2013-10-31, 21:47
Medlem
pyttefnaxs avatar
Hller med om att avsnittet var dligt.

Citat:
Ursprungligen postat av Cornholio.
Jag lskar att dem inte tar in ngra riktiga negers som fr spelar roller som svarta utan att dom sjlva som vita mlar sig fr att bli neger.
Basketdunkaren och buttdoublern var negrer.
Citera
2013-10-31, 23:38
Medlem
jamesdeans avatar
Tyckte nog detta avsnittet var roligast p ssongen hittils, garavade nstan konstant. En grej som frvnade mig var att Dennis australiska dialekt faktiskt var helt okej. Inte helt klockren, men bttre n de flesta hrmningar av australiska som jag hrt.
Citera
2013-11-01, 03:25
Medlem
Tycker avsnitten denna ssong har varvats mellan helt okej och rent usla Detta var helt okej, kanske det bsta hittills Tyvrr blev det lite tjatigt efter ett tag.
Jag skulle vilja att dom drar ner lite p tempot i serien faktiskt, svrt att gra i ett snt hr avsnitt men i vrigt. Innan var serien p ngot stt ganska "soft" men nd skruvad, istllet blir det skrikigt och tramsigt emellant.
Citera
2013-11-01, 15:36
Medlem
cudders avatar
Tyckte det var bsta avsnittet den hr ssongen.
Citera
2013-11-01, 15:43
Medlem
swimp78s avatar
Jag nskar verkligen att de cuttade bort alla de hr scenerna dr humorn gr ut p att gnget hller lda infr en frvnad/chockad tredjepart. Typ nn advokat, eller att de frsker slja in sin id till nn annan utanfrstende. Tycker de scenerna tenderar bli fr lnga och inte srskilt roliga, fr mycket billig fars. En darling som de borde dda. Vanlig utfyllnad i de mer mediokra avsnitten.

Personligen tycker jag Lethal weapon -grejen kunde ftt vila. Det r inte nt som hller fr ett helt avsnitt. 2/5 fr veckans avsnitt. De fregende tre har dock varit bra.
Citera
2013-11-02, 14:32
Medlem
Mycket gnll p den hr ssongen. Sjlv har jag inte skrattat s hr mycket under ngon av de tidigare ssongerna. Nr man fick se Charlies tecknade fantasi om rnet (avsnitt 6) skrattade jag s att jag grt. Allas fantasier var ju jkligt roliga, framfrallt om man fljt serien lnge och frstr vad allt grundar sig i.

Andra favoriter r avsnitten dr Dee sover i Charlies lgenhet och Nightman-musikalen.

Gillar alla karaktrer, men Charlie gr verkligen hela serien enligt mig. lskar hans verklighetsfrnvnda uppfattningar.
Senast redigerad av viwil002 2013-11-02 kl. 14:47.
Citera
2013-11-02, 22:20
Medlem
pyttefnaxs avatar
Bara fyra dagar kvar till ssongsfinal.

Det har varit en bra ssong men det som jag tycker har snkt dom en aning r att deras roller pltsligt har verdrivits s pass, Mac har blivit mycket tydligare bg och kristen, Dennis vertydlig psychopat osv, i synnerhet efter butiksrnsavsnittet.
Citera
2013-11-02, 23:11
Medlem
philijoxens avatar
McPoyles r med i finalen!
Citera
2013-11-03, 13:56
Medlem
KattPerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av philijoxen
McPoyles r med i finalen!

Bump it!
Citera
2013-11-03, 16:31
Medlem
bsta den hr ssongen hittills mste nd vara nr man fr se allas fantasier under rnet och Frank gmmer sig och kkar korv nr alla blir skjutna.

Senaste avsnittet va sdr. Frra lethal weapons va bttre ^^
Citera
2013-11-07, 11:23
Medlem
Krickerts avatar
Kul att Mcpooiles var med i detta avsnitt.
Citera
2013-11-07, 18:19
Medlem
junkbords avatar
Helvete vad jag garvade nr de stod och dansade.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in