Flashback bygger pepparkakshus!
2013-10-31, 21:47
Medlem
pyttefnaxs avatar
Håller med om att avsnittet var dåligt.

Citat:
Ursprungligen postat av Cornholio.
Jag älskar att dem inte tar in några riktiga negers som får spelar roller som svarta utan att dom själva som vita målar sig för att bli neger.
Basketdunkaren och buttdoublern var negrer.
Citera
2013-10-31, 23:38
Medlem
jamesdeans avatar
Tyckte nog detta avsnittet var roligast på säsongen hittils, garavade nästan konstant. En grej som förvånade mig var att Dennis australiska dialekt faktiskt var helt okej. Inte helt klockren, men bättre än de flesta härmningar av australiska som jag hört.
Citera
2013-11-01, 03:25
Medlem
Tycker avsnitten denna säsong har varvats mellan helt okej och rent usla Detta var helt okej, kanske det bästa hittills Tyvärr blev det lite tjatigt efter ett tag.
Jag skulle vilja att dom drar ner lite på tempot i serien faktiskt, svårt att göra i ett sånt här avsnitt men i övrigt. Innan var serien på något sätt ganska "soft" men ändå skruvad, istället blir det skrikigt och tramsigt emellanåt.
Citera
2013-11-01, 15:36
Medlem
cudders avatar
Tyckte det var bästa avsnittet den här säsongen.
Citera
2013-11-01, 15:43
Medlem
swimp78s avatar
Jag önskar verkligen att de cuttade bort alla de här scenerna där humorn går ut på att gänget håller låda inför en förvånad/chockad tredjepart. Typ nån advokat, eller att de försöker sälja in sin idé till nån annan utanförstående. Tycker de scenerna tenderar bli för långa och inte särskilt roliga, för mycket billig fars. En darling som de borde döda. Vanlig utfyllnad i de mer mediokra avsnitten.

Personligen tycker jag Lethal weapon -grejen kunde fått vila. Det är inte nåt som håller för ett helt avsnitt. 2/5 får veckans avsnitt. De föregående tre har dock varit bra.
Citera
2013-11-02, 14:32
Medlem
Mycket gnäll på den här säsongen. Själv har jag inte skrattat så här mycket under någon av de tidigare säsongerna. När man fick se Charlies tecknade fantasi om rånet (avsnitt 6) skrattade jag så att jag grät. Allas fantasier var ju jäkligt roliga, framförallt om man följt serien länge och förstår vad allt grundar sig i.

Andra favoriter är avsnitten där Dee sover i Charlies lägenhet och Nightman-musikalen.

Gillar alla karaktärer, men Charlie gör verkligen hela serien enligt mig. Älskar hans verklighetsfrånvända uppfattningar.
Senast redigerad av viwil002 2013-11-02 kl. 14:47.
Citera
2013-11-02, 22:20
Medlem
pyttefnaxs avatar
Bara fyra dagar kvar till säsongsfinal.

Det har varit en bra säsong men det som jag tycker har sänkt dom en aning är att deras roller plötsligt har överdrivits så pass, Mac har blivit mycket tydligare bög och kristen, Dennis övertydlig psychopat osv, i synnerhet efter butiksrånsavsnittet.
Citera
2013-11-02, 23:11
Medlem
philijoxens avatar
McPoyles är med i finalen!
Citera
2013-11-03, 13:56
Medlem
KattPerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av philijoxen
McPoyles är med i finalen!

Bump it!
Citera
2013-11-03, 16:31
Medlem
bästa den här säsongen hittills måste ändå vara när man får se allas fantasier under rånet och Frank gömmer sig och käkar korv när alla blir skjutna.

Senaste avsnittet va sådär. Förra lethal weapons va bättre ^^
Citera
2013-11-07, 11:23
Medlem
Krickerts avatar
Kul att Mcpooiles var med i detta avsnitt.
Citera
2013-11-07, 18:19
Medlem
junkbords avatar
Helvete vad jag garvade när de stod och dansade.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in