläder och säger: "Yeeeeeeeeeaääääääääääässssssssshhhhhhh" med brittisk accent!

hahaha, såg de också häromdagen så jävla kul när frank och charlie prövar musköterna på varandra och dom poosar som om dom tar kort på varandra
Citera
2010-05-08, 01:19
Medlem
Pudrad Fjollas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EdoubleE
hahaha, såg de också häromdagen så jävla kul när frank och charlie prövar musköterna på varandra och dom poosar som om dom tar kort på varandra
- She cursed the gun!
- She put a curse on the gun!
- Let's try this one.
- Nothing!
- Try me.
*Klick*

Haha ja, så jävla underbart avsnitt! Också fantastiskt bra när Frank skjuter huvudet av Cricks d.ä.

Dee "God damnit Frank, you just ruined my whole life!"
Charlie "Wait wait, check his pulse."
Dee "He doesen't have a head!"

Citera
2010-05-14, 19:13
Medlem
Någon som vet vilket avsnitt det är när Mac och Charlie flyttar något objekt och konversationen är i stil med:

Mac: Move it to the right.
Charlie: (Flyttar den till vänster)
Mac: No no, your other right!
Charlie: I don't have two rights

Typ.

EDIT: Kan mycket väl vara "left" istället för "right".
Citera
2010-05-14, 21:09
Medlem
Gick inte att edit:a igen men jag hittade det. Det var visst A Very Sunny Christmas.

Charlie: How’s this, this look center?
Mac: Uh, no, you gotta move it a little to the left.
Charlie: [moves the wreath to the right] Alright, here we go, how’s that?
Mac: No your other left.
Charlie: Uh my other left? I only have one left.
Mac: It’s just an expression. Just move it to the other direction.
Charlie: What would that expression be for, for someone who has two lefts?
Mac: No, just move it the other way. Move it the other way.
Charlie: Towards your left?
Mac: Your left and my left are the same ‘cause we’re facing the same direction.
Charlie: Ehhh, we’re two different people, we can’t have the same left, it doesn’t make sense.
Citera
2010-06-08, 12:46
Medlem
Dr Scriptums avatar
Sjukt underhållande serie; har precis börjat kolla på femte säsongen. Karaktärerna är verkligen genomtänkta och ger gänget en skön dynamik som kan spinna iväg de mest originella handlingar. Tillsammans med klockrena repliker, absurda situationer, urspårade scener... Extremt rolig serie.

Charlie är kung. "Here's a confession: I'm in love with a man. What? I'm in love with a man... a man named God. Does that make me gay? Am I gay for God? You betcha."
Citera
2010-06-08, 12:52
Medlem
naganof2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr Scriptum
Sjukt underhållande serie; har precis börjat kolla på femte säsongen. Karaktärerna är verkligen genomtänkta och ger gänget en skön dynamik som kan spinna iväg de mest originella handlingar. Tillsammans med klockrena repliker, absurda situationer, urspårade scener... Extremt rolig serie.

Charlie är kung. "Here's a confession: I'm in love with a man. What? I'm in love with a man... a man named God. Does that make me gay? Am I gay for God? You betcha."

haha ja fy fan dom är för sköna ! vart fan sugen på att kolla igenom alla avsnitten nu när jag hitta denna tråd det får nog bli de
jag återkommer när jag hittar nån frän dialog !
Citera
2010-06-08, 12:52
Medlem
Avsnittet när Mac och Charlie ska bli dödade av Mac's pappa. Tycker hela avsnittet är lika roligt varje gång.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in